- wtryski
- lancuszek/rozrzad
- klapy kolektora dolotowego
- poszarpywanie przy ruszaniu ( manual, kiedy wilgotno, albo po dluzszym postoju)
- 3. swiatlo STOP
- przeciek wezyka od tylnej wycieraczki (Avant)
- mozliwe zastoje wody przy podszybiu badz wersja z szyber dachem ( otwory odplywowe)
Nie wszytskie musza wystapic. Wypisalem/zebralem te ktore mi przyszly do glowy, z ktorymi sie na forum koledzy spotkali/doswiadczyli.
Genrelanie, BPP uwazam ( na podstawie swojego) za dobra inwestycje.
Procz klockow, 8.2L oleju na prawde niewiele trzeba dokladac.
 
 Nie dotyczy oczywisice przystankow autobusowych badz dwoch fiatow punto zespawanych ze soba

 
							







 ja to u siebie już usunąłem. Problem tkwił w wyprzęgliku który znajduje się na skrzyni biegów. Nim właśnie wyciekał płyn hamulcowy (pociło się dokładnie) i dlatego poszarpywało. Po wymianie jest super bez tarpania. Zrób to u siebie a objaw minie. Nowy wysprzęglik w ASO do nas 350 zł.
  ja to u siebie już usunąłem. Problem tkwił w wyprzęgliku który znajduje się na skrzyni biegów. Nim właśnie wyciekał płyn hamulcowy (pociło się dokładnie) i dlatego poszarpywało. Po wymianie jest super bez tarpania. Zrób to u siebie a objaw minie. Nowy wysprzęglik w ASO do nas 350 zł.  Z tym, ze to pojawiajaca sie usterka czy z tym, ze tego nie mozna usunac ( czego nie napisalem)
 Z tym, ze to pojawiajaca sie usterka czy z tym, ze tego nie mozna usunac ( czego nie napisalem)  
 










 
 
