Co zrobić gdy zakład nie umie wyregulować instalacji LPG?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
fassi wszystko ok jak jest ciepło lato itp ale jak przyjdzie zima zaklei listwe w matrixie spali cewki... jesli mówimy o dobrych wtryskach to hana 2000 (ale tylko do 35 km na cyl) lub poj matrix ( w razie co tani koszt wymiany) niższa półka to valtek v 34 tylko z plomba ac przez czas trwania gwarancji jak sie wysypią dostajesz nowe najniższa półka ( pomijając valteki typ 30 ) to reg fast ( celowo pomijam magica dla mnie magic równa sie valtek , moja żona jeździ a4 1.8quattro 125 km
porównywałem różne listwy teraz jest reg i jest ok ... problemem może byc budowa rega -wyjścia pod kątem 90 stopni
porównywałem różne listwy teraz jest reg i jest ok ... problemem może byc budowa rega -wyjścia pod kątem 90 stopni
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Hana już wypuściła wtryskiwacz 2100 który obrobi około 65KM z garka a na wyższym ciśnieniu może nawet i zrobi 70. Fakt podobno kawał wtryskiwacza z tego Hana 2100.
Sam Hana 2000 obrobi więcej niż 35KM bo są 3 kolory tych wtryskiwaczy (3 rodzaje wydajności).
Ja mam HSy i nie mogę na nie nic złego powiedzieć. Za trochę montuje u kumpla w Peugocie 406 nowe magici w zamian za walteki, zobaczymy jak się będą sprawować.
Powracając do instalacji to reduktor też jest do niczego. KME silver jest za słaby, jak już to KME gold.
Co do wtryskiwaczy zawsze można kupić Medy albo Keihiny
Sam Hana 2000 obrobi więcej niż 35KM bo są 3 kolory tych wtryskiwaczy (3 rodzaje wydajności).
Ja mam HSy i nie mogę na nie nic złego powiedzieć. Za trochę montuje u kumpla w Peugocie 406 nowe magici w zamian za walteki, zobaczymy jak się będą sprawować.
Powracając do instalacji to reduktor też jest do niczego. KME silver jest za słaby, jak już to KME gold.
Co do wtryskiwaczy zawsze można kupić Medy albo Keihiny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 15 mar 2010, 11:06
- Lokalizacja: lubelskie/Międzyrzec Podlaski
czy reduktor to to coś?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3a ... 0ac40.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3a ... 0ac40.html
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jak najbardziejradeek9 pisze:czy reduktor to to coś?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3a ... 0ac40.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
fassi doskonale znam wtryskiwacz hana .. za równo 2000 jak i 2100 są czarne czerwone i zielone al co do hana 2100 to koszt 1 szt oscyluje w okolicy 160-170 zl.. powiem ci że hana 2000 sprzedałem ok 500 szt i ani jednej reklamacji co do wydajności hana 2100 to wyrabiaja w evo 9 296 km ( hamowane)w 4 cyl przy ciśnieniu 1.3 bara 2 reduktory zeta s co do hana 2000 to w 1,8T 150 km zielone(najmocniejsze) chodzą ale na 1.5 bara przy reduktorze koltec necamfassi1 pisze:Hana już wypuściła wtryskiwacz 2100 który obrobi około 65KM z garka a na wyższym ciśnieniu może nawet i zrobi 70. Fakt podobno kawał wtryskiwacza z tego Hana 2100.
Sam Hana 2000 obrobi więcej niż 35KM bo są 3 kolory tych wtryskiwaczy (3 rodzaje wydajności).
Ja mam HSy i nie mogę na nie nic złego powiedzieć. Za trochę montuje u kumpla w Peugocie 406 nowe magici w zamian za walteki, zobaczymy jak się będą sprawować.
Powracając do instalacji to reduktor też jest do niczego. KME silver jest za słaby, jak już to KME gold.
Co do wtryskiwaczy zawsze można kupić Medy albo Keihiny
pawel1 porównując valteki z magicami miałem na myśli ich awaryjność magic to badziew i koniec... może plusem jest to że da sie zamienić sekcjie ale to wszystko..
co do reduktora wg mnie styka .. do 170 km jest ok ale to max wyżej pada termicznie( miałem wcześniejszą generacjie w c5 2.8 194 km wszystko ok dopuki nie depnąłem mocniej przez kilka minut ... tmp gazu spadała)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
nie powiedziałem że ci sie rozlecą wtryski sam znam przypadki bezawaryjnej pracy valteka przez 100 tyś km i więcej jeśli nie zalejesz syfu to pośmigasz magic były dobre nq początku... teraz to już masówka, oczywiście czas reakcji i precyzje maja znacznie lepsze niz valtek ale sypia sie tak samo... zreszta przekonacie sie w zimiepawel1 pisze:borsuk1977, to teraz mam czekać kiedy się rozlecą wtryski :-x
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 15 mar 2010, 11:06
- Lokalizacja: lubelskie/Międzyrzec Podlaski
wieści ciąg dalszy: dzwoniłem dziś znów do nich i ostatecznie umówiony jestem na czwartek, że samochód ma u nich zostać na cały dzień. Zapytałem jeszcze raz o te wtryskiwacze. Mówią że owszem bez problemu można je zmienić. Spytałem też czy wg nich odczuję różnicę - odpowiedzieli że w tym silniku nie będzie żadnej różnicy czy będą to valteki czy magic jety, więc w tej chwili już zgłupiałem.
Jak będzie wg was? Bo naprawdę nie wiem już co zrobić. Jaka może być różnica? Odczuję ją? Jak na niekorzyść wpływa jeszcze ten reduktor?
[ Dodano: 2010-07-05, 12:10 ]
Zapomniałem jeszcze o czymś. Cy reduktor KME Gold jest do silników typu 1.8T np tych w A6 C5?
Z tego co czytałem to KME Silver daje radę do 270KM. Więc 100KM mam w zapasie
Jak będzie wg was? Bo naprawdę nie wiem już co zrobić. Jaka może być różnica? Odczuję ją? Jak na niekorzyść wpływa jeszcze ten reduktor?
[ Dodano: 2010-07-05, 12:10 ]
Zapomniałem jeszcze o czymś. Cy reduktor KME Gold jest do silników typu 1.8T np tych w A6 C5?
Z tego co czytałem to KME Silver daje radę do 270KM. Więc 100KM mam w zapasie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
KME silver to w aktualnej wersji ok 170 km we wczesniejszym wykonaniu z zaworem zintegrowanym smigał do 200 km ale bez dłuższego obciążenia wyżej pada termika co do golda to 270 km wolnossące obsłuży w 320 km a8 na autostradzie przy pełnym obciążeniu tmp gazu spadaradeek9 pisze:wieści ciąg dalszy: dzwoniłem dziś znów do nich i ostatecznie umówiony jestem na czwartek, że samochód ma u nich zostać na cały dzień. Zapytałem jeszcze raz o te wtryskiwacze. Mówią że owszem bez problemu można je zmienić. Spytałem też czy wg nich odczuję różnicę - odpowiedzieli że w tym silniku nie będzie żadnej różnicy czy będą to valteki czy magic jety, więc w tej chwili już zgłupiałem.
Jak będzie wg was? Bo naprawdę nie wiem już co zrobić. Jaka może być różnica? Odczuję ją? Jak na niekorzyść wpływa jeszcze ten reduktor?
[ Dodano: 2010-07-05, 12:10 ]
Zapomniałem jeszcze o czymś. Cy reduktor KME Gold jest do silników typu 1.8T np tych w A6 C5?
Z tego co czytałem to KME Silver daje radę do 270KM. Więc 100KM mam w zapasie
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Bo w takim przypadku to lepiej 2x zawili Sborsuk1977 pisze:KME silver to w aktualnej wersji ok 170 km we wczesniejszym wykonaniu z zaworem zintegrowanym smigał do 200 km ale bez dłuższego obciążenia wyżej pada termika co do golda to 270 km wolnossące obsłuży w 320 km a8 na autostradzie przy pełnym obciążeniu tmp gazu spadaradeek9 pisze:wieści ciąg dalszy: dzwoniłem dziś znów do nich i ostatecznie umówiony jestem na czwartek, że samochód ma u nich zostać na cały dzień. Zapytałem jeszcze raz o te wtryskiwacze. Mówią że owszem bez problemu można je zmienić. Spytałem też czy wg nich odczuję różnicę - odpowiedzieli że w tym silniku nie będzie żadnej różnicy czy będą to valteki czy magic jety, więc w tej chwili już zgłupiałem.
Jak będzie wg was? Bo naprawdę nie wiem już co zrobić. Jaka może być różnica? Odczuję ją? Jak na niekorzyść wpływa jeszcze ten reduktor?
[ Dodano: 2010-07-05, 12:10 ]
Zapomniałem jeszcze o czymś. Cy reduktor KME Gold jest do silników typu 1.8T np tych w A6 C5?
Z tego co czytałem to KME Silver daje radę do 270KM. Więc 100KM mam w zapasie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 15 mar 2010, 11:06
- Lokalizacja: lubelskie/Międzyrzec Podlaski
http://www.drypa.pl/produkt156_REDUKTOR ... 70KM_.html
to ja już naprawdę głupi jestem tu piszą że 270KM, chyba że to nie ten
to ja już naprawdę głupi jestem tu piszą że 270KM, chyba że to nie ten
nie rozumiemfassi1 pisze:Bo w takim przypadku to lepiej 2x zawili S
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
2 x zavoli S miałem na myśli do tego A8 czyli 2 reduktory zavoli zeta S, lepsza wydajność i bardziej ustabilizowane ciśnienie niż z jednym reduktorem.radeek9 pisze:http://www.drypa.pl/produkt156_REDUKTOR ... 70KM_.html
to ja już naprawdę głupi jestem tu piszą że 270KM, chyba że to nie tennie rozumiemfassi1 pisze:Bo w takim przypadku to lepiej 2x zawili S
To że sprzedawcy wypisują do ilu to są te reduktory to w cale nie znaczy że jest to prawda, w większości nie jest, jest to zawyżone.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga