http://moto.allegro.pl/item1007883717_t ... inane.html
Witam znalazłem takie tarcze bede pasowały do mojej Audi ?Jak jest z ich jakoscia. Ile na nich przejade? Bo teraz mam niby orginalne ale po kilku km mam juz nalot na felgach od czego to moze być "klocki" ? I czy takie tarcze nie są za tanie. Pozdrawiam i z góry dziękuje
Jaki powinien być rozmiar tarcz 312 ?
Przepraszam za błedy -Dyslekcja
[Audi A6 C5] Typ Tarcz ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 936
- Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
- Imię: Wojtek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
- Kontakt:
Rozmiar to albo zmierzyć własne albo po VIN w ASO
Nalot to raczej z klocków.Tarcze tez się zużywają ale nie tak szybko.
Co do tarcz ATE to akurat są dobrej jakości.Ja ma też ATE ale bez nacięć i dopiero po 30 tys pokazały się delikatne wyżłobienia w nich
Z nacięciami tez słyszałem dobre opinie wiec zadnych obaw
Nalot to raczej z klocków.Tarcze tez się zużywają ale nie tak szybko.
Co do tarcz ATE to akurat są dobrej jakości.Ja ma też ATE ale bez nacięć i dopiero po 30 tys pokazały się delikatne wyżłobienia w nich
Z nacięciami tez słyszałem dobre opinie wiec zadnych obaw
Ate? Jak najbardziej polecam, sam takie wybrałem choć nie nacinane tylko zwykłe rozmiar 312 ! Mogę je polecić, jedyną ich wadą którą usłyszałem sam jest taki że gdy tarcze są jeszcze zimne to troszeczkę piszczą. Tutaj masz linka sprzedającego właśnie te tarcze
http://www.allegro.pl/item1037973336_at ... assat.html
http://www.allegro.pl/item1037973336_at ... assat.html
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Shark62, jak już nieraz na forum bywało, pewnie bedzie tak, że ile postów tyle opinii
Kazdy ma jakieś swoje subiektywne doswiadczenia i odczucia, auta i ich układy hamulcowe w różnym stanie, nie każdy wie nawet na czym jeździ (niektórzy wiedza to co im powiedział mechanik, a naprawdę na czym jeżdżą ?...).
Z moich osobistych doswiadczeń to montuje w zasadzie ATE (tarcze i klocki). Może nie najtaniej (ale wcale nie najdrożej), co do efektów hamowania nie mam zastrzeżeń, żadnych tarcz jeszcze nie musiałem reklamować, toczyć itp, nic nie piszczy, klocki hamują "miekko" (takie odczucie, ze im mocniej wciskam pedał tym mocniej hamuje), żywotność normalna.
Zauwazalna cecha to dosyć mocne zapylanie alufelg (ale zmywalne normalnie na myjni przy w miarę częstym myciu auta).
Kazdy ma jakieś swoje subiektywne doswiadczenia i odczucia, auta i ich układy hamulcowe w różnym stanie, nie każdy wie nawet na czym jeździ (niektórzy wiedza to co im powiedział mechanik, a naprawdę na czym jeżdżą ?...).
Z moich osobistych doswiadczeń to montuje w zasadzie ATE (tarcze i klocki). Może nie najtaniej (ale wcale nie najdrożej), co do efektów hamowania nie mam zastrzeżeń, żadnych tarcz jeszcze nie musiałem reklamować, toczyć itp, nic nie piszczy, klocki hamują "miekko" (takie odczucie, ze im mocniej wciskam pedał tym mocniej hamuje), żywotność normalna.
Zauwazalna cecha to dosyć mocne zapylanie alufelg (ale zmywalne normalnie na myjni przy w miarę częstym myciu auta).
Części samochodowe online - Motostacja pl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga