Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4 2.5]Komputer pokładowy w audi a6 2,5 tdi

Silniki wysokoprężne
chybakamil
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 18 lut 2008, 20:45
Lokalizacja: BIałystok/Olecko

[A6 C4 2.5]Komputer pokładowy w audi a6 2,5 tdi

Post autor: chybakamil » 20 lut 2008, 22:07

Witam!
Posiadam audi a6 c4 2,5 tdi 140KM i jestem zreszta bardzo zadowolony z tego auta. Mam pełna wersje, tylko nie posiada komputera. Chcem go wstawic i mam problem, nikt nie jest w stanie mi odpowiedziec na pytanie co dokladnie mam zrobic. Kupilem wyswietlacz, (u mnie jest zaslepka), kupilem tez nowa dzwignie wycieraczek, ta z przyciskami, ktorymi obsluguje sie komputer. Niekt nie wie co jeszcze mi potrzebne. Czy musze kupic inny komputer silnika?? Jak tak to jaki symbol, bo jest duzo rodzaji?? Czy poza tym jakis jeszcze czujnik przy pompie jest potrzebny?? MAm nadzieje ze ktos mi pomoze, mile widziany jakis schemat.
dzieki za info
pozdrawiam


Proszę, abyś używał regulaminowych tagów w tytułach tematów - Doc
Ostatnio zmieniony 25 lut 2008, 21:01 przez chybakamil, łącznie zmieniany 2 razy.
chybakamil

wojtek26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 18 gru 2007, 14:14
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnysląsk

Post autor: wojtek26 » 21 lut 2008, 09:28

Po zamontowaniu wyświetlacza i podłaczeniu czujnika do reguatora rezerwy musisz porowadzic przewody z manetki do kostki przy BC i musisz poszukac na schematach pod którym pinie w ECU jest sygnał spalania i musisz go podpią;c na BC. Zaraz podesle Ci linka to sobie popatrzysz co gdzie i jak
Tutaj masz schemat

chybakamil
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 18 lut 2008, 20:45
Lokalizacja: BIałystok/Olecko

Post autor: chybakamil » 21 lut 2008, 19:53

Dzieki za info to jest bardzo pomocne, napisz mi jeszcze czy ten komputer silnika, ktory teraz mam jest ok czy musze miec inny. I jak mozesz podeslij mi tego linka, bede wdzieczny, pozdr
chybakamil

wojtek26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 18 gru 2007, 14:14
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnysląsk

Post autor: wojtek26 » 23 lut 2008, 08:42

W komputrze tym co masz to musisz znaleźć pin odpowiedzialny za sygnał spalania nie musisz nic wymieniać. Niestety linku ci nie podam jedynie miałem te fotki

chybakamil
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 18 lut 2008, 20:45
Lokalizacja: BIałystok/Olecko

Post autor: chybakamil » 23 lut 2008, 10:35

ok, dzieki wielkie, bede probowal.
chybakamil

Miodek_2,5_tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 10 mar 2008, 21:20
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Miodek_2,5_tdi » 10 mar 2008, 21:51

I jak udało się? :-?

chybakamil
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 18 lut 2008, 20:45
Lokalizacja: BIałystok/Olecko

Post autor: chybakamil » 10 mar 2008, 22:29

tak i nie. nie dziala manetka, poniewaz schemat jest od audi 80. tyle udalo mi sie ustalic. nie moge tez znalesc pinu odpowiadajacego za spalanie. poza tym jest ok. ten gorny komuterek co pokazuje brak plynu w spryskiwaczach czy zuzycie klockow dziala. ten od spalania tez wyswietla, ale cos co bylo w poprzednim samochodzi. tak jak pisalem nie moge zmienic opcji bo manetka nie dziala, a ogolnie nic faktycznego nie pokazuje, bo nie podpialem sie do pinu. instalacje elekt. mam polozona, zostalo mi zdobyc schemat pinow w komputerze i podpiac kabel, juz jest poprowadzony i schemat podlaczenia manetki. gdyby ktos cos mial to bede wdzieczny

[ Dodano: 2008-03-10, 22:39 ]
zdobylem schemat elektryczny ale nie potrfie z niego odczytac ktory pin odpowiada za spalanie i jak podlaczyc manetke (ktory pin do ktorego). Jezeli ktos umie to czytac prosze o pomoc, tu jest link do schematu:


http://rapidshare.com/files/98548891/au ... 5.rar.html
chybakamil

wojtek26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 18 gru 2007, 14:14
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnysląsk

Post autor: wojtek26 » 11 mar 2008, 14:43

Podłą;czenie manetki jest takie samo w A80 jak i w A100 bo to są; te same manetki, moze masz uszkodzona.

Awatar użytkownika
maaly4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 19 lut 2008, 17:00
Lokalizacja: Rzepin

Post autor: maaly4 » 16 sie 2008, 22:15

witam - może bede mógł pomóc odnosnie montażu komputerka gdyż na dniach ukonczyłem wraz z wielką pomocą swego kolegi montaż kompa w swym autku tj:
A6 C4 2,5 TDI AEL

chybakamil
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 18 lut 2008, 20:45
Lokalizacja: BIałystok/Olecko

Post autor: chybakamil » 14 wrz 2008, 22:28

mozesz napisac ktory pin odpowiada za spalanie i dokladnie jak podpiac manetke??
chybakamil

Limp_dick

Post autor: Limp_dick » 04 sty 2009, 21:11

Co jest potrzebne do takowej modyfikacji koledzy?
Czy dobrze rozumiem ze potrzebuje wyświetlaczy dolny+górny oraz manetkę sterującą ?
Również zamierzam dołożyć pokładówkę do swojej niuni.

wilczurek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 07 sty 2009, 08:42
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: wilczurek » 07 sty 2009, 15:09

Właściwie to potrzebujesz nowych zegarów albo przynajmniej samą płytę główną z wyświetlaczami autocheck+board computer oraz manetkę ze sterowaniem, wiązki kabli, dwie dodatkowe kostki: mała board computer i duża autocheck oraz kostka do podłączenia manetki. Musisz jeszcze podprowadzić kabel z sygnałem spalania z komputera sterującego samochodem do kostki w zegarach. W kostce od autochecka trzeba zmasować kilka kabli żeby podstawowe funkcje działały poprawnie i wszystko cyka. Zegary muszą być dedykowane dla twojego silnika lub jest możliwość przeprogramowania u dobrego elektryka, nawet tych z anglika.
wilczurek

Awatar użytkownika
maaly4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 19 lut 2008, 17:00
Lokalizacja: Rzepin

Post autor: maaly4 » 07 sty 2009, 21:25

wilczurek pisze:Właściwie to potrzebujesz nowych zegarów albo przynajmniej samą płytę główną z wyświetlaczami autocheck+board computer oraz manetkę ze sterowaniem, wiązki kabli, dwie dodatkowe kostki: mała board computer i duża autocheck oraz kostka do podłączenia manetki. Musisz jeszcze podprowadzić kabel z sygnałem spalania z komputera sterującego samochodem do kostki w zegarach. W kostce od autochecka trzeba zmasować kilka kabli żeby podstawowe funkcje działały poprawnie i wszystko cyka. Zegary muszą być dedykowane dla twojego silnika lub jest możliwość przeprogramowania u dobrego elektryka, nawet tych z anglika.
dobrze kolega gdzieś poczytał z tym że trzeba wprowadzic małe poprawki: kabelek od sygnału spalania prowadzimy do kostki 6cio pinowej która znajduje sie w okolicach kompa tj pod nogami pasażera , a jeżeli chodzi o zmasowanie "kilku kabli" to chodzi o dwa które odpowiadają za sprawdzenie tylnych świateł stop "brems licht - OK " poprzez naciśnięcie pedału hamulca - masujemy dlatego że aby to działało poprawnie potrzeba jeszcze jakiejś kostki , ja osobiście takiej nie dostałem i przewodziki zmasowałem i dlatego po odpaleniu odrazu mi pokazuje OK - pozdro

wilczurek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 07 sty 2009, 08:42
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: wilczurek » 08 sty 2009, 08:03

Nie tyle dobrze poczytałem co montowałem to u siebie, a zmasowałeś kabelek od kontrolki oleju? Na włączonym zapłonie przy zgaszonym silniku po zapaleniy się OK po kilku sekundach ma zapalić się olejarka, przy uruchomieniu silnika olejarka gaśnie jak nie zmasujesz kabelka to nie masz kontrolki od oleju, piszę o tym bo to ważne.
wilczurek

Awatar użytkownika
maaly4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 19 lut 2008, 17:00
Lokalizacja: Rzepin

Post autor: maaly4 » 08 sty 2009, 22:15

wilczurek pisze:Nie tyle dobrze poczytałem co montowałem to u siebie, a zmasowałeś kabelek od kontrolki oleju? Na włączonym zapłonie przy zgaszonym silniku po zapaleniy się OK po kilku sekundach ma zapalić się olejarka, przy uruchomieniu silnika olejarka gaśnie jak nie zmasujesz kabelka to nie masz kontrolki od oleju, piszę o tym bo to ważne.
myśle że chodzi Ci pin nr 12 (w liczniku) ja mam go wczepionego do szarej kostki 6cio pinowej dokładnie pin nr 6 kolor biało - szary - który to jest odpowiedzialny za cisnienie oleju :roll: i póki co jest git ale prócz OK nic mi sie nie wyświetla :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga