mawrick pisze:a gdzie jej dac to napiecie :?: trzeba autko podniesc czy da rade jakos od góry :?:
[ Dodano: 2009-08-01, 20:46 ]
wiec tak bezpieczniki posprawdzane nawet te pod kierownica wiatrak sie załącza i mam pytanie czy napiecie do sprężarki można połączyć pod tą zieloną wtyczke co jest pod maska tzn tą jednopinową jeżeli to jest w ogóle ta dołączam zdjęcie z zaznaczoną wtyczką o którą mi chodzi
[a6 1.9 tdi 110 km] problem z klimą, gdzie jest przekaznik
- M0NEER
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dubai
Kolego, próbowałeś tę metodę, zeby dać napięcie?mawrick pisze:a gdzie jej dac to napiecie :?: trzeba autko podniesc czy da rade jakos od góry :?:
[ Dodano: 2009-08-01, 20:46 ]
wiec tak bezpieczniki posprawdzane nawet te pod kierownica wiatrak sie załącza i mam pytanie czy napiecie do sprężarki można połączyć pod tą zieloną wtyczke co jest pod maska tzn tą jednopinową jeżeli to jest w ogóle ta dołączam zdjęcie z zaznaczoną wtyczką o którą mi chodzi
U mnie wiatraki też się załączają, tylko kompresor "śpi" i cierpi na N280.
Daj znać jak się Twoja historia z kompresorem zakończyła.