[2.4 165KM] smród palonego oleju, wyciek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Popatrz na poniższy obrazek. Na czerwono masz zaślepkę wałka. Powyżej jest już tylko uszczelka dekla i napinacza łańcucha. Nic innego, z czego mogłoby cieknąć tam IMO nie ma. Od zaślepki wałka w sumie też olej musiałby okrężną drogą zaciekać, ale już takie cuda widziałem. A skąd pewność, że uszczelki dekla i napinacza są na 100% suche? Może weź lustro i dokładnie je obejrzyj?
A jak sam zawór napinacza? Nie puszcza przy podstawie albo przy wtyku?
A jak sam zawór napinacza? Nie puszcza przy podstawie albo przy wtyku?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Miałem ten sam numer, też olej mi ciekł i nie wiedziałem skąd.Okazało się że przywymianie rozrządu mechanik założył z powrotem tą samą zaślepkę (matoł).Okazało się że tak się nie robi.Należy zakupić w ASO tudzież gdzieś indziej nową zaślepkę i na silikonie termicznym wkleić.Po tej czynności którą wykonałem sam, mam święty spokój i suchutko.A więc jeszcze raz- tylko nowa zaślepka da oczekiwany efekt.Pozdrokrisker pisze:Tak, zaślepkę należy oczyścić z resztek starego silikonu, nałożyć nowy i wkleić.
usunieto
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Witam! Mam pytanie dotyczace tych wszystkich uszczelek pod deklem od zaworow...
Czy to sa wszystkie uszczelki ktore trzeba wymienic? Czy na tym obrazku jeszcze czegos nie ma moze? I jak sie nazywaja te dwie okragle uszczeli co widac na obrazku pod uszczelka dekla po lewej? bo te dwie nastepne okragle to zaslepki walka z tego co widze....
Pytam dlatego ze na stronie nr 2 kolega wypisal takie rzeczy:
uszczelniacze na napinaczu łańcucha rozrządu. 70zł/2komplety
uszczelki pod napinaczami łańcucha
uszczelki nastawnika wałka rozrzadu
zaślepka wałka
uszczelki pod deklami
I tu jest troche wiecej tego wypisanego a chce wymienic wszystkie za jednym podejsciem... A nie bardzo to pojmuje... Wiec jak by ktos byl chetny to prosze o podpowiedz
Czy to sa wszystkie uszczelki ktore trzeba wymienic? Czy na tym obrazku jeszcze czegos nie ma moze? I jak sie nazywaja te dwie okragle uszczeli co widac na obrazku pod uszczelka dekla po lewej? bo te dwie nastepne okragle to zaslepki walka z tego co widze....
Pytam dlatego ze na stronie nr 2 kolega wypisal takie rzeczy:
uszczelniacze na napinaczu łańcucha rozrządu. 70zł/2komplety
uszczelki pod napinaczami łańcucha
uszczelki nastawnika wałka rozrzadu
zaślepka wałka
uszczelki pod deklami
I tu jest troche wiecej tego wypisanego a chce wymienic wszystkie za jednym podejsciem... A nie bardzo to pojmuje... Wiec jak by ktos byl chetny to prosze o podpowiedz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Uszczelki pod dekle - 2 komplety (są na zdjęciu)
Uszczelki pod napinacze - 2 komplety (są na zdjęciu - półksiężyce i te pod nimi)
Zaślepki wałków - 2 sztuki - po jednym na każdą głowicę (są na zdjęciu)
Simeringi wałków - 4 sztuki - na zdjęciu są dwie.
Silikon - jest na zdjęciu. Używamy go w narożniki przy uszczelkach pokryw zaworów oraz do wklejenia zaślepek wałków.
Co do simeringów - Może są tylko dwa, bo do wymiany pozostałych dwóch trzeba zrzucać rozrząd :roll:
Uszczelki pod napinacze - 2 komplety (są na zdjęciu - półksiężyce i te pod nimi)
Zaślepki wałków - 2 sztuki - po jednym na każdą głowicę (są na zdjęciu)
Simeringi wałków - 4 sztuki - na zdjęciu są dwie.
Silikon - jest na zdjęciu. Używamy go w narożniki przy uszczelkach pokryw zaworów oraz do wklejenia zaślepek wałków.
Co do simeringów - Może są tylko dwa, bo do wymiany pozostałych dwóch trzeba zrzucać rozrząd :roll:
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker