Z tego, co wiem BRE I BLB są niemal bliźniacze, jeżeli chodzi o wady..marchem pisze:Witam
Przepraszam, że się wcinam, ale temat mnie równiez frapuje. Mam silnik BRE ale z multitronikiem. Czy są jakieś przeciwwskazania co do chipowania takiego zestawu?
[ a6 c6 2,0 Tdi ] przeróbka na 170km
Pewnie ze tak, ale w takim BRE jest o wiele mniejsze prawdopodobienstwo ze cos rypnie niz w BLB. To nie mit, te silniki maja zywotnosc wyliczona na 200tys kmpan42 pisze:Wszystko się sypie, jak się ma 2.0 TDI 140 KM z 2003 r :shock: :shock: :shock:Malik pisze:Ma znaczenie. BLB to chyba najmniej udana konstrukcja i tam wszystko doslownie sie sypie.

- shogun
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 224
- Rejestracja: 02 mar 2010, 15:55
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2019
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TFSI 310KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lublin
mam 2 znajomych co chipowali tdi (jeszcze 1.9 uchodzące za pancerne, a nie 2.0) i obaj remontowali niedługo później silniki - przypadek? silniki 2.0 140km i 170km nie różnią się tylko softem komputera jak ktoś tu zasugerował. Tym bardziej na temat nie porwałbym się mając silnik BLB lub BRE, które same się rozpadają i nie trzeba im w tym pomagać.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 124
- Rejestracja: 02 paź 2008, 22:22
- Lokalizacja: Marston Moretaine
wszyscy o tym BLB a jedyne co słyszałem złego o tym silniku to ten cholerny napęd pompy oleju. Wiem ze to nie jest blachostka ale co oprócz tego w tym silniku co jest tak złego że uznany jest za nieudaną konstrukcje? albo za mało czytam na forum. Jeśli tak to prosze podaj jeszcze jakies wady tego silnika. Owszem mialem problem z EGR no ale to nie silnik i moze sie zdarzyc w każdym aucie a poza tym narazie (odpukać) nic się nie dzieje.Malik pisze:Ma znaczenie. BLB to chyba najmniej udana konstrukcja i tam wszystko doslownie sie sypie. Jesli byloby to BKD, BMM lub BMN (to w serii juz ma 170km) to program mozna by bylo zrobic. Ale BLB bardzo bym sie obawial i raczej bym nie ryzykowal.
VODKA- connecting people
- shogun
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 224
- Rejestracja: 02 mar 2010, 15:55
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2019
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TFSI 310KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lublin
powszechnym problemem są jeszcze pękające głowice -> silnik oleju nie produkuje a go przybywa:(
więcej na: http://vwszrot.pl/
więcej na: http://vwszrot.pl/
- stifii
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
- Imię: Tadeusz
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: kuj-pom
- Kontakt:
Miałem passata 1.9tdi 131km AVF w tiptronicu. Schipowałem je na 161km i przelatałem 30tys km i nic się nie dzialo:) Sadze ze przypadek albo beznadziejny tuner:) Teraz w audi zrobiłem program, a mam 2.0tdi oznaczenie BRE i po zbaiegu wyszło 173,6km i 389,6NM . Zupełnie inne auto. Choć już mocy mało...shogun pisze:mam 2 znajomych co chipowali tdi (jeszcze 1.9 uchodzące za pancerne, a nie 2.0) i obaj remontowali niedługo później silniki - przypadek? silniki 2.0 140km i 170km nie różnią się tylko softem komputera jak ktoś tu zasugerował. Tym bardziej na temat nie porwałbym się mając silnik BLB lub BRE, które same się rozpadają i nie trzeba im w tym pomagać.
No i z tym nie mogę się zgodzić bo mam BLB i przejechał już 278 tyś i jeździ. teraz pojawił się problem EGR no ale to się zdaża. i ja też myślę nad chipem.Pewnie ze tak, ale w takim BRE jest o wiele mniejsze prawdopodobienstwo ze cos rypnie niz w BLB. To nie mit, te silniki maja zywotnosc wyliczona na 200tys kmTo jakas porazka.
GT
Witam wszystkich. odpowiem na temat, mam Audi A6 2006 2,0TDI silnik BRE zrobiłem chip na 170KM, inne auto w tej chwili od chipowania zrobiłem 16 tys km i nic się nie dzieje. Dodatkowo usunołem DPF. Na dzień dzisiejszy mam 250 tys przebiegu i nic się nie chce psuć, najlepiej odpukać. Chipowanie robiłem w TUNEFORCE i jestem bardzo zadowolony. Pzdrawiam
Wprowadzone mody
- pełny fis
- tylnie światła LED
- chip na 172 KM
- przyciemnione szybki
- koła 17"
- kamera cofania
- pełny fis
- tylnie światła LED
- chip na 172 KM
- przyciemnione szybki
- koła 17"
- kamera cofania
Re: [ a6 c6 2,0 Tdi ] przeróbka na 170km
No witam ja mieszkam w niemczech i dalem sobie zmienic oprogramowanie z 140 na 165 wiecej nieradzil bo mam 180.000km przejechanych.ale jest ok i jestem jak narazie zadowolony :-D ale jest tak ustawiony ze ta pierwsza faza co turbina sie wlacza kolo 1800 a 2000 obrotow niezmienila sie tylko ta wieksza moc wzrasta od 2300obrotow zeby odrazu tej mocy w tym dolnym przedziale bylo bo mozna sprzeglo spalic. ![Obrazek]()
Jestem zapisany na chipowanie do Masters tuning Piaseczno mają dobre opinie. cena przystępna napisze jaki efekt po Wirusie w moim BLB
Ps: jak czytam wszystkich znawców(teoretyków) forumowych wypowiadajcych sie o silniku BLB to słabo mi sie robi.
[ Dodano: 2013-06-19, 22:34 ]
Najlepiej wszystkie samochody z silnikiem BLB zezłomować jak najprędzej :D:D
Ps: jak czytam wszystkich znawców(teoretyków) forumowych wypowiadajcych sie o silniku BLB to słabo mi sie robi.
[ Dodano: 2013-06-19, 22:34 ]
Najlepiej wszystkie samochody z silnikiem BLB zezłomować jak najprędzej :D:D
patktm, daj znać co i jak po wirusie, ciekaw jestem efektów.
o Rogallu czytałem bardzo wiele dobrego ale niestety komunikacja zawiodła. na 5 maili wysłanych przeze mnie, odpowiedz dostałem tylkona pierwszego, póÂźniej cisza. spróbuje jeszcze złapać go telefonicznie, jak nie da rady to zwróce sie do gości z piaseczna po uwczesnym potwierdzeniu przez Ciebie wyników wirusowania
o Rogallu czytałem bardzo wiele dobrego ale niestety komunikacja zawiodła. na 5 maili wysłanych przeze mnie, odpowiedz dostałem tylkona pierwszego, póÂźniej cisza. spróbuje jeszcze złapać go telefonicznie, jak nie da rady to zwróce sie do gości z piaseczna po uwczesnym potwierdzeniu przez Ciebie wyników wirusowania
szczęśliwy posiadacz:
- S6 C5 2001 (4.2 V8 Quattro)
- A6 C6 2007 (2.0 TDI)
- A6 C7 2012 (3.0 TDI Quattro)
- S6 C5 2001 (4.2 V8 Quattro)
- A6 C6 2007 (2.0 TDI)
- A6 C7 2012 (3.0 TDI Quattro)