Pytanie kieruje glownie do uzytkownikow gwintow na naszych polskich drogach. Ja dopiero za kilka tygodni wybieram sie do PL i tak sie zastanawiam jak bedzie sie u nas na takiej glebie jezdzic. Czekam na jakies opinie...
[A6 C5] Gwint KW. Opinie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 263
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa/Utrecht
[A6 C5] Gwint KW. Opinie.
Zalozylem wczoraj zawieszenie gwintowane KW. Pierwsze wrazenia jakie mam to jest duzo sztywniej niz na seryjnych amorach ze sprezynami H&R, taki zestaw mialem wczesniej. W zakretach jest duzo lepiej, podczas przyspieszania nie ma jakis nerwowych przechylow calego samochodu. Ponizej kilka fotek zaraz po zalozeniu.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Pytanie kieruje glownie do uzytkownikow gwintow na naszych polskich drogach. Ja dopiero za kilka tygodni wybieram sie do PL i tak sie zastanawiam jak bedzie sie u nas na takiej glebie jezdzic. Czekam na jakies opinie...
Pytanie kieruje glownie do uzytkownikow gwintow na naszych polskich drogach. Ja dopiero za kilka tygodni wybieram sie do PL i tak sie zastanawiam jak bedzie sie u nas na takiej glebie jezdzic. Czekam na jakies opinie...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 263
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa/Utrecht
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 263
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa/Utrecht
Opony z przodu przy max skrecie obcieraja o nadkola. Ale nie ma tragedi... Dzisiaj podnioslem autko wyzej i jest jeszcze lepiej. Ale dalej przednie i tylne kola sa schowane w nadkola. Pozniej ide z radyjkiem do auta to wrzuce foty. Licze sie z tym ze jak bede jechal do PL to podniose ja na bardzo zblizona wysokosc jak mialem na poprzednim zawiasie.
VT :?: Nie czaje skrotu :?:
VT :?: Nie czaje skrotu :?:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 263
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa/Utrecht
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 22 cze 2008, 22:53
- Imię: Henryk
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: KALISZ
- Kontakt:
Sejacz, da rade, przód i tył jest idealnie wpasowany w błotniki i ocierać nie bedą poza tym dystanse mam 20mm, a mogę zawsze je do 15-18mm stoczyć, tyle ze teraz to ja mam kit-a 40mm, jak wezmę to KW to sobie wycyrkluje idealnie, aczkolwiek te moje 19` prosiaki chętnie zmienił bym na takie 18 albo 19 S line, właśnie ten wzór co kolega ma...
gdybym mial to zamienilbym sie z toba, bo prawie juz po twoje prosiaki chcialem kiedys jechac :-Ptarq pisze:Sejacz, da rade, przód i tył jest idealnie wpasowany w błotniki i ocierać nie bedą poza tym dystanse mam 20mm, a mogę zawsze je do 15-18mm stoczyć, tyle ze teraz to ja mam kit-a 40mm, jak wezmę to KW to sobie wycyrkluje idealnie, aczkolwiek te moje 19` prosiaki chętnie zmienił bym na takie 18 albo 19 S line, właśnie ten wzór co kolega ma...
Mi się one opatrzyły :P kupiłem nowe, pojeździłem 1 dzień, przyszły złe pogody i tak na nie patrze już kilka miesięcy i stwierdzam że lubię zmieniać :P teraz wołam za nie śmieszne pieniądze bo to zima święta ale w sezonie nie oddam ich za mniej niż 3tys... ew pójdą w satynową czerń proszkiem, auto an KW VAR2 i na ziemie 
Sejacz a Ty na czym się turlasz latem ?

Sejacz a Ty na czym się turlasz latem ?