Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C6] Potrzebna informacja na temat 2.7TDI

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 26 lut 2013, 13:10

Z awaryjnosci, to to samo co 3.0TDI: ( kolejnosci najczestrzych przypadkow)
- wtryski
- lancuszek/rozrzad
- klapy kolektora dolotowego

- poszarpywanie przy ruszaniu ( manual, kiedy wilgotno, albo po dluzszym postoju)
- 3. swiatlo STOP
- przeciek wezyka od tylnej wycieraczki (Avant)
- mozliwe zastoje wody przy podszybiu badz wersja z szyber dachem ( otwory odplywowe)

Nie wszytskie musza wystapic. Wypisalem/zebralem te ktore mi przyszly do glowy, z ktorymi sie na forum koledzy spotkali/doswiadczyli.

Genrelanie, BPP uwazam ( na podstawie swojego) za dobra inwestycje.
Procz klockow, 8.2L oleju na prawde niewiele trzeba dokladac. <okok>

Nie dotyczy oczywisice przystankow autobusowych badz dwoch fiatow punto zespawanych ze soba <nerwus>

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 26 lut 2013, 19:37

pama, - poszarpywanie przy ruszaniu ( manual, kiedy wilgotno, albo po dluzszym postoju) z tym się już nie zgodzę z tobą :) ja to u siebie już usunąłem. Problem tkwił w wyprzęgliku który znajduje się na skrzyni biegów. Nim właśnie wyciekał płyn hamulcowy (pociło się dokładnie) i dlatego poszarpywało. Po wymianie jest super bez tarpania. Zrób to u siebie a objaw minie. Nowy wysprzęglik w ASO do nas 350 zł. <okok>

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 27 lut 2013, 07:39

igo_89
ale z czym sie nie zgoadzasz?? <mysli> Z tym, ze to pojawiajaca sie usterka czy z tym, ze tego nie mozna usunac ( czego nie napisalem) <luzik>

Dzieki za pomocne info w sprawie jak to usunac, przyda sie na pewno kazdemu, kto boryka sie z tym problemem. <luzik>

PS.Ja osobiscie nie mam takiego <okok>

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 27 lut 2013, 16:58

pama, Chodziło mi o to że pisałeś tak jak by to był objaw stały nie do usunięcia :)

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 27 lut 2013, 18:55

igo_89
Z tym wysprzeglikiem to ciekawa opcja bo na forum sie nie spotkalen z tym na forum.
Moze wrzucisz pare info do Zrob to sam na forum...;))))
pozdr.

Infinity_NS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 24 lut 2013, 14:22
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Infinity_NS » 27 lut 2013, 19:18

ja nie mogę zadnego złego słowa na a6 c6 2.7tdi avant 180hp powiedziec, rocznik 06.2006, przebieg 254tys zadnych problemow, jedynie tak jak piszą: klocki, oleje itp do wymiany, jak w kazdym aucie, silnik chodzi ładnie, do konca ksiazka serwisowa, po prostu igła, chociaz ostatnio zepsuł mi sie czujnik swiatel stopu i nie gasły, koszt takiego na salonie - 70zł hehe :D żyć nie umierac.

PS 2 litrowy 140hp nie byl tez w wersji na łancuchu??
Audi - Przewaga, dzięki techince..

Awatar użytkownika
jacek528
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 363
Rejestracja: 06 maja 2012, 15:36
Imię: Jacek
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Brak
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubuskie - Żary

Post autor: jacek528 » 27 lut 2013, 19:27

Infinity_NS pisze: PS 2 litrowy 140hp nie byl tez w wersji na łancuchu??
nie był :)

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 27 lut 2013, 20:44

igo 89 mogl rozwinac temat teog wysprzeglika i gdzie on sie dokladnie znajduje

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 28 lut 2013, 17:28

236k km najechane w 2.7 tdi. W grudniu zawirusowany. Wypluł na hamowni u mastersa 185ps i 395nm czyli lepiej niż seria. Po zabiegu 218ps i 448nm. Manual, ośka. Pali - zaleznie od stylu jazdy. Nawet jak się gniecie to nie dojdzie do 11l. Po warszawie 8-9l przy spokojnej jeździe. Przyśpieszenie? Na suchym po virusie robi 3.0 tdi 225ps w automacie bez mrugniecia okiem. Z rolki 100-200km/h 3.0 tdi 225ps nie ma najmniejszych szans. Awarie? Jeśli uznać to za awarię to świece żarowe powoli dobiegają końca swoich dni, wymieniłem też termostat i łożyska w przednich kołach. Reszta gra i buczy. Minusy? Za ciężki do manuala i łatwo przypalić sprzegło zwłaszcza po wirusie. Na mokrym bądź śniegu trakcji przy ruszaniu nie ma żadnej. Szybciej się przesuwam na kanapie jak żona odkurza niż on rusza w trudnych warunkach. Duża masa i brak quattro powoduje, że tył jest nie dociążony i trzeba uważać na mokrym w szybkich i casnych zakrętach. Odpuszczenie gwałtowne gazu lub hamowanie może spowodować, że tyłek nas wyprzedzi. Jeżdziłem quattro i tak nie reagował nerwowo.
Mody:
185@218PS, 395@450NM
Tempomat
Końcówki RS
Środek S-Line
Będzie:
Kamera cofania
TV
Bluetooth
Shadow Line

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 28 lut 2013, 17:37

to fakt ze brakuje przyczepnosci i w pewnych sytuacjach zachowuje sie nerwowo.wczoraj pierwsyz raz mi sie zdazylo ze przy dosc duzym przyspieszeniu zarzucilo mi dupe fakt ze nawiezchnia nie byla do konca idealnie sucha.a pytanie do kolegi krawcraft jak udaje ci sie wejsc na takie spalanie piszesz ze musisz sie juz postarac zeby dojsc do 11l/100km.i co u mnie wedlug ciebie nie gra ze mam srednie spalanie w tej chwili na poziomie 8,2 gdzie jezdze ekonomicznie. czy ta modyfikacja ustawien silnika tyle daje i czy duze spalanie mojego auta moze byc tez przez wtryski?

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 28 lut 2013, 17:56

Po pierwsze sprawdź kondycję wtrysków. U mnie przed wirusem sprawdzili i wyszły idealnie. Ogólnie chłopak który sprawdzał się dość mocno zdziwił, że są w tak dobrym stanie przy przebiegu 236k km. Ale mam pewność co do przebiegu i cały czas jeździł od nowości na shell vpower diesel. Druga sprawa, że po wirusie pali mniej przy delikatnej jeździe. I to widać. Lepszy przebieg momentu, większa elastyczność i to przekłada się na spalanie. Kiedys w korku potrafił łyknąć nawet 10l teraz mi się to nie zdaża. 9l max.
Mody:
185@218PS, 395@450NM
Tempomat
Końcówki RS
Środek S-Line
Będzie:
Kamera cofania
TV
Bluetooth
Shadow Line

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 26 mar 2013, 16:48

Panowie znajomy ma A6 C6 3.0 tdi przebieg ok 90 tys km i juz padly 2 kolektory ssace.U mnie przy przebiegu 150tys jeden kolektor.Uwazam ze jezeli ktos kupuje auto od 2 wlascicela powinien byc zadowolony bo grupsze naprawy byly juz prawdopodobnie wykonane.I jezeli ktos mowi ze nie nazeka a ma 300tys przejechane to prawdopodobnie posiada wlasnie taki samochod juz po grobszych naprawach.

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 29 mar 2013, 15:50

Nie zgadzam sie, kupowalem samochod jeszcze na gwarancji wiec wszystko wczesniej robione bylo w ASO. Mam pelna historie napraw i nic takiego nie bylo robione. Pierwszy raz check z powodu klap kolektora wywalilo po virusie ok 236k km. Masters zrobil mi adaptacje klap i od tamtej pory spokoj. Zadaj sobie pytanie czy przebieg znajomego te 90k km jest realny? Moj kolega chcial kupic a6 3.0 tdi asb 233ps. Obejrzelismy chyba ze 20 samochodow wszystkie mialy przebieg podawany przy sprzedazy ponizej 200k km (Szukalismy rocznika 2007-2008). W praktyce wszystkie okazaly sie mocno krecone. Rekordzista mial wedlug ASO niemieckiego 430k km w 2011r. Ile teraz bylo trudno powiedziec? Ale sprzedawaca twierdzil, ze autentyczne 172k km...
Mody:
185@218PS, 395@450NM
Tempomat
Końcówki RS
Środek S-Line
Będzie:
Kamera cofania
TV
Bluetooth
Shadow Line

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 02 kwie 2013, 13:30

Jego przebieg jest jak najbardziej realny samochod zostal zakupiony od Audi uk wiec napewnoniebyl kombinowany :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl