yO dzisiaj zamontował mi kumpel hid-y 6000 z przetwornicami normalnymi, zamontowanymi pod obudową reflektora... mini foto-story poniżej...
świecą cudnie - przepaść w porównaniu z żarówkami H7.
żadnych problemów z radiem - zero szumów
reflektory miałem z soczewkami przystosowanymi do x-enonów, tyle że miałem w nich włożone żarówki....
teraz tylko montaż sprysków...i będzie cacy...
było Audi B4 80 2.0, było Audi A4 1.9...
jest A6 1.9
Adriano007 pisze:Dzięki za info i link do hidów kolego eldo. Pozdro dla Ciebie
bardzo prosze
Z tego co widzę to nie ma szału z tymi przetwornicami na allegro (mało ich coś) dzisiaj odgrzebałem pudełko i powiem ze jest identyczne, wiec z czystym sumieniem stwierdzam ze jest to tytułowy zestaw Kumpel ma firmę która handluje tylko tymi przetwornicami (z tąd je mam) i nie miał zwrotów, reklamacji itp. Nie wiem z kąd je ściąga na sklep, ale ma tylko właśnie te. Gdzieś wyczytałem ze to niemieckie przetwornice ale reki sobie odciąć nie dam :mrgreen: Obserwuje temperaturę od czasu do czasu, wg. mnie jest OK !
kolego eldo monitoruj te swoje hidy i informuj nas na bieżąco co i jak. Ja w najbliżsyzm czasie kupuje i montuje u siebie. Na razie dużo czytam żeby później nie żałować- ale myżlę że nie będe.
gembas pisze:czy lepiej zamontowac przetwornice tak jak sa oryginalnie czyli pod lampa czy montowac wewnatrz klosza przetwornice typu slim
było o tym w tym temacie... zdania sa podzielone i kazdy sobie montuje jak mu wygodniej. Jezeli decydujesz sie na upchanie przetwornic w kloszu decydujesz sie na Slim, bo inna opcja gabarytowo odpada. Obecnie "większe" maja już filtry przeciw zakłóceniowe, więc wybór jest. Ja poszedłem przy pomyśle bardziej w stronę ochrony samych przetwornic przed kontaktem z wilgocią montując je w obudowie lampy niż np. wychodząc z założenia : prościej pod lampą, świeci ? jest GITT Poruszony był wątek "przegrzewania" sie przetwornic montowanych w obudowie, ja osobiście takiego zjawiska NIE doświadczyłem ! Przetwornice tytułowe (te które użyłem u siebie) to; NOXON wer. SLIM
ÂŻółty pisze:Tak da się bez zciągnięcia zderzaka, przy chłodnicy masz głęboko śrubkę i musisz użyć przedłużki aby ją odkręcić, nie pamiętam jaki idzie tak klucz.
klucz jest ten sam co do tych na górze (torx). Tylko ze nie ma potrzeby odkrecać NIC przy chłodnicy (patrz opis strona nr 1) odkręcając 3 śruby TORX z góry i od strony kierunkowskazu poprzez otwór w nadkolu bez problemu zdemontujesz lampę. Delikatnie odginasz lampę i wiciagasz a uchwyt który jest przykrecony od strony chłodnicy zostaje przykręcony
czerwone strzałki : śruby które nalezy odkręcić żółta strzałka: uchwyt od strony chłodnicy (nie trzeba odkręcać)
Ostatnio zmieniony 07 cze 2010, 00:43 przez eldo, łącznie zmieniany 5 razy.
gembas pisze:Rewelacyjna odpowiedz!wszystko wiadomo!pozdrawiam i dziekuje!
no-problemo
a tak z innej beczki... im mniej kelwinów ma palnik tym lepsza widoczność w deszczu ? osobiście nie narzekam, ale zastanawiam się jak to jest z tą barwą światła a pogodą (deszczem np.)
witam, przeczytałem cały temacik, tzn śledziłem go już jakiś czas i udało się odłożyć troszkę grosza i mam pytanie czy ktoś już spotkał się z tym sprzedawcą i czy śmiało można kupić ten zestaw? http://www.allegro.pl/item1097300535_xe ... _slim.html
co do miejsca montażu to planuję dać je tak jak to zrobił eldo czyli wewnątrz, mimo tych strasznych opowieści
pawelx, zdecydowanie kupuj przetwornice typy slim.
U mnie jedna jest oddana zepsuta i włożyłem zwykłą. Zakłócenia są tak mocne, że w CB musiałem redukcję szumów rozkręcić dość mocno.
Nie wspomnę o radiu normalnym
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !