Witam Wszystkich,
Mam mały problem, mianowicie klimatronic nie trzyma zadanej temperatury w kabinie. Wymieniłem termostat i dalej jest to samo. Przy 22stC z kratek nawiewu leci chłodne powietrze :shock:. Tak wogóle to ciepło mam dopiero jak nastawię powyżej 23 stC i byłoby to nawet do przyjęcia, gdyby tak było stale, ale podczas grzania nagle zaczyna chłodzić i po chwili znów grzeje :roll: Zauważyłem również znaczna różnicę temperatury pomiędzy nawiewem na nogi (dużo cieplej), a nawiewem na szybę przednią i centralnym. Gdy dam grzanie max, to w kabinie mam gorąco - zakamieniona nagrzewnica więc odpada. Rano, gdy dam "odmrażanie" nagrzewa super, ale to chyba sprawa grzałki elektrycznej. Co może być przyczyną nietrzymania temperatury?
[A6 C5] Nie trzyma temperatury w kabinie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
podepnij vag i sprawdź klimatronik jak wyjdą błedy to pomożemy teraz to i wróżka nic nie wie bez vag:)
Cześć ekipa.
Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.

Dzięki za podpowiedzi:) Sprawdzę to!
[ Dodano: 2010-11-19, 09:22 ]
Sprawdziłem, wyskoczyły następujące błędy:
779 - czujnik temperatury panującej na zewnątrz (zwarcie lub obwód przerwany, błąd nieciągły) - dziwne, bo wyświetla mi prawidłowo na desce
1809 - siłownik regulacji temperatury silnika krokowego po lewej stronie (zablokowany lub brak napięcia, błąd nieciągły)
1841 - czujnik pozycji lewej dyszy regulacji temperatury (zwarcie z plusem lub obwód przerwany, błąd nieciągły)
604 - silnik regulacji klapy dławiącej (zwarcie z plusem lub obwód przerwany, błąd nieciągły)
792 - włącznik ciśnieniowy w układzie klimatyzacji (zwarcie lub obwód przerwany, błąd nieciągły)
...niewiedziałem, że szkopy tyle badziewi do tego klimatronika nawkładali... chyba tylko po to, żeby miało się co pie*dolić
tarq, stan płynu OK - wymieniałem tydzień temu przy okazji wymiany rozrządu, termostatu, pompy i innych pierdół:)
[ Dodano: 2010-11-19, 09:22 ]
Sprawdziłem, wyskoczyły następujące błędy:
779 - czujnik temperatury panującej na zewnątrz (zwarcie lub obwód przerwany, błąd nieciągły) - dziwne, bo wyświetla mi prawidłowo na desce
1809 - siłownik regulacji temperatury silnika krokowego po lewej stronie (zablokowany lub brak napięcia, błąd nieciągły)
1841 - czujnik pozycji lewej dyszy regulacji temperatury (zwarcie z plusem lub obwód przerwany, błąd nieciągły)
604 - silnik regulacji klapy dławiącej (zwarcie z plusem lub obwód przerwany, błąd nieciągły)
792 - włącznik ciśnieniowy w układzie klimatyzacji (zwarcie lub obwód przerwany, błąd nieciągły)
...niewiedziałem, że szkopy tyle badziewi do tego klimatronika nawkładali... chyba tylko po to, żeby miało się co pie*dolić
tarq, stan płynu OK - wymieniałem tydzień temu przy okazji wymiany rozrządu, termostatu, pompy i innych pierdół:)