Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] Potrzebna informacja na temat 2.7TDI

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 14 wrz 2010, 10:49

Dirty,
W końcu to w 90% ten sam silnik, więc czemu się dziwić ;-) Ja jeszcze o awaryjności nie mam nic do powiedzenia :mrgreen:
obys nie musial :))

z moich historii:

zakup: 138k km

swiece zarowe(3szt kaput)
wymiana cylinderkow, jakiegos zaworku w ukl chlodzenia-bulgotalo mi cos w klimatyzacji (jakby zapowietrzony uklad)
przy 158k km - lancuszek rozrzadu
padajacy BOSE wzmacniacz

teraz mam 161k i cisze.. gdyby nie gwarancja.. to bym pewnie poplynal niezle :))

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 14 wrz 2010, 12:10

Dirty,

no widzisz, takie cukierkowe zycie z 2.7 :evil:
heheh

a i tak nie narzekam.. bo co to da..
dlatego nigdy nowego auta!! <ok>

demografik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 14 wrz 2010, 15:48
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: demografik » 14 wrz 2010, 16:14

Użytkuję od 2 lat A3 1,9TDI 130PS(hamownia wypluła 143PS) wiec mam porównanie do takiego silnika w dużo lżejszym aucie.
Jak się domyślam, to 2.0 z podobną mocą w A6 nie pozwoli poszaleć...
Czy 3.0 będzie dużo szybsze od A3 z 1,9?

Wydaje mi się, ze to będzie najlepszy wybór dla A6tki.
Zresztą ten silnik jest chyba najbardziej chwalony.

Za kilka miesięcy rodzi mi sie potomek więc muszę się przesiąść na cos większego.
Myślałem o A4 ale widzę ze za podobną kasę można mieć A6 z 2005 czy 2006r.
Gdyby tylko Audi miał tak dobre diesle jak BMW...
A może tak A6?

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 14 wrz 2010, 16:31

demografik,
Jak się domyślam, to 2.0 z podobną mocą w A6 nie pozwoli poszaleć...
Czy 3.0 będzie dużo szybsze od A3 z 1,9?
najlepsze porowanie dla przyspieszenia czy elastycznosci aut, to porownanie masy do KM oraz masy do Nm..

to oddaje najlepiej osiagi aut na podstawie mocy :)) <ok>

demografik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 14 wrz 2010, 15:48
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: demografik » 14 wrz 2010, 17:21

No to musze porownac te moce i niutony. Nie chcialbym mniejszej dynamiki niz teraz i za ta specyficzna dynamike kocham tdi ;)
A może tak A6?

shaqal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1127
Rejestracja: 15 mar 2010, 19:47
Imię: hmm?
Rocznik: 2021
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
Kontakt:

Post autor: shaqal » 15 wrz 2010, 17:32

Myśle że takie A3 1.9tdi mozna porównać do osiagów 2.7TDI, bo 3.0tdi naprawde szybko jeździ.

mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

Post autor: mazur pl » 15 wrz 2010, 20:05

pama pisze:teraz mam 161k i cisze.. gdyby nie gwarancja.. to bym pewnie poplynal niezle :) )
A jaka miales gwarancje mowisz o cargaranti

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 15 wrz 2010, 20:24

shaqal,
demografik,

zrobilem dla Was porowanie:

auto_________kg/PS____kg/Nm
A3(1.9)(manual)__4.4______9.8
A6(2.7)(manual)__4.3______9
A6(3.0)(manual)__3.9______7.5
L)
krotko interpretujac.. A3 (8L) 140KM ma najwiekszy stosunek masy do mocy/osiaganego momentu..

A6 (233KM) najmniejszy.. kierujac sie do Waszej wyobrazni.. latwiej Wam biegac z 1 skrzynka piwa, czy z 4 ??? :D:D:D <piwo>

Porowanie robiem na szybko.. min. bledy zawsze mozliwe:)

[ Dodano: 2010-09-15, 20:54 ]
mazur pl pisze:
pama pisze:teraz mam 161k i cisze.. gdyby nie gwarancja.. to bym pewnie poplynal niezle :) )
A jaka miales gwarancje mowisz o cargaranti
tak, Gebrauchtwagen Car Garantie :)))

shaqal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1127
Rejestracja: 15 mar 2010, 19:47
Imię: hmm?
Rocznik: 2021
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
Kontakt:

Post autor: shaqal » 15 wrz 2010, 21:14

pama pisze:zrobilem dla Was porowanie:

auto_________kg/PS____kg/Nm
A3(1.9)(manual)__4.4______9.8
A6(2.7)(manual)__4.3______9
A6(3.0)(manual)__3.9______7.5
L)
krotko interpretujac.. A3 (8L) 140KM ma najwiekszy stosunek masy do mocy/osiaganego momentu..

A6 (233KM) najmniejszy.. kierujac sie do Waszej wyobrazni.. latwiej Wam biegac z 1 skrzynka piwa, czy z 4 ??? :D:
Dobrze, wszystko ładnie pięknie ale 1.9tdi powyżej setki już puchnie i całe cyferki idą w mit :) Przynajmniej dla mnie liczy się jak auto przyspiesza po redukcji z 6. na 4. bieg a nie czy ma dobry współczynik mocy do masy ;)

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 15 wrz 2010, 21:19

shaqal,
to sa porownania przy max mocy i momencie:))

ciezko jednoznacznie porownac, cyferki daja pewne wyobrazenie.. :))

dla przykladu:
stoisz na swiatlach, podjezdza kolo ciebie koles.. i chce sie do nastepnych scigac..

patrzysz.. 300KM pod maska.. i jakies 2.5T masy..
a ty masz Fiata 500 z 13 <ok> 0KM.. ehheeh i co..??

bedziesz pierwszy ... ot, taki przyklad :D:D: <ok>

Awatar użytkownika
777equity
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 125
Rejestracja: 24 gru 2009, 14:53
Lokalizacja: Lodz/Warszawa

Post autor: 777equity » 15 wrz 2010, 21:58

shaqal pisze:
pama pisze:zrobilem dla Was porowanie:

auto_________kg/PS____kg/Nm
A3(1.9)(manual)__4.4______9.8
A6(2.7)(manual)__4.3______9
A6(3.0)(manual)__3.9______7.5
L)
krotko interpretujac.. A3 (8L) 140KM ma najwiekszy stosunek masy do mocy/osiaganego momentu..

A6 (233KM) najmniejszy.. kierujac sie do Waszej wyobrazni.. latwiej Wam biegac z 1 skrzynka piwa, czy z 4 ??? :D:
Dobrze, wszystko ładnie pięknie ale 1.9tdi powyżej setki już puchnie i całe cyferki idą w mit :) Przynajmniej dla mnie liczy się jak auto przyspiesza po redukcji z 6. na 4. bieg a nie czy ma dobry współczynik mocy do masy ;)
Pama, cos chyba jest nie tak z tymi wskaznikami :-/
kg/PS im mniejszy tym lepiej PS dazy do nieskonczonosci przy staly KG to wskaznik dazy do 0 napisz PS/Kg to rozumiem
i.e. audi 1000kg 200 PS twoj wskaznik 5
audi 1000 kg 400PS twoj wskaznik 2.5
Ktory wolicie koledzy?
pytanie za browara wirtualnego ;-)
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED

Plan 4 the worst hope for the best

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 15 wrz 2010, 22:28

777equity,

przeciez napisalem, im mniejszy wskaznik.. tym lepej
(latwiej biec z 1 skrzynka piwa, niz biec z 4 - ta sama moc, jednak wieksza masa)

tak na chlopski rozum:

kg/PS

czyli:
auto 1 o masie 1000kg - 100KM => 10
auto 2 o masie 2000kg - 100KM => 20

ktore bedzie szybciej sie rozpedzalo..?/

teraz w druga strone:
auto 1" o masie 1000kg - 100KM =>10
auto 2" o masie 1000kg - 200KM =>5

czyli.. im miejszy wskaznik.. (mniej kg przypadajacych na PS / Nm) tym wieksza dynamika, czy sie myle..?? :mrgreen:

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 15 wrz 2010, 22:49

demografik pisze: Czy 3.0 będzie dużo szybsze od A3 z 1,9
A3 ma 9.2 s - A6 3.0 7.3 moim skromnym zdaniem znaczna roznica :mrgreen:

mysza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 267
Rejestracja: 03 lip 2008, 11:04
Lokalizacja: Lebork/Pomorskie

Post autor: mysza » 15 wrz 2010, 23:49

ostatnio stanełem na kresce z a3 to tylko poczuła dymek z dwururki <ok>

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 16 wrz 2010, 08:46

mysza pisze:ostatnio stanełem na kresce z a3 to tylko poczuła dymek z dwururki <ok>
mysle, ze z A3 170KM nie mialbys juz tak latwo :))) a na pewno nie Quattro :))

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja