Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] Klocki hamulcowe - wymiana

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
maurice7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 28 lip 2010, 10:48
Lokalizacja: złotów

Post autor: maurice7 » 29 lip 2010, 18:05

plyn jest w normie,takie sprawy to sie sprawdza od razu :-)

[ Dodano: 2010-07-29, 18:07 ]
miales wogole taka usterke,ze przy wlaczeniu zaplonu zapalaja sie dwie kontrolki czerwone hamulce

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 29 lip 2010, 18:15

maurice7, Tak mialem! Tez myslalem ze jest w normie. Po nalaniu plynu a dokaldniej obietsc 1 kieliszka od wodki lampki zniknely! . Sam zoabcz. A takei cos przytrafilo mi sie po osterj jezdzie.( przejchalem 700km- w 5 osob, gwaltownie przyspeiszaac i hamujac.) dolej jeden kieliszek plynu zoabczysz czy ebdzie roznica!

maurice7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 28 lip 2010, 10:48
Lokalizacja: złotów

Post autor: maurice7 » 30 lip 2010, 20:24

plyn mam pod korek wlany,nie mam juz gdzie wlac

[ Dodano: 2010-07-30, 20:27 ]
kazdy mowi ze moze nie zgadza sie rezonans nowych klockow i komputer wariuje ,nie mam pojecia co moze byc vag nie pokazuje zadnych bledow,mialem kilka roznych kompow podlaczonych i nic

DERIC
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 21 mar 2010, 17:33
Lokalizacja: Poznań

Post autor: DERIC » 01 sie 2010, 09:36

Sprawdź proszę, czy w momencie wymiany, gdy opadł płyn, nie "powiesił" Ci się pływak czujnika w zbiorniczku - spróbuj nim poruszać, postukać, mógł się zablokowac w pozycji "min" (bo rzadko tam bywa i się zgubił?) :)


Odnośnie producenta klocków - zdecydowanie najwyższa półka to ATE, kupuję tarcze i klocki tylko tego producenta, zresztą jest on dostawcą większości układów hamulcowych w AUDI na pierwsze wyposażenie. Niestety, są prawie w cenie oryginalnych (chyba że ma się spore zniżki w INTER CARSIE ;), no a te oryginały na Allegro są jeszcze taniej (ale bez faktury, więc mnie ATE ze zniżką i fakturą wychodzą taniej, poza tym w INTER CARSIE jest ten luksus że zawsze można zwrócić część od ręki, jeżeli coś nie gra, albo np okazało się że klocki są ok, tylko kabelek się np. przetarł). Wczoraj zapłaciłem 270 zł / komplet na przód + 230 zł / tarczę. Zmieniam tarczę co druga wymianę klocków.

Co do cen w ASO - roboczogodzina przy A6 (ci sami mechanicy co robią A3, ale stawka już inna:) - 230 PLN (Krotoski - Cichy Poznań). W sumie z tarczą nie powinno być drożej, bo jak się ma już zdjęte mocowanie klocków, to wymiana tarczy to tylko dodatkowe 10 minut, nie? :)

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 01 sie 2010, 09:58

No wlasnie wymiana tarcz z przodu jest starsznie dziecinnie prosta! Klocki i tarcze tylko ATE( choc sam przy wymianie zastanawialem sie nad zimmermanem sport- czyli nawiercanymi) jak na razie jezdze na ATE i jestem mega zadowolony. A co do dolania tego pynu to powiem tak. JAk otkrecilem korek to tez plyn byl po samom siateczke, ale w momencie gdy na ta siateczke podusilem kilka razy to tak jakby plynu ubylo, nie wiem jakim cudem i dolalem ( ilosc jednogo kieliszka) i lampka zniknela!

Awatar użytkownika
Weso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 08 gru 2009, 00:23
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Weso » 13 sie 2010, 12:49

DERIC pisze:Sprawdź proszę, czy w momencie wymiany, gdy opadł płyn, nie "powiesił" Ci się pływak czujnika w zbiorniczku - spróbuj nim poruszać, postukać, mógł się zablokowac w pozycji "min" (bo rzadko tam bywa i się zgubił?) :)


Odnośnie producenta klocków - zdecydowanie najwyższa półka to ATE, kupuję tarcze i klocki tylko tego producenta, zresztą jest on dostawcą większości układów hamulcowych w AUDI na pierwsze wyposażenie. Niestety, są prawie w cenie oryginalnych (chyba że ma się spore zniżki w INTER CARSIE ;), no a te oryginały na Allegro są jeszcze taniej (ale bez faktury, więc mnie ATE ze zniżką i fakturą wychodzą taniej, poza tym w INTER CARSIE jest ten luksus że zawsze można zwrócić część od ręki, jeżeli coś nie gra, albo np okazało się że klocki są ok, tylko kabelek się np. przetarł). Wczoraj zapłaciłem 270 zł / komplet na przód + 230 zł / tarczę. Zmieniam tarczę co druga wymianę klocków.

Co do cen w ASO - roboczogodzina przy A6 (ci sami mechanicy co robią A3, ale stawka już inna:) - 230 PLN (Krotoski - Cichy Poznań). W sumie z tarczą nie powinno być drożej, bo jak się ma już zdjęte mocowanie klocków, to wymiana tarczy to tylko dodatkowe 10 minut, nie? :)
witam,
kolego słabo szukałes jest masa firm co sprzedaje taniej niż IC po znizkach i wystawiają faktury:)
pozdrawiam

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 15 sie 2010, 12:31

Ja tam przeczytalem to forum i wiele osb robi zakupy u kolegi ze szczecina, ktory ma czesci w bardzo dobrych cenach, a na dodatek wiele z nich pochodiz prosto z Niemiec.

Awatar użytkownika
Weso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 08 gru 2009, 00:23
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Weso » 19 sie 2010, 12:42

fenomenalny pisze:Ja tam przeczytalem to forum i wiele osb robi zakupy u kolegi ze szczecina, ktory ma czesci w bardzo dobrych cenach, a na dodatek wiele z nich pochodiz prosto z Niemiec.
hehe, własnie pracuję razem z Marcinem:), i Twoje słowa się zgadzają z prawdą:)
pozdraiwam

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 19 sie 2010, 14:18

hehehe:-) no to przynajmniej kazyd wie ze prawde mowie:-0)

Awatar użytkownika
shogun
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 224
Rejestracja: 02 mar 2010, 15:55
Imię: Tomek
Rocznik: 2019
Moje auto: Inne
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: shogun » 21 sie 2010, 21:57

i u mnie dzisiaj pojawił się na fisie mało oczekiwany komunikat: brake pads, zdjąłem koło przód, okładzin na widocznym klocku jak na moje oko z 5mm, niestety od wewnątrz guzik widać a to tam jest czujnik, znając życie jakić fachman wymieniając klocki nie odczyścił prowadnic i ten od środka już nie istnieje, ile mają fabrycznie nowe na przodzie?
PS Klocki i tarcze tylko ATE, jeździłem na tym w BMW i do Audi też nic innego nie przewiduję, robią na pierwszy montaż.

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 21 sie 2010, 22:12

Ja tez mam ATE, choc nie wiem czy nie popelnilem bledu i do auta po CHIPE moglem kupic jakeis tarcze wentylowane np zimermann sport- ponoc tez dobre

Awatar użytkownika
shogun
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 224
Rejestracja: 02 mar 2010, 15:55
Imię: Tomek
Rocznik: 2019
Moje auto: Inne
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: shogun » 20 wrz 2010, 23:45

ja kupiłem ATE za ok 300PLN, przy wymianie okazało się, że mimo, że okładziny doszły już do czujnika i przerwało obwód klocków spokojnie starczyłoby jeszcze na 10 tys km a może i więcej. Eh ci szpece inżyniery z VAG - specjalnie tak to skonstruowali, żeby klocki wymieniać częściej bo kto wytrzyma wycie z FISa przez taki okres...
wcześniej C6 2.4 BDW FWD 2005 i C6 2.7 TDI CANC Quattro S-line virus 230KM 470Nm, Merc W205 C200T 4matic 2016
Obecnie Q8 3.0 55 TFSI 2020

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 21 wrz 2010, 08:57

shogun,
ja juz jezdze 2 tydzien z piszczeniem na FISie..:))

I tez zambieram sie za wymiane :mrgreen:

Awatar użytkownika
Dany1107
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 08 maja 2010, 13:37
Lokalizacja: Thetford Norfolk.Kuj-Pom

wymiana klockow

Post autor: Dany1107 » 03 sty 2011, 22:01

Witam.Mam pytanko.Mianowicie,zbliza mi sie wymiana tylnych klockow a jak wiecie do tego potrzeba kompa i programik ktorego ja nie mam.I tu moje pyt.Czy jest ktos w UK kto ma VCDS'a i by mi pomogl.Oczywiscie zaplace.Czekam na odp.Jak co to mieszkam w THETFORD NORFOLK.Pozdro.
_________________
Dany1107.

mskrzypo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 08 maja 2010, 00:42
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: mskrzypo » 04 sty 2011, 13:59

Witam,
słyszałem od pewnego mechanika, że można taką operacje wykonać bez kabla. Trzeba zamienić plus z minusem gdzieś koło tłoczków i wtedy tłoczki się cofają. Nie wiem czy taki sposób nie uszkodzi tego mechanizmu. Ja osobiście zrobiłem kablem.

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja