sebfud, myślałem ,że Cię uraziłem, a nie miałem takiego zamiaru.
Twoją kierę dałem jako przykład dla porównania.
Tym bardziej ,że też masz trzyramienną.
Jeśli masz pompkę z trzema pinami to już masz kontrolę stanu płynu.
Musisz tylko przeciągnąć jednożyłowy kabelek od trzeciej kostki na samym dole pod kierownicą (w tej kostce ,po środku na dole jest wolne miejsce. ściągnij kostkę ,wciśnij w nią oprawiony kabelek i zatrzaśnij kostkę) do zegarów.
Następnie znajdź jakąś oprawkę z żarówką, przylutuj do niej ten kabelek, drugi (+) doprowadź sobie po zapłonie i lampka gotowa.
Jeszcze tylko ikonka.
Jak odkręcisz zegary , to z prawej strony zegarów (nad zegarkiem, temp. oleju i ładowaniem) trzecia ikona jest nie wykorzystana w dieslu.
Wycinasz i wstawiasz tam co chcesz.
Jak płyn będzie się kończył to ta ikonka się w tym momencie zaświeci.
Cały zabieg trwa do godzinki z piwkiem w ręku, a jak cieszy gdy się płyn kończy. He, he...
Pozdrawiam.
Jeden z kolegów zmusił mnie do dokładniejszego opisu:
a6-c4-kontrolka-stanu-plynu-do-spryskiw ... t22597.htm
