Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ a6 c6 2,0 Tdi ] przeróbka na 170km

Silniki wysokoprężne
MarcinM
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 05 lut 2010, 23:09
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MarcinM » 11 kwie 2010, 22:38

marchem pisze:Witam
Przepraszam, że się wcinam, ale temat mnie równiez frapuje. Mam silnik BRE ale z multitronikiem. Czy są jakieś przeciwwskazania co do chipowania takiego zestawu?
Z tego, co wiem BRE I BLB są niemal bliźniacze, jeżeli chodzi o wady..

Awatar użytkownika
Malik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 07 kwie 2008, 13:06
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Malik » 12 kwie 2010, 10:48

pan42 pisze:
Malik pisze:Ma znaczenie. BLB to chyba najmniej udana konstrukcja i tam wszystko doslownie sie sypie.
Wszystko się sypie, jak się ma 2.0 TDI 140 KM z 2003 r :shock: :shock: :shock:
Pewnie ze tak, ale w takim BRE jest o wiele mniejsze prawdopodobienstwo ze cos rypnie niz w BLB. To nie mit, te silniki maja zywotnosc wyliczona na 200tys km :/ To jakas porazka.

Awatar użytkownika
shogun
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 224
Rejestracja: 02 mar 2010, 15:55
Imię: Tomek
Moje auto: Inne
Rocznik: 2020
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: shogun » 12 kwie 2010, 11:30

mam 2 znajomych co chipowali tdi (jeszcze 1.9 uchodzące za pancerne, a nie 2.0) i obaj remontowali niedługo później silniki - przypadek? silniki 2.0 140km i 170km nie różnią się tylko softem komputera jak ktoś tu zasugerował. Tym bardziej na temat nie porwałbym się mając silnik BLB lub BRE, które same się rozpadają i nie trzeba im w tym pomagać.

jaskol1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 124
Rejestracja: 02 paź 2008, 22:22
Lokalizacja: Marston Moretaine

Post autor: jaskol1 » 12 kwie 2010, 15:50

Malik pisze:Ma znaczenie. BLB to chyba najmniej udana konstrukcja i tam wszystko doslownie sie sypie. Jesli byloby to BKD, BMM lub BMN (to w serii juz ma 170km) to program mozna by bylo zrobic. Ale BLB bardzo bym sie obawial i raczej bym nie ryzykowal.
wszyscy o tym BLB a jedyne co słyszałem złego o tym silniku to ten cholerny napęd pompy oleju. Wiem ze to nie jest blachostka ale co oprócz tego w tym silniku co jest tak złego że uznany jest za nieudaną konstrukcje? albo za mało czytam na forum. Jeśli tak to prosze podaj jeszcze jakies wady tego silnika. Owszem mialem problem z EGR no ale to nie silnik i moze sie zdarzyc w każdym aucie a poza tym narazie (odpukać) nic się nie dzieje.
VODKA- connecting people

Awatar użytkownika
shogun
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 224
Rejestracja: 02 mar 2010, 15:55
Imię: Tomek
Moje auto: Inne
Rocznik: 2020
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: shogun » 12 kwie 2010, 15:59

powszechnym problemem są jeszcze pękające głowice -> silnik oleju nie produkuje a go przybywa:(

więcej na: http://vwszrot.pl/

jaskol1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 124
Rejestracja: 02 paź 2008, 22:22
Lokalizacja: Marston Moretaine

Post autor: jaskol1 » 12 kwie 2010, 17:59

no nie powiem ciekawy temat gościu miał pecha tylko się targnąć :shock:
no ale w takim razie nikt by nie kupował tych lekko używanych samochodów.

[ Dodano: 2010-04-12, 17:23 ]
no ale czy chipowanie może mieć wpływ na pompe czy głowice?? jeśli tak to jak?
VODKA- connecting people

Awatar użytkownika
stifii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: kuj-pom
Kontakt:

Post autor: stifii » 13 kwie 2010, 15:30

shogun pisze:mam 2 znajomych co chipowali tdi (jeszcze 1.9 uchodzące za pancerne, a nie 2.0) i obaj remontowali niedługo później silniki - przypadek? silniki 2.0 140km i 170km nie różnią się tylko softem komputera jak ktoś tu zasugerował. Tym bardziej na temat nie porwałbym się mając silnik BLB lub BRE, które same się rozpadają i nie trzeba im w tym pomagać.
Miałem passata 1.9tdi 131km AVF w tiptronicu. Schipowałem je na 161km i przelatałem 30tys km i nic się nie dzialo:) Sadze ze przypadek albo beznadziejny tuner:) Teraz w audi zrobiłem program, a mam 2.0tdi oznaczenie BRE i po zbaiegu wyszło 173,6km i 389,6NM . Zupełnie inne auto. Choć już mocy mało...

tobada
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 06 paź 2009, 21:36
Lokalizacja: Gdańsk/Egersund.no

Post autor: tobada » 15 kwie 2010, 22:44

Pewnie ze tak, ale w takim BRE jest o wiele mniejsze prawdopodobienstwo ze cos rypnie niz w BLB. To nie mit, te silniki maja zywotnosc wyliczona na 200tys km :/ To jakas porazka.
No i z tym nie mogę się zgodzić bo mam BLB i przejechał już 278 tyś i jeździ. teraz pojawił się problem EGR no ale to się zdaża. i ja też myślę nad chipem.
GT

Awatar użytkownika
Malik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 07 kwie 2008, 13:06
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Malik » 16 kwie 2010, 10:18

tobada, to nie regula. Chodzi mi raczej o procentowy udzial na rynku. Poczytaj o BLB co sie dzieje w A4 :/ Ja bym na Twoim miejscu nie dotykal sie do tego wynalazku i nie myslal o programie. To szczera rada.

gizmo1983
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 21 lut 2010, 14:52
Lokalizacja: Kielce

Post autor: gizmo1983 » 30 maja 2010, 13:49

Witam wszystkich. odpowiem na temat, mam Audi A6 2006 2,0TDI silnik BRE zrobiłem chip na 170KM, inne auto w tej chwili od chipowania zrobiłem 16 tys km i nic się nie dzieje. Dodatkowo usunołem DPF. Na dzień dzisiejszy mam 250 tys przebiegu i nic się nie chce psuć, najlepiej odpukać. Chipowanie robiłem w TUNEFORCE i jestem bardzo zadowolony. Pzdrawiam
Wprowadzone mody
- pełny fis
- tylnie światła LED
- chip na 172 KM
- przyciemnione szybki
- koła 17"
- kamera cofania

carlos1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 30 maja 2010, 12:51
Lokalizacja: Grudziadz

Re: [ a6 c6 2,0 Tdi ] przeróbka na 170km

Post autor: carlos1 » 30 maja 2010, 14:17

No witam ja mieszkam w niemczech i dalem sobie zmienic oprogramowanie z 140 na 165 wiecej nieradzil bo mam 180.000km przejechanych.ale jest ok i jestem jak narazie zadowolony :-D ale jest tak ustawiony ze ta pierwsza faza co turbina sie wlacza kolo 1800 a 2000 obrotow niezmienila sie tylko ta wieksza moc wzrasta od 2300obrotow zeby odrazu tej mocy w tym dolnym przedziale bylo bo mozna sprzeglo spalic. Obrazek

rafald
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 12 cze 2012, 13:44
Lokalizacja: 100lica

Post autor: rafald » 26 maja 2013, 21:53

koledzy może ktoś polecić jakis sprawdzony warsztat zajmujący się wirusowaniem w warszawie lub okolicach???
nie chciałbym trafić na druciarzy, a chciałbym pare koni dodać mojej lalce.
dzięki z góry z pomoc

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 27 maja 2013, 08:28

Warszawa Mineralna 26 r-performance Witek - Rogall

patktm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 18 maja 2013, 11:13
Lokalizacja: Wawa

Post autor: patktm » 19 cze 2013, 22:30

Jestem zapisany na chipowanie do Masters tuning Piaseczno mają dobre opinie. cena przystępna napisze jaki efekt po Wirusie w moim BLB


Ps: jak czytam wszystkich znawców(teoretyków) forumowych wypowiadajcych sie o silniku BLB to słabo mi sie robi.

[ Dodano: 2013-06-19, 22:34 ]
Najlepiej wszystkie samochody z silnikiem BLB zezłomować jak najprędzej :D:D

rafald
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 12 cze 2012, 13:44
Lokalizacja: 100lica

Post autor: rafald » 20 cze 2013, 08:37

patktm, daj znać co i jak po wirusie, ciekaw jestem efektów.

o Rogallu czytałem bardzo wiele dobrego ale niestety komunikacja zawiodła. na 5 maili wysłanych przeze mnie, odpowiedz dostałem tylkona pierwszego, póÂźniej cisza. spróbuje jeszcze złapać go telefonicznie, jak nie da rady to zwróce sie do gości z piaseczna po uwczesnym potwierdzeniu przez Ciebie wyników wirusowania
szczęśliwy posiadacz:
- S6 C5 2001 (4.2 V8 Quattro)
- A6 C6 2007 (2.0 TDI)
- A6 C7 2012 (3.0 TDI Quattro)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga