Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6C6 3.0] Zalałem złe paliwo, auto nie jedzie PILNE...

Silniki wysokoprężne
Robin 75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 96
Rejestracja: 15 lis 2009, 17:42
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: Robin 75 » 01 cze 2010, 22:03

Raz też zatankowałem na Shell w Lublinie na ul.Spółdzielczości Pracy V-power diesel i też miałem problemy z silnikiem ale jakoś cudem udało mi się dojechac do domu (ok 200 km) a potem wszystko wylałem,zatankowałem zwykłego diesla i jest dobrze.Nigdy więcej na Shell-u nie zatankuję ,tylko na BP Ultimate diesel i zero problemów

Pozdrawiam :-D

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 01 cze 2010, 23:36

Patent z rurką działa do dzisiaj z każdym bakiem xP

Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Aron » 02 cze 2010, 08:44

szynszyl pisze:Wyciągasz tylną kanapę, masz pod nią dwa dekle, z prawej jest pompa z lewej czujnik poziomu. Możesz odkręcić takie duże pierścienie (zalecam ten z lewej gdyż niema na nim żadnych przyłączy) i już jesteś w środku zbiornika, spokojnie wyciągniesz rurką plastikową a resztkę to możesz nawet wsadzić rękę i wytrzeć do sucha szmatą... Niedawno tam zaglądałem bo miałem problem z czujnikiem poziomu, pracy niewiele.
A numer z innym zbiornikiem raczej nie przejdzie bo wewnątrz zbiornika jest pompa która zasila silnik, chyba że podłączysz taką samą.
OK - zrobię TAK. Puść mi jak możesz strzałkę 880-520-880, jeżeli będą jakieś nie przewidziane problemu to chętnie bym zadzwonił z zapytaniem o podpowiedź ;).

Gdyby ktoś również miał możliwość podzielenia się dodatkową wiedzą odnośnie dzisiejszego wypompowania to proszę o info na tel.

[ Dodano: 2010-06-02, 18:31 ]
Szrot nie działa! Wymienienie paliwa i filtra nie pomogło. Zadzwoniłem następnie do ASO, powiedzili, że podłączenie do kompa 200,- ale to może nic nie wykazać, a później 200,- za każdą godz. pracy... (w Słupsku jest ASO Skoda-VW, bez Audi, więc Audi tylko po koleżeńsku, więc mam obawy co do ich specjalizacji)
Szukam elektromechanika! Nie ważne ile mnie skasuje, ważne żeby znalazł faktyczną usterkę a nie kazał wymieniać pół silnika... Jak się okazuje ci lepsi mają takie terminy, że postanowiłem w piątek jechać po nowe (używane) auto. Mam 2 upatrzone (jedno w Starogardzie Gdańsk - potrzebna pomoc od citrin) i, drugie w Poznaniu - potrzebna pomoc od KUNA). Jadę z zamiarem (koniecznością) kupna. Jak szrot ma 2 tygodnie stać czekając na diagnozę a następnie na części to niestety tyle bez auta nie wytrzymam!
Ostatnio zmieniony 03 cze 2010, 09:51 przez Aron, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
777equity
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 125
Rejestracja: 24 gru 2009, 14:53
Lokalizacja: Lodz/Warszawa

Post autor: 777equity » 03 cze 2010, 00:07

Wspolczuje, moze to byc jakies zanieczyszczenie w zbiorniku...
Niechce mi sie wierzyc aby Vpower chrzcili na Shell, :shock: poniewaz jest to drozsze paliwo i jego mnie schodzi...
Probki zrob, zawsze bedziesz mial lepsza pozycje negocjacyjna - zbieraj rachunki i paragony zwiazane z tym tematem dla ew sadu... :-(

ja tankuje BP ultimate diesel,
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED

Plan 4 the worst hope for the best

crn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 276
Rejestracja: 17 sty 2010, 20:57
Lokalizacja: PCH

Post autor: crn » 03 cze 2010, 01:20

Cholerka. I pomyśleć, że człowiek specjalnie tankuje lepsze paliwko żeby furka śmigała jak trzeba. A tu taki zonk. <font color='red'><b>censored</b></font> się można.
U mnie w mieścinie był podobny przypadek jakiś dłuższy czas temu. Kolo zatankował S-klasę i mu bodajże pompka paliwa siadła. Koszta ponad 10k pln. Sprawa skończyła się w sądzie i facet akurat wygrał. Tam akurat to była prywatna stacja - nie sieciówka.
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip

satch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 10 mar 2009, 07:57
Lokalizacja: wrocław

Post autor: satch » 03 cze 2010, 10:15

Jakis czas temu koleś na Shellu przekonywał mnie , że V-power jedzie do nas prosto z Niemiec :shock:
GPW

crn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 276
Rejestracja: 17 sty 2010, 20:57
Lokalizacja: PCH

Post autor: crn » 03 cze 2010, 11:48

V-power to by się zgadzalo ale PB nie diesel.
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip

Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Aron » 03 cze 2010, 12:30

Pisałem maile do dyrekcji Shella, rozmawiałem z przedstawicielem regionalny, następnie z właścicielami tej stacji na której tankowałem, wzięli próbki do badań laboratoryjnych (ale nie z mojego baku, tylko z dystrybutora). Wydaje mi się, że nic z nimi nie wskóram. Przedstawili mi dużo argumentów dotyczących, że ich paliwo jest dobre, do tego jak próbki wyjdą poprawne (a wyjdą na pewno, bo by inaczej bat na siebie ukręcili) więc jestem załatwiony... Aż zaczynam się zastanawiać, czy to nie zbieg okoliczności, że po paru km od zatankowania VP ON (pierwszy raz) silnik zaczął się dusić i koniec... Słyszałem, że ponoć w tych ich zbiornikach potrafi osadzać się/skraplać woda, ale raczej na udowodnienie takiego czegoś nie ma szans.
Jutro jadę po inne auto, mam nadzieję, że za 2 tyg. Audiczka zacznie jeździć...
ba jeździć będzie na pewno, tylko pytanie jakim kosztem...

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 03 cze 2010, 15:31

Aron pisze:
[ Dodano: 2010-06-01, 14:27 ]
Co do diagnostyki wtrysków czy uszkodzenie wykryje komputer, czy lepiej wykręcać każdy i sprawdzać elektrycznie?
komp poda, jeżeli coś nie tak z wtryskiem i nie tylko
dlatego pierwsze co to powinno się podłączyć kompa (szkoda, że tak daleko odemnie)
moim zdaniem powinien coś powiedzieć, nie uwierzyłbym że nic nie wywali
a ogólnie to no comment

Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Aron » 03 cze 2010, 18:27

wtryski, rozrząd (może łańcuch przeskoczył), pompa - wszystko to duży koszt. Ktoś z mechaników wspomniał, że może listwa wtryskowa (chyba najmniejszy koszt byłby). Na razie jeszcze nie wiem gdzie z tym iść (zaholować). Bez auta to nawet nie ma jak mechanika szukać (załamka). W ASO Skoda-VW powiedzieli, że komp może nic nie pokazać. Jutro jadę po auto (Xsara Picasso dla żony), więc dopiero sobota/poniedziałek mogę podzwonić i gdzieś się umówić, a jakie terminy, ile potrwa diagnostyka, ile będę czekał na części, kiedy je zamontuje i czy będzie działało? Wydaje mi się, że minimum 2 tygodnie... I mam nadzieje, że po kupnie jutro Citroena, wystarczy mi kasy na remont Ałdiczki ;)

dankan piał, że na diagnozę wtrysków wysyłał je gdzieś do Piekar ÂŚląskich, to by dopiero wydłużyło naprawę... Ponoć tylko tam to robią. Wydaje mi się, że to jednak co innego (pompa - koszt zajebisty!) Silnik dusi się, spala tylko to co w rurkach (przewodach), pompa nie wytwarza ciśnienia (nie pompuje nowego) i motor gaśnie. Czy po zdjęciu osłony silnika powinno być widać w przewodach czy paliwo płynie?

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 03 cze 2010, 20:35

Aron pisze:W ASO Skoda-VW powiedzieli, że komp może nic nie pokazać.
"może" to niech się pukną w głowę, ale tak konkretnie
takie gadanie to wiesz... bez komentarza jak słyszę ASO
pierwsze co by zrobili jak byś do nich pojechał to "podpięcie pod kompa" bo sami by nie wiedzieli co robić
a komp może wszystko ładnie podać
np miałem taki przypadek, że mi niunia zakaszlała przy odpaleniu... podłączam kompa.. a tam ładnie napisane " przerwa w iskrze na tym i tym cylindrze - dokłdanie" a już nie wspomnę że to już nie młody C5, a gdzie C6
Aron pisze:Czy po zdjęciu osłony silnika powinno być widać w przewodach czy paliwo płynie?
w 1.9 tdi było, nie wiem jak w 3.0tdi, nie miałem okazji z bliska się przyjrzeć

Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Aron » 03 cze 2010, 20:47

Czy zna ktoś maila do Audi Polska - do jakiegoś menagera, dyrektora, czy kogoś takiego? Chętnie zapytałbym o pomoc, w związku z tym, że auto było stale serwisowane, ew. sprawdziliby czy pieczątki z ASO nie są sfabrykowane...

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 03 cze 2010, 23:20


Awatar użytkownika
Praulinka
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 04 wrz 2009, 23:55
Lokalizacja: Wrocław okolice

Post autor: Praulinka » 04 cze 2010, 00:57

goly191 pisze: "może" to niech się pukną w głowę, ale tak konkretnie
takie gadanie to wiesz... bez komentarza jak słyszę ASO
pierwsze co by zrobili jak byś do nich pojechał to "podpięcie pod kompa" bo sami by nie wiedzieli co robić
a komp może wszystko ładnie podać
np miałem taki przypadek, że mi niunia zakaszlała przy odpaleniu... podłączam kompa.. a tam ładnie napisane " przerwa w iskrze na tym i tym cylindrze - dokłdanie" a już nie wspomnę że to już nie młody C5, a gdzie C6
Z całym szacunkiem, kolego, ale dokładnie tak jest - pieklisz się od kilku dni na awarię, a nie zrobiłeś podstawowej rzeczy, a akurat w samochodach grupy VAG jest ona chyba najbardziej użyteczna - nie podpiąłeś samochodu pod kompa. To tak jakbyś miał instrukcję obsługi do czegoś na czym się nie znasz i postanowił jej nie przeczytać :)
Jak już naprawdę u Ciebie taki problem z mechanikami co mają VCDS (co to swoją drogą za mechanicy, jak chcą naprawiać Audi?) to kup za cenę jednej usługi w ASO, chiński interfejs (nawet na forum znajdziesz :)), laptopa pewnie masz i po problemie.
A tak wróżyła babka z fusów.
Co do paliwa różnie bywa, choć tankuję od 3 m-cy tylko V-Power i odpukać nigdy nie było problemu, wtryski ma 4 z 6 nowe, i samochód przejeżdża około 10-15% więcej km na tym paliwie.
Co do diagnostyki wtrysków chciałem cię zmartwić - chciałem zdiagnozować swoje w BOSCHu, to okazało się że nawet oni (produkuję te wtryski) nie mają tych piezzoelektrycznych czym zdiagnozować. A VCDS wszystko ci powie, nawet o wtryskach.
Wykonane upgrade'y:
- lusterko wsteczne fotochrom :)
- alu lato 245/45/18 i zima 235/45/18
- AMI + 250GB HDD
- TV + DVD z 500 GB HDD + monitory w zagłówkach

Plany
- system kontroli ciśnienia w oponach

Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Aron » 04 cze 2010, 22:27

Jakby ktoś kiedyś chciał maila do Działu reklamacji / Punktu Obsługi Klienta to udało mi się go zdobyć: bokaudi@kulczyktradex.com.pl lub adres: Pani Barbara Kubczak, Halina Krupa, Biuro Obsługi Klienta Audi, ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja