Po zgaszeniu ikony OK na LCD nie powinno się nic zapalać. Każde zapalenie danej ikony oznacza awarię. Ważne jest aby przełożyć przewód biało-szary z zielonej wtyczki pin 14 na pin 12 we wtyczce komputera pokładowego Auto Check. Inaczej nie będziesz mieć kontroli ciśnienia oleju. Zmasować trzeba (przy braku modułu LKG) kontrolę stopu, pozycyjnych i świateł mijania, a resztę jak kontrola układu hamulcowego, spryskiwacze i szynę danych radia można zostawić wolne.wilczurek pisze:Nie tyle dobrze poczytałem co montowałem to u siebie, a zmasowałeś kabelek od kontrolki oleju? Na włączonym zapłonie przy zgaszonym silniku po zapaleniy się OK po kilku sekundach ma zapalić się olejarka, przy uruchomieniu silnika olejarka gaśnie jak nie zmasujesz kabelka to nie masz kontrolki od oleju, piszę o tym bo to ważne.
pzdr