Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Co zrobić gdy zakład nie umie wyregulować instalacji LPG?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Post autor: borsuk1977 » 02 lip 2010, 22:57

fassi wszystko ok jak jest ciepło lato itp ale jak przyjdzie zima zaklei listwe w matrixie spali cewki... jesli mówimy o dobrych wtryskach to hana 2000 (ale tylko do 35 km na cyl) lub poj matrix ( w razie co tani koszt wymiany) niższa półka to valtek v 34 tylko z plomba ac przez czas trwania gwarancji jak sie wysypią dostajesz nowe najniższa półka ( pomijając valteki typ 30 ) to reg fast ( celowo pomijam magica dla mnie magic równa sie valtek , moja żona jeździ a4 1.8quattro 125 km
porównywałem różne listwy teraz jest reg i jest ok ... problemem może byc budowa rega -wyjścia pod kątem 90 stopni

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 03 lip 2010, 00:04

Hana już wypuściła wtryskiwacz 2100 który obrobi około 65KM z garka a na wyższym ciśnieniu może nawet i zrobi 70. Fakt podobno kawał wtryskiwacza z tego Hana 2100.
Sam Hana 2000 obrobi więcej niż 35KM bo są 3 kolory tych wtryskiwaczy (3 rodzaje wydajności).
Ja mam HSy i nie mogę na nie nic złego powiedzieć. Za trochę montuje u kumpla w Peugocie 406 nowe magici w zamian za walteki, zobaczymy jak się będą sprawować.

Powracając do instalacji to reduktor też jest do niczego. KME silver jest za słaby, jak już to KME gold.

Co do wtryskiwaczy zawsze można kupić Medy albo Keihiny <ok>

radeek9
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 15 mar 2010, 11:06
Lokalizacja: lubelskie/Międzyrzec Podlaski

Post autor: radeek9 » 03 lip 2010, 10:08


Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 03 lip 2010, 20:15

radeek9 pisze:czy reduktor to to coś?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3a ... 0ac40.html
Jak najbardziej

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 03 lip 2010, 21:19

borsuk1977, nie mów że magic jet równa się z valtecami bo zrobiłem trochę kilometrów na jednych i na drugich i jest niebo a ziemia ale norma że matrix to inna półka pozdro

borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Post autor: borsuk1977 » 03 lip 2010, 22:11

fassi1 pisze:Hana już wypuściła wtryskiwacz 2100 który obrobi około 65KM z garka a na wyższym ciśnieniu może nawet i zrobi 70. Fakt podobno kawał wtryskiwacza z tego Hana 2100.
Sam Hana 2000 obrobi więcej niż 35KM bo są 3 kolory tych wtryskiwaczy (3 rodzaje wydajności).
Ja mam HSy i nie mogę na nie nic złego powiedzieć. Za trochę montuje u kumpla w Peugocie 406 nowe magici w zamian za walteki, zobaczymy jak się będą sprawować.

Powracając do instalacji to reduktor też jest do niczego. KME silver jest za słaby, jak już to KME gold.

Co do wtryskiwaczy zawsze można kupić Medy albo Keihiny <ok>
fassi doskonale znam wtryskiwacz hana .. za równo 2000 jak i 2100 są czarne czerwone i zielone al co do hana 2100 to koszt 1 szt oscyluje w okolicy 160-170 zl.. powiem ci że hana 2000 sprzedałem ok 500 szt i ani jednej reklamacji co do wydajności hana 2100 to wyrabiaja w evo 9 296 km ( hamowane)w 4 cyl przy ciśnieniu 1.3 bara 2 reduktory zeta s co do hana 2000 to w 1,8T 150 km zielone(najmocniejsze) chodzą ale na 1.5 bara przy reduktorze koltec necam
pawel1 porównując valteki z magicami miałem na myśli ich awaryjność magic to badziew i koniec... może plusem jest to że da sie zamienić sekcjie ale to wszystko..
co do reduktora wg mnie styka .. do 170 km jest ok ale to max wyżej pada termicznie( miałem wcześniejszą generacjie w c5 2.8 194 km wszystko ok dopuki nie depnąłem mocniej przez kilka minut ... tmp gazu spadała)

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 03 lip 2010, 23:09

borsuk1977, to teraz mam czekać kiedy się rozlecą wtryski :-x

borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Post autor: borsuk1977 » 04 lip 2010, 08:57

pawel1 pisze:borsuk1977, to teraz mam czekać kiedy się rozlecą wtryski :-x
nie powiedziałem że ci sie rozlecą wtryski sam znam przypadki bezawaryjnej pracy valteka przez 100 tyś km i więcej jeśli nie zalejesz syfu to pośmigasz magic były dobre nq początku... teraz to już masówka, oczywiście czas reakcji i precyzje maja znacznie lepsze niz valtek ale sypia sie tak samo... zreszta przekonacie sie w zimie

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 04 lip 2010, 11:31

To że w zimie trochę np.szarpia to ci rację przyznam ale mnie trochę to denerwuje że jak kupowałem wtryski i się pytałem to magic jet każdy mówił ok kupuj bo chodzą extra a jak już je mam to każdy nie to jest ch....nia pozdro

radeek9
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 15 mar 2010, 11:06
Lokalizacja: lubelskie/Międzyrzec Podlaski

Post autor: radeek9 » 05 lip 2010, 12:04

wieści ciąg dalszy: dzwoniłem dziś znów do nich i ostatecznie umówiony jestem na czwartek, że samochód ma u nich zostać na cały dzień. Zapytałem jeszcze raz o te wtryskiwacze. Mówią że owszem bez problemu można je zmienić. Spytałem też czy wg nich odczuję różnicę - odpowiedzieli że w tym silniku nie będzie żadnej różnicy czy będą to valteki czy magic jety, więc w tej chwili już zgłupiałem.

Jak będzie wg was? Bo naprawdę nie wiem już co zrobić. Jaka może być różnica? Odczuję ją? Jak na niekorzyść wpływa jeszcze ten reduktor?

[ Dodano: 2010-07-05, 12:10 ]
Zapomniałem jeszcze o czymś. Cy reduktor KME Gold jest do silników typu 1.8T np tych w A6 C5?
Z tego co czytałem to KME Silver daje radę do 270KM. Więc 100KM mam w zapasie

borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Post autor: borsuk1977 » 05 lip 2010, 21:20

radeek9 pisze:wieści ciąg dalszy: dzwoniłem dziś znów do nich i ostatecznie umówiony jestem na czwartek, że samochód ma u nich zostać na cały dzień. Zapytałem jeszcze raz o te wtryskiwacze. Mówią że owszem bez problemu można je zmienić. Spytałem też czy wg nich odczuję różnicę - odpowiedzieli że w tym silniku nie będzie żadnej różnicy czy będą to valteki czy magic jety, więc w tej chwili już zgłupiałem.

Jak będzie wg was? Bo naprawdę nie wiem już co zrobić. Jaka może być różnica? Odczuję ją? Jak na niekorzyść wpływa jeszcze ten reduktor?

[ Dodano: 2010-07-05, 12:10 ]
Zapomniałem jeszcze o czymś. Cy reduktor KME Gold jest do silników typu 1.8T np tych w A6 C5?
Z tego co czytałem to KME Silver daje radę do 270KM. Więc 100KM mam w zapasie
KME silver to w aktualnej wersji ok 170 km we wczesniejszym wykonaniu z zaworem zintegrowanym smigał do 200 km ale bez dłuższego obciążenia wyżej pada termika co do golda to 270 km wolnossące obsłuży w 320 km a8 na autostradzie przy pełnym obciążeniu tmp gazu spada

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 05 lip 2010, 22:04

borsuk1977 pisze:
radeek9 pisze:wieści ciąg dalszy: dzwoniłem dziś znów do nich i ostatecznie umówiony jestem na czwartek, że samochód ma u nich zostać na cały dzień. Zapytałem jeszcze raz o te wtryskiwacze. Mówią że owszem bez problemu można je zmienić. Spytałem też czy wg nich odczuję różnicę - odpowiedzieli że w tym silniku nie będzie żadnej różnicy czy będą to valteki czy magic jety, więc w tej chwili już zgłupiałem.

Jak będzie wg was? Bo naprawdę nie wiem już co zrobić. Jaka może być różnica? Odczuję ją? Jak na niekorzyść wpływa jeszcze ten reduktor?

[ Dodano: 2010-07-05, 12:10 ]
Zapomniałem jeszcze o czymś. Cy reduktor KME Gold jest do silników typu 1.8T np tych w A6 C5?
Z tego co czytałem to KME Silver daje radę do 270KM. Więc 100KM mam w zapasie
KME silver to w aktualnej wersji ok 170 km we wczesniejszym wykonaniu z zaworem zintegrowanym smigał do 200 km ale bez dłuższego obciążenia wyżej pada termika co do golda to 270 km wolnossące obsłuży w 320 km a8 na autostradzie przy pełnym obciążeniu tmp gazu spada
Bo w takim przypadku to lepiej 2x zawili S

radeek9
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 15 mar 2010, 11:06
Lokalizacja: lubelskie/Międzyrzec Podlaski

Post autor: radeek9 » 05 lip 2010, 22:24

http://www.drypa.pl/produkt156_REDUKTOR ... 70KM_.html
to ja już naprawdę głupi jestem :) tu piszą że 270KM, chyba że to nie ten
fassi1 pisze:Bo w takim przypadku to lepiej 2x zawili S
nie rozumiem

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 05 lip 2010, 23:24

radeek9 pisze:http://www.drypa.pl/produkt156_REDUKTOR ... 70KM_.html
to ja już naprawdę głupi jestem :) tu piszą że 270KM, chyba że to nie ten
fassi1 pisze:Bo w takim przypadku to lepiej 2x zawili S
nie rozumiem
2 x zavoli S miałem na myśli do tego A8 czyli 2 reduktory zavoli zeta S, lepsza wydajność i bardziej ustabilizowane ciśnienie niż z jednym reduktorem.

To że sprzedawcy wypisują do ilu to są te reduktory to w cale nie znaczy że jest to prawda, w większości nie jest, jest to zawyżone.

radeek9
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 15 mar 2010, 11:06
Lokalizacja: lubelskie/Międzyrzec Podlaski

Post autor: radeek9 » 06 lip 2010, 11:28

censored, tag nie mieścił się w nazwie tematu więc jest w opisie.
fassi1, więc co mi - tak po chłopsku radzisz? i jaką różnicę wtedy odczuję po tych zmianach? Spalanie? Dynamika?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga