[A6C6 3.0] Zalałem złe paliwo, auto nie jedzie PILNE...
Raz też zatankowałem na Shell w Lublinie na ul.Spółdzielczości Pracy V-power diesel i też miałem problemy z silnikiem ale jakoś cudem udało mi się dojechac do domu (ok 200 km) a potem wszystko wylałem,zatankowałem zwykłego diesla i jest dobrze.Nigdy więcej na Shell-u nie zatankuję ,tylko na BP Ultimate diesel i zero problemów
Pozdrawiam :-D
Pozdrawiam :-D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 405
- Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
- Imię: Artur
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Słupsk
OK - zrobię TAK. Puść mi jak możesz strzałkę 880-520-880, jeżeli będą jakieś nie przewidziane problemu to chętnie bym zadzwonił z zapytaniem o podpowiedźszynszyl pisze:Wyciągasz tylną kanapę, masz pod nią dwa dekle, z prawej jest pompa z lewej czujnik poziomu. Możesz odkręcić takie duże pierścienie (zalecam ten z lewej gdyż niema na nim żadnych przyłączy) i już jesteś w środku zbiornika, spokojnie wyciągniesz rurką plastikową a resztkę to możesz nawet wsadzić rękę i wytrzeć do sucha szmatą... Niedawno tam zaglądałem bo miałem problem z czujnikiem poziomu, pracy niewiele.
A numer z innym zbiornikiem raczej nie przejdzie bo wewnątrz zbiornika jest pompa która zasila silnik, chyba że podłączysz taką samą.

Gdyby ktoś również miał możliwość podzielenia się dodatkową wiedzą odnośnie dzisiejszego wypompowania to proszę o info na tel.
[ Dodano: 2010-06-02, 18:31 ]
Szrot nie działa! Wymienienie paliwa i filtra nie pomogło. Zadzwoniłem następnie do ASO, powiedzili, że podłączenie do kompa 200,- ale to może nic nie wykazać, a później 200,- za każdą godz. pracy... (w Słupsku jest ASO Skoda-VW, bez Audi, więc Audi tylko po koleżeńsku, więc mam obawy co do ich specjalizacji)
Szukam elektromechanika! Nie ważne ile mnie skasuje, ważne żeby znalazł faktyczną usterkę a nie kazał wymieniać pół silnika... Jak się okazuje ci lepsi mają takie terminy, że postanowiłem w piątek jechać po nowe (używane) auto. Mam 2 upatrzone (jedno w Starogardzie Gdańsk - potrzebna pomoc od citrin) i, drugie w Poznaniu - potrzebna pomoc od KUNA). Jadę z zamiarem (koniecznością) kupna. Jak szrot ma 2 tygodnie stać czekając na diagnozę a następnie na części to niestety tyle bez auta nie wytrzymam!
Ostatnio zmieniony 03 cze 2010, 09:51 przez Aron, łącznie zmieniany 2 razy.
Wspolczuje, moze to byc jakies zanieczyszczenie w zbiorniku...
Niechce mi sie wierzyc aby Vpower chrzcili na Shell, :shock: poniewaz jest to drozsze paliwo i jego mnie schodzi...
Probki zrob, zawsze bedziesz mial lepsza pozycje negocjacyjna - zbieraj rachunki i paragony zwiazane z tym tematem dla ew sadu...
ja tankuje BP ultimate diesel,
Niechce mi sie wierzyc aby Vpower chrzcili na Shell, :shock: poniewaz jest to drozsze paliwo i jego mnie schodzi...
Probki zrob, zawsze bedziesz mial lepsza pozycje negocjacyjna - zbieraj rachunki i paragony zwiazane z tym tematem dla ew sadu...

ja tankuje BP ultimate diesel,
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
Cholerka. I pomyśleć, że człowiek specjalnie tankuje lepsze paliwko żeby furka śmigała jak trzeba. A tu taki zonk. <font color='red'><b>censored</b></font> się można.
U mnie w mieścinie był podobny przypadek jakiś dłuższy czas temu. Kolo zatankował S-klasę i mu bodajże pompka paliwa siadła. Koszta ponad 10k pln. Sprawa skończyła się w sądzie i facet akurat wygrał. Tam akurat to była prywatna stacja - nie sieciówka.
U mnie w mieścinie był podobny przypadek jakiś dłuższy czas temu. Kolo zatankował S-klasę i mu bodajże pompka paliwa siadła. Koszta ponad 10k pln. Sprawa skończyła się w sądzie i facet akurat wygrał. Tam akurat to była prywatna stacja - nie sieciówka.
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 405
- Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
- Imię: Artur
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Słupsk
Pisałem maile do dyrekcji Shella, rozmawiałem z przedstawicielem regionalny, następnie z właścicielami tej stacji na której tankowałem, wzięli próbki do badań laboratoryjnych (ale nie z mojego baku, tylko z dystrybutora). Wydaje mi się, że nic z nimi nie wskóram. Przedstawili mi dużo argumentów dotyczących, że ich paliwo jest dobre, do tego jak próbki wyjdą poprawne (a wyjdą na pewno, bo by inaczej bat na siebie ukręcili) więc jestem załatwiony... Aż zaczynam się zastanawiać, czy to nie zbieg okoliczności, że po paru km od zatankowania VP ON (pierwszy raz) silnik zaczął się dusić i koniec... Słyszałem, że ponoć w tych ich zbiornikach potrafi osadzać się/skraplać woda, ale raczej na udowodnienie takiego czegoś nie ma szans.
Jutro jadę po inne auto, mam nadzieję, że za 2 tyg. Audiczka zacznie jeździć...
ba jeździć będzie na pewno, tylko pytanie jakim kosztem...
Jutro jadę po inne auto, mam nadzieję, że za 2 tyg. Audiczka zacznie jeździć...
ba jeździć będzie na pewno, tylko pytanie jakim kosztem...
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
komp poda, jeżeli coś nie tak z wtryskiem i nie tylkoAron pisze:
[ Dodano: 2010-06-01, 14:27 ]
Co do diagnostyki wtrysków czy uszkodzenie wykryje komputer, czy lepiej wykręcać każdy i sprawdzać elektrycznie?
dlatego pierwsze co to powinno się podłączyć kompa (szkoda, że tak daleko odemnie)
moim zdaniem powinien coś powiedzieć, nie uwierzyłbym że nic nie wywali
a ogólnie to no comment
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 405
- Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
- Imię: Artur
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Słupsk
wtryski, rozrząd (może łańcuch przeskoczył), pompa - wszystko to duży koszt. Ktoś z mechaników wspomniał, że może listwa wtryskowa (chyba najmniejszy koszt byłby). Na razie jeszcze nie wiem gdzie z tym iść (zaholować). Bez auta to nawet nie ma jak mechanika szukać (załamka). W ASO Skoda-VW powiedzieli, że komp może nic nie pokazać. Jutro jadę po auto (Xsara Picasso dla żony), więc dopiero sobota/poniedziałek mogę podzwonić i gdzieś się umówić, a jakie terminy, ile potrwa diagnostyka, ile będę czekał na części, kiedy je zamontuje i czy będzie działało? Wydaje mi się, że minimum 2 tygodnie... I mam nadzieje, że po kupnie jutro Citroena, wystarczy mi kasy na remont Ałdiczki 
dankan piał, że na diagnozę wtrysków wysyłał je gdzieś do Piekar ÂŚląskich, to by dopiero wydłużyło naprawę... Ponoć tylko tam to robią. Wydaje mi się, że to jednak co innego (pompa - koszt zajebisty!) Silnik dusi się, spala tylko to co w rurkach (przewodach), pompa nie wytwarza ciśnienia (nie pompuje nowego) i motor gaśnie. Czy po zdjęciu osłony silnika powinno być widać w przewodach czy paliwo płynie?

dankan piał, że na diagnozę wtrysków wysyłał je gdzieś do Piekar ÂŚląskich, to by dopiero wydłużyło naprawę... Ponoć tylko tam to robią. Wydaje mi się, że to jednak co innego (pompa - koszt zajebisty!) Silnik dusi się, spala tylko to co w rurkach (przewodach), pompa nie wytwarza ciśnienia (nie pompuje nowego) i motor gaśnie. Czy po zdjęciu osłony silnika powinno być widać w przewodach czy paliwo płynie?
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
"może" to niech się pukną w głowę, ale tak konkretnieAron pisze:W ASO Skoda-VW powiedzieli, że komp może nic nie pokazać.
takie gadanie to wiesz... bez komentarza jak słyszę ASO
pierwsze co by zrobili jak byś do nich pojechał to "podpięcie pod kompa" bo sami by nie wiedzieli co robić
a komp może wszystko ładnie podać
np miałem taki przypadek, że mi niunia zakaszlała przy odpaleniu... podłączam kompa.. a tam ładnie napisane " przerwa w iskrze na tym i tym cylindrze - dokłdanie" a już nie wspomnę że to już nie młody C5, a gdzie C6
w 1.9 tdi było, nie wiem jak w 3.0tdi, nie miałem okazji z bliska się przyjrzećAron pisze:Czy po zdjęciu osłony silnika powinno być widać w przewodach czy paliwo płynie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
- Praulinka
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 04 wrz 2009, 23:55
- Lokalizacja: Wrocław okolice
Z całym szacunkiem, kolego, ale dokładnie tak jest - pieklisz się od kilku dni na awarię, a nie zrobiłeś podstawowej rzeczy, a akurat w samochodach grupy VAG jest ona chyba najbardziej użyteczna - nie podpiąłeś samochodu pod kompa. To tak jakbyś miał instrukcję obsługi do czegoś na czym się nie znasz i postanowił jej nie przeczytaćgoly191 pisze: "może" to niech się pukną w głowę, ale tak konkretnie
takie gadanie to wiesz... bez komentarza jak słyszę ASO
pierwsze co by zrobili jak byś do nich pojechał to "podpięcie pod kompa" bo sami by nie wiedzieli co robić
a komp może wszystko ładnie podać
np miałem taki przypadek, że mi niunia zakaszlała przy odpaleniu... podłączam kompa.. a tam ładnie napisane " przerwa w iskrze na tym i tym cylindrze - dokłdanie" a już nie wspomnę że to już nie młody C5, a gdzie C6

Jak już naprawdę u Ciebie taki problem z mechanikami co mają VCDS (co to swoją drogą za mechanicy, jak chcą naprawiać Audi?) to kup za cenę jednej usługi w ASO, chiński interfejs (nawet na forum znajdziesz

A tak wróżyła babka z fusów.
Co do paliwa różnie bywa, choć tankuję od 3 m-cy tylko V-Power i odpukać nigdy nie było problemu, wtryski ma 4 z 6 nowe, i samochód przejeżdża około 10-15% więcej km na tym paliwie.
Co do diagnostyki wtrysków chciałem cię zmartwić - chciałem zdiagnozować swoje w BOSCHu, to okazało się że nawet oni (produkuję te wtryski) nie mają tych piezzoelektrycznych czym zdiagnozować. A VCDS wszystko ci powie, nawet o wtryskach.
Wykonane upgrade'y:
- lusterko wsteczne fotochrom
- alu lato 245/45/18 i zima 235/45/18
- AMI + 250GB HDD
- TV + DVD z 500 GB HDD + monitory w zagłówkach
Plany
- system kontroli ciśnienia w oponach
- lusterko wsteczne fotochrom

- alu lato 245/45/18 i zima 235/45/18
- AMI + 250GB HDD
- TV + DVD z 500 GB HDD + monitory w zagłówkach
Plany
- system kontroli ciśnienia w oponach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 405
- Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
- Imię: Artur
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Słupsk
Jakby ktoś kiedyś chciał maila do Działu reklamacji / Punktu Obsługi Klienta to udało mi się go zdobyć: bokaudi@kulczyktradex.com.pl lub adres: Pani Barbara Kubczak, Halina Krupa, Biuro Obsługi Klienta Audi, ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań