[A6 C4 2.5]Komputer pokładowy w audi a6 2,5 tdi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lut 2008, 20:45
- Lokalizacja: BIałystok/Olecko
[A6 C4 2.5]Komputer pokładowy w audi a6 2,5 tdi
Witam!
Posiadam audi a6 c4 2,5 tdi 140KM i jestem zreszta bardzo zadowolony z tego auta. Mam pełna wersje, tylko nie posiada komputera. Chcem go wstawic i mam problem, nikt nie jest w stanie mi odpowiedziec na pytanie co dokladnie mam zrobic. Kupilem wyswietlacz, (u mnie jest zaslepka), kupilem tez nowa dzwignie wycieraczek, ta z przyciskami, ktorymi obsluguje sie komputer. Niekt nie wie co jeszcze mi potrzebne. Czy musze kupic inny komputer silnika?? Jak tak to jaki symbol, bo jest duzo rodzaji?? Czy poza tym jakis jeszcze czujnik przy pompie jest potrzebny?? MAm nadzieje ze ktos mi pomoze, mile widziany jakis schemat.
dzieki za info
pozdrawiam
Proszę, abyś używał regulaminowych tagów w tytułach tematów - Doc
Posiadam audi a6 c4 2,5 tdi 140KM i jestem zreszta bardzo zadowolony z tego auta. Mam pełna wersje, tylko nie posiada komputera. Chcem go wstawic i mam problem, nikt nie jest w stanie mi odpowiedziec na pytanie co dokladnie mam zrobic. Kupilem wyswietlacz, (u mnie jest zaslepka), kupilem tez nowa dzwignie wycieraczek, ta z przyciskami, ktorymi obsluguje sie komputer. Niekt nie wie co jeszcze mi potrzebne. Czy musze kupic inny komputer silnika?? Jak tak to jaki symbol, bo jest duzo rodzaji?? Czy poza tym jakis jeszcze czujnik przy pompie jest potrzebny?? MAm nadzieje ze ktos mi pomoze, mile widziany jakis schemat.
dzieki za info
pozdrawiam
Proszę, abyś używał regulaminowych tagów w tytułach tematów - Doc
Ostatnio zmieniony 25 lut 2008, 21:01 przez chybakamil, łącznie zmieniany 2 razy.
chybakamil
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 110
- Rejestracja: 18 gru 2007, 14:14
- Imię: Radosław
- Rocznik: 1992
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dolnysląsk
Po zamontowaniu wyświetlacza i podłaczeniu czujnika do reguatora rezerwy musisz porowadzic przewody z manetki do kostki przy BC i musisz poszukac na schematach pod którym pinie w ECU jest sygnał spalania i musisz go podpią;c na BC. Zaraz podesle Ci linka to sobie popatrzysz co gdzie i jak
Tutaj masz schemat
Tutaj masz schemat
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lut 2008, 20:45
- Lokalizacja: BIałystok/Olecko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lut 2008, 20:45
- Lokalizacja: BIałystok/Olecko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 10 mar 2008, 21:20
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lut 2008, 20:45
- Lokalizacja: BIałystok/Olecko
tak i nie. nie dziala manetka, poniewaz schemat jest od audi 80. tyle udalo mi sie ustalic. nie moge tez znalesc pinu odpowiadajacego za spalanie. poza tym jest ok. ten gorny komuterek co pokazuje brak plynu w spryskiwaczach czy zuzycie klockow dziala. ten od spalania tez wyswietla, ale cos co bylo w poprzednim samochodzi. tak jak pisalem nie moge zmienic opcji bo manetka nie dziala, a ogolnie nic faktycznego nie pokazuje, bo nie podpialem sie do pinu. instalacje elekt. mam polozona, zostalo mi zdobyc schemat pinow w komputerze i podpiac kabel, juz jest poprowadzony i schemat podlaczenia manetki. gdyby ktos cos mial to bede wdzieczny
[ Dodano: 2008-03-10, 22:39 ]
zdobylem schemat elektryczny ale nie potrfie z niego odczytac ktory pin odpowiada za spalanie i jak podlaczyc manetke (ktory pin do ktorego). Jezeli ktos umie to czytac prosze o pomoc, tu jest link do schematu:
http://rapidshare.com/files/98548891/au ... 5.rar.html
[ Dodano: 2008-03-10, 22:39 ]
zdobylem schemat elektryczny ale nie potrfie z niego odczytac ktory pin odpowiada za spalanie i jak podlaczyc manetke (ktory pin do ktorego). Jezeli ktos umie to czytac prosze o pomoc, tu jest link do schematu:
http://rapidshare.com/files/98548891/au ... 5.rar.html
chybakamil
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lut 2008, 20:45
- Lokalizacja: BIałystok/Olecko
Właściwie to potrzebujesz nowych zegarów albo przynajmniej samą płytę główną z wyświetlaczami autocheck+board computer oraz manetkę ze sterowaniem, wiązki kabli, dwie dodatkowe kostki: mała board computer i duża autocheck oraz kostka do podłączenia manetki. Musisz jeszcze podprowadzić kabel z sygnałem spalania z komputera sterującego samochodem do kostki w zegarach. W kostce od autochecka trzeba zmasować kilka kabli żeby podstawowe funkcje działały poprawnie i wszystko cyka. Zegary muszą być dedykowane dla twojego silnika lub jest możliwość przeprogramowania u dobrego elektryka, nawet tych z anglika.
wilczurek
dobrze kolega gdzieś poczytał z tym że trzeba wprowadzic małe poprawki: kabelek od sygnału spalania prowadzimy do kostki 6cio pinowej która znajduje sie w okolicach kompa tj pod nogami pasażera , a jeżeli chodzi o zmasowanie "kilku kabli" to chodzi o dwa które odpowiadają za sprawdzenie tylnych świateł stop "brems licht - OK " poprzez naciśnięcie pedału hamulca - masujemy dlatego że aby to działało poprawnie potrzeba jeszcze jakiejś kostki , ja osobiście takiej nie dostałem i przewodziki zmasowałem i dlatego po odpaleniu odrazu mi pokazuje OK - pozdrowilczurek pisze:Właściwie to potrzebujesz nowych zegarów albo przynajmniej samą płytę główną z wyświetlaczami autocheck+board computer oraz manetkę ze sterowaniem, wiązki kabli, dwie dodatkowe kostki: mała board computer i duża autocheck oraz kostka do podłączenia manetki. Musisz jeszcze podprowadzić kabel z sygnałem spalania z komputera sterującego samochodem do kostki w zegarach. W kostce od autochecka trzeba zmasować kilka kabli żeby podstawowe funkcje działały poprawnie i wszystko cyka. Zegary muszą być dedykowane dla twojego silnika lub jest możliwość przeprogramowania u dobrego elektryka, nawet tych z anglika.
Nie tyle dobrze poczytałem co montowałem to u siebie, a zmasowałeś kabelek od kontrolki oleju? Na włączonym zapłonie przy zgaszonym silniku po zapaleniy się OK po kilku sekundach ma zapalić się olejarka, przy uruchomieniu silnika olejarka gaśnie jak nie zmasujesz kabelka to nie masz kontrolki od oleju, piszę o tym bo to ważne.
wilczurek
myśle że chodzi Ci pin nr 12 (w liczniku) ja mam go wczepionego do szarej kostki 6cio pinowej dokładnie pin nr 6 kolor biało - szary - który to jest odpowiedzialny za cisnienie oleju :roll: i póki co jest git ale prócz OK nic mi sie nie wyświetla :lol:wilczurek pisze:Nie tyle dobrze poczytałem co montowałem to u siebie, a zmasowałeś kabelek od kontrolki oleju? Na włączonym zapłonie przy zgaszonym silniku po zapaleniy się OK po kilku sekundach ma zapalić się olejarka, przy uruchomieniu silnika olejarka gaśnie jak nie zmasujesz kabelka to nie masz kontrolki od oleju, piszę o tym bo to ważne.