Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] Potrzebna informacja na temat 2.7TDI

Silniki wysokoprężne
mysza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 267
Rejestracja: 03 lip 2008, 11:04
Lokalizacja: Lebork/Pomorskie

Post autor: mysza » 16 wrz 2010, 09:26

pama pisze:
mysza pisze:ostatnio stanełem na kresce z a3 to tylko poczuła dymek z dwururki <ok>
mysle, ze z A3 170KM nie mialbys juz tak latwo :))) a na pewno nie Quattro :))


własnie z takim motorem stanełem w ranki ...kolega chciał sie sprawdzic <piwo>

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 16 wrz 2010, 09:47

mysza,

napisz jak poszlo.. od 0 do ilu ciagneliscie etc..

ja mam pelno takich przygod, jak jedzilem TT.. teraz przekazalem kierownice mojej narzeczonej <ok>

zawsze sie znajdzie jakis, co chce cos udawadniac <ok>

mysza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 267
Rejestracja: 03 lip 2008, 11:04
Lokalizacja: Lebork/Pomorskie

Post autor: mysza » 16 wrz 2010, 10:07

mam taka fajna prosta u mnie w miesci jakie 3km stare lotnisko

do setki jakos on szedł na dłigosc samochodu go wywaliłem
ja pociagnełem do 224 a on wysiadł
od zera do setki mi wyszło katalogowo 7,1 s on moze miał koło 9s
przy 150km/h te motory w a3 nie ciągnął zabrakło mu sił...
te motory tylko jada jakos do setki potem puchną <ok>

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 16 wrz 2010, 10:17

mysza,
no to elegancko.. ja to wiecej nie pamietam, niz max 300m do zwezenia z 2pasow na 1 pas! :((

i jesli nawet bylem o dlugosc samochodu, to i tak nie dawalo to wiele.. bo pajac nie chcial mnie wpuscic.. <ok>

a teraz..?? 2.7 z FWD.. hehe, niewiele moge sobie pozwolic na ogladanie aut we wstecznym lusterku:)) :-P

mysza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 267
Rejestracja: 03 lip 2008, 11:04
Lokalizacja: Lebork/Pomorskie

Post autor: mysza » 16 wrz 2010, 10:33

za trzy tyg. bedzie elegancko...............
280-300KM i 550Nm -580Nm <ok>
to bedzie dopiero szło

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 10 lip 2010, 00:45
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: slaby » 16 wrz 2010, 23:34

mysza pisze:za trzy tyg. bedzie elegancko...............
280-300KM i 550Nm -580Nm <ok>
to bedzie dopiero szło
a o tipa sie nie obawiasz <ok>

Awatar użytkownika
777equity
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 125
Rejestracja: 24 gru 2009, 14:53
Lokalizacja: Lodz/Warszawa

Post autor: 777equity » 17 wrz 2010, 00:11

pama pisze:777equity,

przeciez napisalem, im mniejszy wskaznik.. tym lepej
(latwiej biec z 1 skrzynka piwa, niz biec z 4 - ta sama moc, jednak wieksza masa)

tak na chlopski rozum:

kg/PS

czyli:
auto 1 o masie 1000kg - 100KM => 10
auto 2 o masie 2000kg - 100KM => 20

ktore bedzie szybciej sie rozpedzalo..?/

teraz w druga strone:
auto 1" o masie 1000kg - 100KM =>10
auto 2" o masie 1000kg - 200KM =>5

czyli.. im miejszy wskaznik.. (mniej kg przypadajacych na PS / Nm) tym wieksza dynamika, czy sie myle..?? :mrgreen:
A ja myslalem ze dynamika zalezy od ciezaru prawego buta ;-)
@pama
skonkludowales "pytaniem" a nie odpowiedzia,moze niektorzy woleli w garazu siedziec niz na matmie uwazac?
Moze jest tu Pudzian co woli biec z czterema beczkami bo na dluzej starczy <piwo>

[ Dodano: 2010-09-17, 00:14 ]
pama pisze:
mysza pisze:ostatnio stanełem na kresce z a3 to tylko poczuła dymek z dwururki <ok>
mysle, ze z A3 170KM nie mialbys juz tak latwo :))) a na pewno nie Quattro :))
Dmuchnal by A3 pijac redbulla i regulujac radio w MMI ;-)
a potem w lusterku wstecznym zobaczyl zapocona mlodsza siostre A6

[ Dodano: 2010-09-17, 00:15 ]
Dirty pisze:
slaby pisze:a o tipa sie nie obawiasz <ok>
goodhope pisał, że tip ma granicę 625Nm :mrgreen:
TIP przezyje i Ciebie i twojego syna :-)
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED

Plan 4 the worst hope for the best

demografik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 14 wrz 2010, 15:48
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: demografik » 17 wrz 2010, 02:30

mysza pisze:mam taka fajna prosta u mnie w miesci jakie 3km stare lotnisko

do setki jakos on szedł na dłigosc samochodu go wywaliłem
ja pociagnełem do 224 a on wysiadł
od zera do setki mi wyszło katalogowo 7,1 s on moze miał koło 9s
przy 150km/h te motory w a3 nie ciągnął zabrakło mu sił...
te motory tylko jada jakos do setki potem puchną <ok>
Moja A3 na spokojnie leci do 180km/h i jest mega elastyczna na każdym a zwłaszcza na 6 biegu. Spokojnie mogę lecieć 80 a za chwilę 180.
Zawsze można zredukować i z wyprzedzaniem nie ma żadnego problemu.
Zadyszka jest dopiero powyżej 180 ale do 220 można dociągnąć po dłuższym czasie.
Autostradowe prędkości czyli 150-160 to okolice 2500-2600obr/s.
Mówię tu o 130konnych(a często prawie 150konnych bo fabryka zazwyczaj zaniża moc na papierze) ASZ. Myślę, że 170konne TDI a 8P jedzie już naprawdę rewelacyjnie.

Myślę więc, że to porównywalnie do 2.7TDI A A6 C6. Coś mi sie zdaje więc, że abym nie odczuł zmiany na gorsze muszę nabyć tylko 3.0TDI...
A może tak A6?

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 17 wrz 2010, 09:07

demografik,
Myślę więc, że to porównywalnie do 2.7TDI A A6 C6. Coś mi sie zdaje więc, że abym nie odczuł zmiany na gorsze muszę nabyć tylko 3.0TDI...
na pewno odczujesz.. po kieszeni :)))
chocby sama wymiana oleju (8.2litra) :DDD

zatem, umow sie na probna jazde na A6.. i zobaczysz.. roznice..

Proponuje 2.7 na poczatek.. a potem 3.0, w kolei rosnacej:))

[ Dodano: 2010-09-17, 09:09 ]
777equity pisze: A ja myslalem ze dynamika zalezy od ciezaru prawego buta ;-)
@pama
skonkludowales "pytaniem" a nie odpowiedzia,moze niektorzy woleli w garazu siedziec niz na matmie uwazac?
Moze jest tu Pudzian co woli biec z czterema beczkami bo na dluzej starczy <piwo>
wybaczcie prrzewrotnosc..
chcialem sie odniesc do inteligencji koelgow.. :))))

mysle, ze kazdy zrozumial..

zatem:

im mniejszy stosunek kg/PS albo kg/Nm.. tym (teoretycznie) auto mocniejsze
i samo patrzenie tylko na PS.. mmoze byc zludne <beczy>

slonkoa1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 15 maja 2012, 22:49
Lokalizacja: belgia

Post autor: slonkoa1 » 17 lut 2013, 11:15

Zdecydowanie polecam 2.7 tdi v6. Super silnik, zero problemow, jak na razie tylko przeplywomierz do wymiany. Przebieg oryginalny 297k kmrocznik 2006 . Także kolego joker jak ci napinacz padł to masz grubo cofniety licznik. Zreszta jak większość pl aut. 3.0 fajny motor ale wiecej pali.
Audi A6 S-Line 2,7 tdi quattro
Przyciemniane szyby
Oswietlenie led wewnatrz
Zmieniarka mp3
Alufelgi '18 model Audi R8
Chip tuning ABT z 163km na 193km

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 21 lut 2013, 13:53

2.7 TDI V6 super silnik ale jezeli cos pujdzie nie tak duze koszta naprawy.Moja A6 jest z 2007 i przejechane ma 166 tys i przez rok eksploatacji wymienilem gorny napinacz rozrzadu bo sie odzywal po dluzszym postoju ,oraz ostatnio rozwulkanizowalo mi sie kolo pasowe ktore sie rozlecialo na 2 czesci.Na trasie pali nieduzo 6 litrow przy 130km ale po miescie potrafi latwo zjesc 12 litrow.

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 22 lut 2013, 09:47

radzik81, Ja mam też 2.7 TDI 180 KM i mam już nalatane 252 tyś km i żadnych problemów wszystko chodzi od nowości jak wyjechało z fabryki. Jedynie oleje filtry, tarcze i klocki. Spalanie tak jak mówisz.
Pozdro

mundial_82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 17 lis 2012, 21:51
Lokalizacja: Strzelce Kraj

Audi A6 C6 combi 2006r 2.7l

Post autor: mundial_82 » 22 lut 2013, 13:20

witam ja rowniez posiadam a6 c6 2.7 180km od roku i jestem zadowolony zadnych jak narazie problemow z tym autem jedynie kolo dwumasowe powoli mam do wymiany pozatym cacko najechane mam 180tysiecy autko naqprawde dobrze sie spisuje jeszcze miesiac temu zwiekszylem jej moc na 220km i jest super moc odrazu odczuwalna nie wiem jak mozna 2.0 do 2,7 porownywac jezdzilem obydwoma i jest ruznica duza pozdrawiam
Audi a6 c6 allroad 3.0 tdi quattro

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 26 lut 2013, 07:23

Panowie,
co Wy z tym kolem dwumasowym...ze tak w temacie o BPP zapytam??
<figielek>

Awatar użytkownika
jacek528
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 363
Rejestracja: 06 maja 2012, 15:36
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Brak
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubuskie - Żary

Post autor: jacek528 » 26 lut 2013, 11:08

Też nie mogę złego słowa powiedzieć o 2,7 :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga