Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4] 2.5TDI 140PS 6 GANG. (Sprzedany)

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
lovelas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 05 mar 2010, 20:35
Lokalizacja: Płock

Post autor: lovelas » 13 cze 2010, 17:51

Widze Tomcio, ze moja pompka juz podlaczona.
Pozdrawiam.
<piwo>
Byle do wiosny

Awatar użytkownika
sebfud
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 27 lut 2010, 17:17
Lokalizacja: Kamienna Góra/Munchen

Post autor: sebfud » 15 cze 2010, 13:04

robak26 u mnie nie było zbytniego wyboru gdyż tapicer tylko jeden w mieście a i czasu mało żeby ruszyć się gdzieś dalej ,auto stało pół dnia pod zakładem a koszt to 120zł to nawet się nie zastanawiałem bo kiera była przetarta w jednym miejscu a nowa skórka to zawsze nowa,dla mnie wyszła <ok>
Obrazek Obrazek
usunieto pkt 29 regulaminu

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 15 cze 2010, 14:01

Chyba mnie źle zrozumiałeś sebfud.
Ja nigdzie nie napisałem ,że nie ładnie wyszło.
Podoba mi się twoja kiera, ale ja wybrałem inną skórę.
Niepotrzebnie się tłumaczysz.
Z resztą poczytaj dokładnie to zobaczysz ,że są tacy ,którym bardziej podoba się twoja.
Choćby kolega jahro.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
sebfud
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 27 lut 2010, 17:17
Lokalizacja: Kamienna Góra/Munchen

Post autor: sebfud » 15 cze 2010, 14:32

robak26 zrozumiałem cię dobrze napisałem tylko kolego iż w dziurze której pomieszkuje jest tylko jeden gostek który odszywa kiery a akurat nie miał całego kawałka skóry gładkiej i musiałem połączyć z performą ,też chciałem całą,a tak z innej beczki jak podpiąłeś u siebie kontrolkę poziomu płynu spryskiwacza?czy potrzebna jest inna pompka z dodatkowym pinem bo u siebie mam pompkę na trzy piny
usunieto pkt 29 regulaminu

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 15 cze 2010, 16:10

sebfud, myślałem ,że Cię uraziłem, a nie miałem takiego zamiaru.
Twoją kierę dałem jako przykład dla porównania.
Tym bardziej ,że też masz trzyramienną.

Jeśli masz pompkę z trzema pinami to już masz kontrolę stanu płynu.
Musisz tylko przeciągnąć jednożyłowy kabelek od trzeciej kostki na samym dole pod kierownicą (w tej kostce ,po środku na dole jest wolne miejsce. ściągnij kostkę ,wciśnij w nią oprawiony kabelek i zatrzaśnij kostkę) do zegarów.
Następnie znajdź jakąś oprawkę z żarówką, przylutuj do niej ten kabelek, drugi (+) doprowadź sobie po zapłonie i lampka gotowa.
Jeszcze tylko ikonka.
Jak odkręcisz zegary , to z prawej strony zegarów (nad zegarkiem, temp. oleju i ładowaniem) trzecia ikona jest nie wykorzystana w dieslu.
Wycinasz i wstawiasz tam co chcesz.
Jak płyn będzie się kończył to ta ikonka się w tym momencie zaświeci.
Cały zabieg trwa do godzinki z piwkiem w ręku, a jak cieszy gdy się płyn kończy. He, he...
Pozdrawiam.
Jeden z kolegów zmusił mnie do dokładniejszego opisu:
a6-c4-kontrolka-stanu-plynu-do-spryskiw ... t22597.htm
<piwo>
Ostatnio zmieniony 17 cze 2010, 16:55 przez robak26, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sebfud
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 27 lut 2010, 17:17
Lokalizacja: Kamienna Góra/Munchen

Post autor: sebfud » 15 cze 2010, 18:04

nie uraziłeś mnie spoko robak26 dzięki serdeczne za opisówkę może w weekendzik się za to wezmę, tak jak mówisz mała rzecz a cieszy
Pozdrowionka. <piwo>
usunieto pkt 29 regulaminu

gość_

Post autor: gość_ » 15 cze 2010, 20:58

Panowie a nie prościej po prostu będzie wstawić zegar z BC ? i wszystko będzie ;) nie tylko spryski :)

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 15 cze 2010, 21:32

"Ensio" ,za samą płytę główną trzeba ze dwie stówki dać.
Do tego programowanie- VAG commander 140 zeta i przełączniki 100zł.
A tu za darmo.
I jak płyn się kończy, to uśmiech na twarzy.
Dobre co?

Masz rację.
Skradam się.
W B4 podłączyłem.
Ale dwójka dzieciów, a czasy takie sobie.
Rozumisz.

A jak u ciebie z AC i BC?
Bo podłączałeś z Tomkiem?
Pozdro. <ok>

gość_

Post autor: gość_ » 15 cze 2010, 21:43

u mnie było już BC. Ale prawda ostatnio podłączaliśmy w innej A6 i wszystko pięknie hula :)
Zajęło Nam to popołudnie ;) Ogólnie jeśli chodzi o wnętrze C4 to Mamy je opanowane do perfekcji hehehe. Nie ma już chyba żadnych tajemnic dla Nas ;)

Prawda prawda. Koszta są. Ale ile uroku nabiera auto w którym siedzi już te BC. Nabiera trochę nowoczesności.

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 15 cze 2010, 22:04

Nieee no.
Jak mam takie wsparcie, bo mogę liczyć na pomoc? ,to rozglądam się za zegarkami z BC i AC.

Wnioskowałem wymianę bo na giełdzie wystawiałeś przełączniki "Ensio".

Troszkę zainwestowałem ostatnio w autko.
Gumki wszystkie nowe przyszły.
Kleberki HP3.
No ,ale nie żałuję.
Sprawują się bajka.

Awatar użytkownika
Boria
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 01 lip 2009, 23:46
Lokalizacja: lubin

Post autor: Boria » 16 cze 2010, 00:41

wracajac do tematu ;p kieralka bardzo ladnie odnowiona ;-) moze mojego obdarciucha tez tak zrobie jak skoncze naprawiac wszystko ;-) pozdrawiam
Wybacz im Boze bo nie wiedzieli co czynili robiac biale i srebrne audi...
Moja biedna szosteczka jest poturbowana ;(

Awatar użytkownika
jahro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 297
Rejestracja: 28 mar 2008, 12:14
Imię: Michał
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jahro » 17 cze 2010, 16:41

robak26 pisze: są tacy ,którym bardziej podoba się twoja.
Choćby kolega jahro.
zgadza się - bardzo fajnie to wyszło <ok>
po wakacjach też będę działał ze Swoją więc też się pochwalę.. ;-)
pozdro!
A4 B8 2.0tdi 205km avant quattro '13 s-tronic
A4 B6 1,9tdi '02 avant 131ps
B4 1.9tdi 1Z '92 sedan 90km
A6 C4 2.8E V6 30v QUATTRO '96 avant 193ps
100 C3 2.2 E + podtlenek LPG '86 136PS

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 12 lip 2010, 22:51

I coraz mniej mi brakuje do FULL-a.
Dzięki podpuchom szybki-ens-a, namowom bryku104 i DUUUUUÂŻÂŻÂŻÂŻÂŻEJ pomocy tomkom1 i innych, i ja mam AC, BC i tempomacik.
tomkom1 ,to gatunek na wymarciu.
Dziękuję wszystkim "niewidzialnym".
Oto efekt:
Obrazek

"no i w <font color='red'><b>censored</b></font>, i wylądował"
Tylko jak skasować tą inspekcję?
Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 13:42 przez robak26, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bryku104
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 152
Rejestracja: 14 wrz 2008, 23:38
Lokalizacja: Nasielsk

Post autor: bryku104 » 13 lip 2010, 10:06

robak26 piękna robota <ok> gratulacje i przyjemnego użytkowania :-D Teraz manetki będą w użyciu, szczególnie przycisk na prawej ;-) Jakie następne rezanko w planach?
Inspekcję tylko VAGiem skasujesz.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 13 lip 2010, 10:16

bryku104, następne rezanko to prąd na tył.

W poprzednim liczniku, inspekcję robiłem bez problemu VWTOOL-em.
A tu za holerę nie idzie.
A jak robisz to VAG-iem?
Mam 311.2 ,ale nie mam pojęcia jak i co.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja