Pozdrawiam.
[A6 C4] 2.5TDI 140PS 6 GANG. (Sprzedany)
- sebfud
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 32
- Rejestracja: 27 lut 2010, 17:17
- Lokalizacja: Kamienna Góra/Munchen
robak26 u mnie nie było zbytniego wyboru gdyż tapicer tylko jeden w mieście a i czasu mało żeby ruszyć się gdzieś dalej ,auto stało pół dnia pod zakładem a koszt to 120zł to nawet się nie zastanawiałem bo kiera była przetarta w jednym miejscu a nowa skórka to zawsze nowa,dla mnie wyszła
![Obrazek]()

usunieto pkt 29 regulaminu
- sebfud
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 32
- Rejestracja: 27 lut 2010, 17:17
- Lokalizacja: Kamienna Góra/Munchen
robak26 zrozumiałem cię dobrze napisałem tylko kolego iż w dziurze której pomieszkuje jest tylko jeden gostek który odszywa kiery a akurat nie miał całego kawałka skóry gładkiej i musiałem połączyć z performą ,też chciałem całą,a tak z innej beczki jak podpiąłeś u siebie kontrolkę poziomu płynu spryskiwacza?czy potrzebna jest inna pompka z dodatkowym pinem bo u siebie mam pompkę na trzy piny
usunieto pkt 29 regulaminu
- robak26
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
sebfud, myślałem ,że Cię uraziłem, a nie miałem takiego zamiaru.
Twoją kierę dałem jako przykład dla porównania.
Tym bardziej ,że też masz trzyramienną.
Jeśli masz pompkę z trzema pinami to już masz kontrolę stanu płynu.
Musisz tylko przeciągnąć jednożyłowy kabelek od trzeciej kostki na samym dole pod kierownicą (w tej kostce ,po środku na dole jest wolne miejsce. ściągnij kostkę ,wciśnij w nią oprawiony kabelek i zatrzaśnij kostkę) do zegarów.
Następnie znajdź jakąś oprawkę z żarówką, przylutuj do niej ten kabelek, drugi (+) doprowadź sobie po zapłonie i lampka gotowa.
Jeszcze tylko ikonka.
Jak odkręcisz zegary , to z prawej strony zegarów (nad zegarkiem, temp. oleju i ładowaniem) trzecia ikona jest nie wykorzystana w dieslu.
Wycinasz i wstawiasz tam co chcesz.
Jak płyn będzie się kończył to ta ikonka się w tym momencie zaświeci.
Cały zabieg trwa do godzinki z piwkiem w ręku, a jak cieszy gdy się płyn kończy. He, he...
Pozdrawiam.
Jeden z kolegów zmusił mnie do dokładniejszego opisu:
a6-c4-kontrolka-stanu-plynu-do-spryskiw ... t22597.htm

Twoją kierę dałem jako przykład dla porównania.
Tym bardziej ,że też masz trzyramienną.
Jeśli masz pompkę z trzema pinami to już masz kontrolę stanu płynu.
Musisz tylko przeciągnąć jednożyłowy kabelek od trzeciej kostki na samym dole pod kierownicą (w tej kostce ,po środku na dole jest wolne miejsce. ściągnij kostkę ,wciśnij w nią oprawiony kabelek i zatrzaśnij kostkę) do zegarów.
Następnie znajdź jakąś oprawkę z żarówką, przylutuj do niej ten kabelek, drugi (+) doprowadź sobie po zapłonie i lampka gotowa.
Jeszcze tylko ikonka.
Jak odkręcisz zegary , to z prawej strony zegarów (nad zegarkiem, temp. oleju i ładowaniem) trzecia ikona jest nie wykorzystana w dieslu.
Wycinasz i wstawiasz tam co chcesz.
Jak płyn będzie się kończył to ta ikonka się w tym momencie zaświeci.
Cały zabieg trwa do godzinki z piwkiem w ręku, a jak cieszy gdy się płyn kończy. He, he...
Pozdrawiam.
Jeden z kolegów zmusił mnie do dokładniejszego opisu:
a6-c4-kontrolka-stanu-plynu-do-spryskiw ... t22597.htm
Ostatnio zmieniony 17 cze 2010, 16:55 przez robak26, łącznie zmieniany 1 raz.
-
gość_
- robak26
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
"Ensio" ,za samą płytę główną trzeba ze dwie stówki dać.
Do tego programowanie- VAG commander 140 zeta i przełączniki 100zł.
A tu za darmo.
I jak płyn się kończy, to uśmiech na twarzy.
Dobre co?
Masz rację.
Skradam się.
W B4 podłączyłem.
Ale dwójka dzieciów, a czasy takie sobie.
Rozumisz.
A jak u ciebie z AC i BC?
Bo podłączałeś z Tomkiem?
Pozdro.
Do tego programowanie- VAG commander 140 zeta i przełączniki 100zł.
A tu za darmo.
I jak płyn się kończy, to uśmiech na twarzy.
Dobre co?
Masz rację.
Skradam się.
W B4 podłączyłem.
Ale dwójka dzieciów, a czasy takie sobie.
Rozumisz.
A jak u ciebie z AC i BC?
Bo podłączałeś z Tomkiem?
Pozdro.
-
gość_
u mnie było już BC. Ale prawda ostatnio podłączaliśmy w innej A6 i wszystko pięknie hula 
Zajęło Nam to popołudnie
Ogólnie jeśli chodzi o wnętrze C4 to Mamy je opanowane do perfekcji hehehe. Nie ma już chyba żadnych tajemnic dla Nas 
Prawda prawda. Koszta są. Ale ile uroku nabiera auto w którym siedzi już te BC. Nabiera trochę nowoczesności.
Zajęło Nam to popołudnie
Prawda prawda. Koszta są. Ale ile uroku nabiera auto w którym siedzi już te BC. Nabiera trochę nowoczesności.
- jahro
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 297
- Rejestracja: 28 mar 2008, 12:14
- Imię: Michał
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
zgadza się - bardzo fajnie to wyszłorobak26 pisze: są tacy ,którym bardziej podoba się twoja.
Choćby kolega jahro.
po wakacjach też będę działał ze Swoją więc też się pochwalę..
pozdro!
A4 B8 2.0tdi 205km avant quattro '13 s-tronic
A4 B6 1,9tdi '02 avant 131ps
B4 1.9tdi 1Z '92 sedan 90km
A6 C4 2.8E V6 30v QUATTRO '96 avant 193ps
100 C3 2.2 E + podtlenek LPG '86 136PS
A4 B6 1,9tdi '02 avant 131ps
B4 1.9tdi 1Z '92 sedan 90km
A6 C4 2.8E V6 30v QUATTRO '96 avant 193ps
100 C3 2.2 E + podtlenek LPG '86 136PS
- robak26
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
I coraz mniej mi brakuje do FULL-a.
Dzięki podpuchom szybki-ens-a, namowom bryku104 i DUUUUUÂŻÂŻÂŻÂŻÂŻEJ pomocy tomkom1 i innych, i ja mam AC, BC i tempomacik.
tomkom1 ,to gatunek na wymarciu.
Dziękuję wszystkim "niewidzialnym".
Oto efekt:
![Obrazek]()
"no i w <font color='red'><b>censored</b></font>, i wylądował"
Tylko jak skasować tą inspekcję?
Dzięki podpuchom szybki-ens-a, namowom bryku104 i DUUUUUÂŻÂŻÂŻÂŻÂŻEJ pomocy tomkom1 i innych, i ja mam AC, BC i tempomacik.
tomkom1 ,to gatunek na wymarciu.
Dziękuję wszystkim "niewidzialnym".
Oto efekt:

"no i w <font color='red'><b>censored</b></font>, i wylądował"
Tylko jak skasować tą inspekcję?
Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 13:42 przez robak26, łącznie zmieniany 1 raz.









