Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 1.9 tdi 110 km] problem z klimą, gdzie jest przekaznik

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
dziku0007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:20
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: dziku0007 » 28 mar 2010, 21:32

mawrick pisze:a gdzie jej dac to napiecie :?: trzeba autko podniesc czy da rade jakos od góry :?:

[ Dodano: 2009-08-01, 20:46 ]
wiec tak bezpieczniki posprawdzane nawet te pod kierownica wiatrak sie załącza i mam pytanie czy napiecie do sprężarki można połączyć pod tą zieloną wtyczke co jest pod maska tzn tą jednopinową jeżeli to jest w ogóle ta dołączam zdjęcie z zaznaczoną wtyczką o którą mi chodzi

Awatar użytkownika
M0NEER
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 648
Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dubai

Post autor: M0NEER » 08 cze 2010, 22:46

mawrick pisze:a gdzie jej dac to napiecie :?: trzeba autko podniesc czy da rade jakos od góry :?:

[ Dodano: 2009-08-01, 20:46 ]
wiec tak bezpieczniki posprawdzane nawet te pod kierownica wiatrak sie załącza i mam pytanie czy napiecie do sprężarki można połączyć pod tą zieloną wtyczke co jest pod maska tzn tą jednopinową jeżeli to jest w ogóle ta dołączam zdjęcie z zaznaczoną wtyczką o którą mi chodzi
Kolego, próbowałeś tę metodę, zeby dać napięcie?
U mnie wiatraki też się załączają, tylko kompresor "śpi" i cierpi na N280.
Daj znać jak się Twoja historia z kompresorem zakończyła.

Awatar użytkownika
mawrick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 248
Rejestracja: 29 maja 2008, 18:14
Imię: Jerzy
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom

Post autor: mawrick » 09 cze 2010, 21:38

moja sie skonczyła na wymianie kompresora na uzywke od anglika za 100zeta kupiłem od znajomego ale elektryk za naprawe mojego powiedział 300zl wiec 200zl w kieszeni minus 40zl za spuszczenie gazu i zaladowanie

Awatar użytkownika
PrZeMo_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 258
Rejestracja: 23 cze 2009, 12:32
Lokalizacja: DSW / Dolny Śląsk

Post autor: PrZeMo_A6 » 10 cze 2010, 20:02

W moim przypadku była to dziura na wężyku - wentylator przetarł czy coś takiego, i cały freon uciekł, w okolicach przedniego zderzaka - spawanie rurki i wyjazd całym przodem jak do rozrządu - koszt z nabiciem 400zł za małą dziurkę.. ;-)

Pozdrawiam! 8-)
CCCO - przewaga dzięki technice ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja