
świecą cudnie - przepaść w porównaniu z żarówkami H7.
żadnych problemów z radiem - zero szumów
reflektory miałem z soczewkami przystosowanymi do x-enonów, tyle że miałem w nich włożone żarówki....
teraz tylko montaż sprysków...i będzie cacy...

bardzo proszeAdriano007 pisze:Dzięki za info i link do hidów kolego eldo. Pozdro dla Ciebie
było o tym w tym temacie... zdania sa podzielone i kazdy sobie montuje jak mu wygodniej. Jezeli decydujesz sie na upchanie przetwornic w kloszu decydujesz sie na Slim, bo inna opcja gabarytowo odpada. Obecnie "większe" maja już filtry przeciw zakłóceniowe, więc wybór jest. Ja poszedłem przy pomyśle bardziej w stronę ochrony samych przetwornic przed kontaktem z wilgocią montując je w obudowie lampy niż np. wychodząc z założenia : prościej pod lampą, świeci ? jest GITTgembas pisze:czy lepiej zamontowac przetwornice tak jak sa oryginalnie czyli pod lampa czy montowac wewnatrz klosza przetwornice typu slim
klucz jest ten sam co do tych na górze (torx). Tylko ze nie ma potrzeby odkrecać NIC przy chłodnicy (patrz opis strona nr 1) odkręcając 3 śruby TORX z góry i od strony kierunkowskazu poprzez otwór w nadkolu bez problemu zdemontujesz lampę. Delikatnie odginasz lampę i wiciagasz a uchwyt który jest przykrecony od strony chłodnicy zostaje przykręconyÂŻółty pisze:Tak da się bez zciągnięcia zderzaka, przy chłodnicy masz głęboko śrubkę i musisz użyć przedłużki aby ją odkręcić, nie pamiętam jaki idzie tak klucz.
no-problemogembas pisze:Rewelacyjna odpowiedz!wszystko wiadomo!pozdrawiam i dziekuje!