[A6 C5 Tiptronic] Po jakim przebiegu padaja tipy ??
[A6 C5 Tiptronic] Po jakim przebiegu padaja tipy ??
Witam,
Od dluzszego czasu sledze i czytam forum i na poczataku chcialem Wam wszystkim podziekowac za prawdziwa kopalnie wiedzy jaka tu jest.
Od dluzszego czasu mialem problem z delikatnym szarpaniem ktore sie pojawialo bez okreslonych przyczyn. Szukalem i na forum i sam na logike co moze byc przyczyna. Myslalem ze jest to spowodowane silnikiem, zly sklad mieszanki, zle ustawone parametry itp. Ale okazalo sie ze byly to poczatki a raczej konce skrzyni. No i dzis wyrok zapadl, co prawda autko jezdzi i w miare nawet zmienia biegi ale czasami sa problemy z wrzuceniem R. 20 tys km temu mialem wymieniany olej dynamicznie. Pojechalem do warsztatu no i sie okazalo ze skrzynia do kompletnego remontu. Mam przejechane 182 000 km przebieg autentyczny i tak sie wlasnie zastanawiam ze to troche slabo jak na skrzynie w aucie badz co badz klasy premium. I wlasnie jestem ciekawy po jakich przebiegach Wam popadaly tipy. Hmmm Na razie koszty mam wycenione pi razy drzwi na ok 3600 . Wymian sprzegla hydro, wszystkich uszelek i uszelniaczy, nowy olej filtr itp. No wlasnie zostawilem autko w firmie Lotos na Przybyszewskiego w Lodzi. Czy ktos zna ten serwis i mial jakies doswiadczenie z nimi??
Pozdrawiam wszystkich w nienajlepszym dzis humorze
PS. Podziele sie z Wami jeszcze jedna smutna historia, dzis przy testach samochodu podpietego do lapa, mechanikom z owego serwisu otworzyla sie maska, wiec szyba i maska do wymiana ale musze powiedziec ze serwis zachowal sie b. przyzwoicie, wszystko pokrywa wiec mam nowa szyba i nowa/stara maska .. Mam nadzieje ze kolor bedzie pasowal
Jeszcze raz pozdrawiam
Od dluzszego czasu sledze i czytam forum i na poczataku chcialem Wam wszystkim podziekowac za prawdziwa kopalnie wiedzy jaka tu jest.
Od dluzszego czasu mialem problem z delikatnym szarpaniem ktore sie pojawialo bez okreslonych przyczyn. Szukalem i na forum i sam na logike co moze byc przyczyna. Myslalem ze jest to spowodowane silnikiem, zly sklad mieszanki, zle ustawone parametry itp. Ale okazalo sie ze byly to poczatki a raczej konce skrzyni. No i dzis wyrok zapadl, co prawda autko jezdzi i w miare nawet zmienia biegi ale czasami sa problemy z wrzuceniem R. 20 tys km temu mialem wymieniany olej dynamicznie. Pojechalem do warsztatu no i sie okazalo ze skrzynia do kompletnego remontu. Mam przejechane 182 000 km przebieg autentyczny i tak sie wlasnie zastanawiam ze to troche slabo jak na skrzynie w aucie badz co badz klasy premium. I wlasnie jestem ciekawy po jakich przebiegach Wam popadaly tipy. Hmmm Na razie koszty mam wycenione pi razy drzwi na ok 3600 . Wymian sprzegla hydro, wszystkich uszelek i uszelniaczy, nowy olej filtr itp. No wlasnie zostawilem autko w firmie Lotos na Przybyszewskiego w Lodzi. Czy ktos zna ten serwis i mial jakies doswiadczenie z nimi??
Pozdrawiam wszystkich w nienajlepszym dzis humorze
PS. Podziele sie z Wami jeszcze jedna smutna historia, dzis przy testach samochodu podpietego do lapa, mechanikom z owego serwisu otworzyla sie maska, wiec szyba i maska do wymiana ale musze powiedziec ze serwis zachowal sie b. przyzwoicie, wszystko pokrywa wiec mam nowa szyba i nowa/stara maska .. Mam nadzieje ze kolor bedzie pasowal
Jeszcze raz pozdrawiam
- krzycho0110
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
- Lokalizacja: Śląsk
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
ramius007, trudno okreslac jaki przebieg jest normalny a jaki zbyt mały.
Wszystko zalezy jak ktoś się ze skrzynią obchodzil.
Tiptronik to nie czołg T-34, nie jest niezniszczalny, istnieją w końcu jakieś zasady używania jak dla każdego mechanizmu.
Jesli masz auto od nowosci to wiesz jak uzywałeś, jesli nie - TO NIE WIESZ NIC
Zawsze znajdzie się jakis delikwent, któremu jak cos dasz żywe to odda martwe :mrgreen: . Taki potrafi z pewnoscia załatwić tiptronika na dystansie kilku km
Wszystko zalezy jak ktoś się ze skrzynią obchodzil.
Tiptronik to nie czołg T-34, nie jest niezniszczalny, istnieją w końcu jakieś zasady używania jak dla każdego mechanizmu.
Jesli masz auto od nowosci to wiesz jak uzywałeś, jesli nie - TO NIE WIESZ NIC
Zawsze znajdzie się jakis delikwent, któremu jak cos dasz żywe to odda martwe :mrgreen: . Taki potrafi z pewnoscia załatwić tiptronika na dystansie kilku km
Części samochodowe online - Motostacja pl
No wlasnie dlugo sie zastanawialem czy wymienic olej czy nie .. Autko kupilem jak mialo 145 000 wymienilem przy 160 000 po wielu konsultacjach. Generalnie Audi w Polsce nie zalecaja, natomiast Audi w Berlinie zaleca co 100 000. rozmawialem tez z p.Olczakiem i tez powiedzial ze co 100 000 lub nawet co 60 000. Podobna sytuacje mial moj znajomy w Volvo V90, oczywiscie Volvo Polska nie zaleca wymiany a Volvo DE zaleca co 100 000. Jak sie moj znajomy dowiedzial co 300 000 w Polsce jako normalna czynnosc serwisowa jest wymiana skrzyni biegow. I dlatego sie wlasnie zdecydowalem na wymiane, na logike nowszy swiezszy ATF musi pracowac lepiej niz stary przepracowany. Ale szefe serwiu gdzie teraz stoi moje auto powiedzial ze wlasnie do nich trafia duzo tipow i multi wlasnie po wymianie oleju.
I on generalnie nie zaleca wymiany jezeli juz do statyczna a na pewno nie dynamiczna.
Co by sie zgadzalo z tym co napisal kolega Toranaga, nie wymieniony olej i 300 000 a w jego autku akurat tip ma co robic z taka moca i momentem.
A autko ma przebieg pewny poniewaz kupione jest z mojej firmy, jezdzil nim prezes i to niemiec w dodatku ale moze faktycznie jak pojechal do siebie do ojczyzny to sobie nie zalowal I tak to sie skonczylo...
Pozdrawiam
I on generalnie nie zaleca wymiany jezeli juz do statyczna a na pewno nie dynamiczna.
Co by sie zgadzalo z tym co napisal kolega Toranaga, nie wymieniony olej i 300 000 a w jego autku akurat tip ma co robic z taka moca i momentem.
A autko ma przebieg pewny poniewaz kupione jest z mojej firmy, jezdzil nim prezes i to niemiec w dodatku ale moze faktycznie jak pojechal do siebie do ojczyzny to sobie nie zalowal I tak to sie skonczylo...
Pozdrawiam
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
No wiesz, to wcale nie musiałaby by być wina prezesaramius007 pisze:jezdzil nim prezes i to niemiec w dodatku ale moze faktycznie jak pojechal do siebie do ojczyzny to sobie nie zalowal I tak to sie skonczylo...
Wystarczy jeden mechanik w serwisie, który po wymianie np. oleju w silniku postanowił sobie zrobic "jazdę próbną" bo np. chciał sprawdzić ile może dać frajdy mocny silnik :!:
Przewaznie lepiej nie wiedzieć co się dzieje z naszymi autami w trakcie serwisowania
Części samochodowe online - Motostacja pl
No z tym się akurat nie zgodzę. Chyba, że dla spokoju ducha.RomanS pisze:Przewaznie lepiej nie wiedzieć co się dzieje z naszymi autami w trakcie serwisowania
Sam ostatnio miałem przygodę i to z ASO. Chłopaki nieźle kombinują. Już nie długo naskrobię trochę więcej na ten temat.
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
Witam. podlacze sie do tematu kupilem autko w zeszlym roku w marcu od handlarza i po uplywie 2 miesiecy zaczol mi kapac olej ze skrzyni biegow mialem przejechane niecale 190tys znalazlem zetelna firme w sosnowcu ktora jest wyspecjalizowana w naprawianiu skrzyni szukali skrzyni po numerach zeby wlozyc juz zregenerowanom ale nie mieli takiej wiec wzieli moja do pelnej regeneracji wymiana uszczelek plynow sprzegla wyniosla mnie 2600pl trwalo to unich niecale 4h skrzynia smiga do dzis a przy moim kopycie jest dosc mocno uzywana. pozdrawiam
......BEZ DECHY NIE MA JAZDY W DÓŁ......
Hehe no dokladnie
Kiedys mialem nawyk ze nie oddawalem nikomu kluczykow, zawsze jak naprawiali to staloem obok i patrzylem na lapska, ale teraz praca dzieci czasu ciagle malo troche bez sensu brac dzien wolny zeby stac i obserwowac. Chociaz moze miec to wymierne korzysci
Kiedys czekalem na myjni samochodowej takiej co sa kolo marketow, wiec b. popularne oddaja kluczyki ludki sobie ida na zakupy a kolesia maja umyc napastowac wysuszyc i autko czeka. Hmm w zyciu nie myslalem ze takie rzeczy mozna robic autem na odcinku 200m.
Przeciez nie jego nie .. Szczera prawda co napisal RobertS, ze na 200m mozna zrobic wieksz szkody w aucie niz czasami przez 20 000 km. Ehhhh mistrzowie prostej i jezdzenia cudza wlasnoscia.
crn, Mysle ze mozna by nie jedna powiesc napisac jakby zebrac nasze wszystkie przygody i obserwacje Czekamy na opis Twojej historii ..
Kiedys mialem nawyk ze nie oddawalem nikomu kluczykow, zawsze jak naprawiali to staloem obok i patrzylem na lapska, ale teraz praca dzieci czasu ciagle malo troche bez sensu brac dzien wolny zeby stac i obserwowac. Chociaz moze miec to wymierne korzysci
Kiedys czekalem na myjni samochodowej takiej co sa kolo marketow, wiec b. popularne oddaja kluczyki ludki sobie ida na zakupy a kolesia maja umyc napastowac wysuszyc i autko czeka. Hmm w zyciu nie myslalem ze takie rzeczy mozna robic autem na odcinku 200m.
Przeciez nie jego nie .. Szczera prawda co napisal RobertS, ze na 200m mozna zrobic wieksz szkody w aucie niz czasami przez 20 000 km. Ehhhh mistrzowie prostej i jezdzenia cudza wlasnoscia.
crn, Mysle ze mozna by nie jedna powiesc napisac jakby zebrac nasze wszystkie przygody i obserwacje Czekamy na opis Twojej historii ..
Tutaj co nieco skrobnąłem.
aso-audi-krotoski-cichy-poznan-przezmie ... htm#246259
aso-audi-krotoski-cichy-poznan-przezmie ... htm#246259
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
crn, Masakra po prostu masakra !
Wierzyc sie nie chce ze takie praktyki maja miejsce w autoryzowanych przez Audi stacjach...
Smutne jest to ilu ludzi zostaje w ten sposob nacieci:
Co prawda to nie temat na ten watek ale serwisuje u nich dwa auta jedno od 3 lat drugie o 2 wiec mysalem ze jestem tam jakims klientem "specjalnej troski" Niestety przejechalem sie okurtnie i rowniez moj kolega ktoremu polecilem ten zaklad. Musze kiedys usiasc i opisac moje historie zwiazane z w/w zakladem.
Sam tez sie wlasnie zastanawiam gdzie naprawic mojego tip, i nie chodzi o to ze chce zrobic najtaniej ale chce zrobic dobrze i za uczciwe pieniadze.
Dzwonilem do Pana Sopy ale niestety na infolinii powiedzieli mi ze nie serwisuja auto z LPG, chociaz nie wiem co ma LPG do naprawy tipa.
Na razie sklaniam sie do Samko w Warszawie lub w firmie Lotus w Lodzi na Przybyszewskiego.
A moze macie jakies inne propozycje. Czytalem i szukalem troche na forum. Generalnie nr. 1 jest Sserwis, chcialem u Olczaka w nadarzynie ale to juz tez nie jest ten Olczak co kiedys przynajmniej tak wynika z postow na forum i to nie tylko A6.
Hmm no nic ciezkie dylematy, cale szczescie ze mam 2 auto i nie mam noza na gardle.
Najgorsze ze przy skrzyni i tak nie bede wiedzial co tak naprawde zrobili
Koledzy, macie jakies opinie o warsztacie Lotus w Lodzi na Przybyszewskiego???
Pozdrawiam i zycze udanego weekendu
PS. Sorry za dlugiego posta
Wierzyc sie nie chce ze takie praktyki maja miejsce w autoryzowanych przez Audi stacjach...
Smutne jest to ilu ludzi zostaje w ten sposob nacieci:
Sam sie zastanawiam czy oby na pewno 20 tys km mialem wymieniony ten olej czy akurat zapomnieli i wydali auto. Wymiane robilem w Diag-Mech Sztupecki w Lodzi. Kiedys darzylem ich bezgranicznym zaufaniem dlatego zostawialem zawsze samochod. Ale poprostu po kilku wpadkach, przestalem tam serwisowac pomimo ze zaklad jest wychwalany na wszelkich forach Audi i VW.Tu nie chodzi o te 300 zł ale o poświęcony czas i sam fakt jak kolesie z ASO robią nas w wała! Wyobraźcie sobie ilu klientów ASO nie ma dostępu do wiedzy jak my i nie ma np. interfejsu. Gdyby nie dociekliwość, żył bym w błogiej nieświadomości z "najnowszym softem" a serwis zadowolony, że oskubał praktycznie za nic
Co prawda to nie temat na ten watek ale serwisuje u nich dwa auta jedno od 3 lat drugie o 2 wiec mysalem ze jestem tam jakims klientem "specjalnej troski" Niestety przejechalem sie okurtnie i rowniez moj kolega ktoremu polecilem ten zaklad. Musze kiedys usiasc i opisac moje historie zwiazane z w/w zakladem.
Sam tez sie wlasnie zastanawiam gdzie naprawic mojego tip, i nie chodzi o to ze chce zrobic najtaniej ale chce zrobic dobrze i za uczciwe pieniadze.
Dzwonilem do Pana Sopy ale niestety na infolinii powiedzieli mi ze nie serwisuja auto z LPG, chociaz nie wiem co ma LPG do naprawy tipa.
Na razie sklaniam sie do Samko w Warszawie lub w firmie Lotus w Lodzi na Przybyszewskiego.
A moze macie jakies inne propozycje. Czytalem i szukalem troche na forum. Generalnie nr. 1 jest Sserwis, chcialem u Olczaka w nadarzynie ale to juz tez nie jest ten Olczak co kiedys przynajmniej tak wynika z postow na forum i to nie tylko A6.
Hmm no nic ciezkie dylematy, cale szczescie ze mam 2 auto i nie mam noza na gardle.
Najgorsze ze przy skrzyni i tak nie bede wiedzial co tak naprawde zrobili
Koledzy, macie jakies opinie o warsztacie Lotus w Lodzi na Przybyszewskiego???
Pozdrawiam i zycze udanego weekendu
PS. Sorry za dlugiego posta
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 05 lis 2008, 18:22
- Lokalizacja: Gdańsk
u mnie skrzynia padla po zrobieniu 420 tys wg licznika i jest udokumentowany przebieg , jezdze 3 lata , dwa lata temu wymienialem olej i filtr ale niestety dwa tygodnie temu padla skrzynia , wlasnie poszukuje na wymiane z udokumentowanym przebiegiem , bo remont niestety jest bardzo drogi moze sie uda