Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] Prawe duze lusterko od ANGLIKA do wersji EU

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
dalsim1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 13 paź 2009, 21:11
Imię: Damian
Rocznik: 2008
Moje auto: RS6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 450KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

[A6 C5] Prawe duze lusterko od ANGLIKA do wersji EU

Post autor: dalsim1 » 01 maja 2010, 12:05

Hallo All...
Czy zastanawial sie ktos nad wsadzeniem prawego lusterka od anglika zamiast malego w A6 C5?? Kwestia lepszej widocznosci i podgrzewania w zimie ??!!

Pozdrawiam...

mateuszsta20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
Imię: Mateusz
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa/Utrecht

Post autor: mateuszsta20 » 01 maja 2010, 12:53

Wszystko pasuje bez problemu i sterowanie rowniez. Najlepiej ustrzelic na ebay-u w taki samym kolorze. Pzdr

Daniello85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 25 lip 2009, 11:06
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Daniello85 » 01 maja 2010, 19:19

wszystko pasuje ale trzeba pamietac o tym ze nieustawi sie dobrze lusterka co za tym idzie niebedzie dawało dobrej widocznosci

dalsim1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 13 paź 2009, 21:11
Imię: Damian
Rocznik: 2008
Moje auto: RS6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 450KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: dalsim1 » 02 maja 2010, 07:22

Jakie sa problemy odnosnie ustawien ?? Jakies ograniczenia silniczka ??
A i jeszcze jedno - jak z przewodem zalaczajacym grzalke?? Trzeba osobno dociagac od przekaznika lub termostatu ? Czy jest przewidziany fabrycznie we wtyczce?
Pozdrawiam i poki co dzieki za odpowiedz :]

RaKo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 286
Rejestracja: 15 mar 2010, 12:11
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 03 maja 2010, 10:00

Lusterko od anglika wygląda jak w wersji po lifcie,ma dwie różnice inne szkło i pasuje zamontować europejskie oraz zmienieć należy trójkąt i całe mocowanie pod nim to aluminiowe.Grzanie i sterowanie wszystko będzie po europejsku :mrgreen: pełny zakres regulacji.Problemem jest zgnieść tą sprężynę i wyjąć zabezpieczenie,potem poskładać.Kable od grzania trzeba uciąć i z 5 cm przedłużyć <ok>

Awatar użytkownika
incognio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 314
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:57
Lokalizacja: Rz-ow

Post autor: incognio » 08 maja 2010, 14:05

ja wlasnie mam angielskie kiepsko w nim widac, zakres regulacji jest taki jak bym siedzial na miejscu pasazera ;/
Gdy widze audice to kwice
a ocy mi swicol jak znice


NOWE FOTY!! lampy, felgi 18"
zapraszam do ogladania:
a6-c5-moja-pistacja-vt4386.htm

Awatar użytkownika
PrZeMo_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 258
Rejestracja: 23 cze 2009, 12:32
Lokalizacja: DSW / Dolny Śląsk

Post autor: PrZeMo_A6 » 08 maja 2010, 18:29

incognio pisze:ja wlasnie mam angielskie kiepsko w nim widac, zakres regulacji jest taki jak bym siedzial na miejscu pasazera ;/
Dokładnie - szkła z anglika nie wchodzą w grę - wiem coś o tym ponieważ znajomy ma anglika i mówi że strasznie widać, przybliża zamiast oddalać i ogólnie kąt widzenia jest mizerny, a lusterka to jednak ważna rzecz - dzięki nim możemy uniknąć wypadku, prawidłowo zaparkować itd ;-)

Pozdrawiam! 8-)
CCCO - przewaga dzięki technice ;)

Awatar użytkownika
BigDave
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 20 lut 2010, 11:38
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: BigDave » 18 maja 2010, 19:24

Jak chcesz duże lusterko to najlepiej wymień na poliftowe ;-) Wszystko pasuje bez przeróbek i nie ma żadnych problemów z podłączeniem ;-) Jedyny minus to to, że musisz wymienić oba, bo poliftowe mają inny kształt, ale za to są ładniejsze :mrgreen:
Vorsprung Durch Technik

Awatar użytkownika
BigDave
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 20 lut 2010, 11:38
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: BigDave » 18 maja 2010, 21:05

robert229, No to jak sprawdzisz to daj mi cynk, bo niedługo mnie też czeka zmiana lusterka :mrgreen:

A co sądzisz o montażu lewego małego? Heh...widziałem gdzieś taki wynalazek w sklepie z bajerami tuningowymi. Zastanawiam się jakby wyglądał z dwoma małymi lusterkami :mrgreen: heh
Vorsprung Durch Technik

Awatar użytkownika
vipkwiecien
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
Lokalizacja: radom

Post autor: vipkwiecien » 23 lis 2010, 18:17

robert229 pisze:Koledzy a jak wygląda sprawa ze szkłem,czy dokupię sferyczne szkło do lusterka angielskiego?Pytam ponieważ wczoraj zamówiłem lusterko angielskie i już rozglądam się za szkłem :-/
A może poliftowe podejdzie :?:
Ja mam angola po przekładce. Lusterka nie wymieniałem i niestety miałem ograniczona widoczność (zbyt mała regulacja na silniczku) Chciałem odkleic wkład i pokombinować z nim. Pech chciał ze szkło pękło. Zamówiłem na allegro u producenta lusterek sam wkład asferyczny. Przyszedł, montuje i zonk - minimalnie kształt jest inny i nie pasowało. Odesłałem do goscia i dostałem nowe. Tym razem pasowało ale kolejny problem - w nowym szkle widac wiecej niz w angolu ale z prawej strony (nie widac było nadal obrysu prawego tyłu auta). No i tu narodził sie pomysł :idea: :idea: :idea:
Odkleiłem szkło od rameczki, z prawej strony szkła podłażyłem kawałek ołówka w odległosci 1cm od krawedzi prawej i całość skleiłem za pomocą gorącego kleju (GluGun :mrgreen: )
Wiadomo krawedzi nie wygladały za cudownie. I tu z pomocą przyszła....czarna taśma izolacyjna :idea: :idea:
Obleciałem 2 razy do okoła a krawedzi zakleiłem do wewnątrz. Poskładałem całość no i okazało sie że widoczność jest taka jak trzeba :idea: :idea: :idea:
Jedyny minus: prawa krawędź minimalnie wystaje i wyglada jak by lusterko miało 1,5cm grubości:) <urodziny>
zdiecia moge podrzucic przy okazji.
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny

laryLubin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 09 lut 2011, 16:28
Lokalizacja: Lubin dolnyslask

Post autor: laryLubin » 09 lut 2011, 16:33

czesc, mam pytanie jak zmieniales te lusterko prawe z anglika, to musialem tez dokupic wklad ? czy masz dalej wklad od angielskiego lusterka, jak mozesz prosilbym abys napisal . moje gg 28521508. Lary Lubin. pozdrawiam!
AUDI... Das Auto :)

Awatar użytkownika
vipkwiecien
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
Lokalizacja: radom

Post autor: vipkwiecien » 09 lut 2011, 19:19

witajcie. Ja kupiłem szkło asferyczne i niestety było identyczne jak fabryczne angielskie. Odkleiłem wkład od tego plastiku mocujacego, pod prawa krawedź podłozyłem kawałek starego ołówka i skleiłem całość klejem poxipol. Szpary wypełniłem klejem na gorąco. brzegi dla wykończenia przeleciałem czarna taśma izolacyjna i jest GIT :) nawet to przyzwoicie wyglada
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny

KucaQ - usunięty
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 160
Rejestracja: 04 paź 2010, 19:02
Lokalizacja: Nowe Miasto

Post autor: KucaQ - usunięty » 09 lut 2011, 19:59

No ja też mam pytanie, :-D czy jeśli już wymienię ten trójkąt, przedłużę kable itp. to czy muszę wymieniać szkło czy może zostać takie samo :?:

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 26 lut 2011, 20:01

robert229,
wymieniłes ten trójkąt z małego lusterka do duzego ?

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 27 lut 2011, 21:37

ok.spoko .
ja myslałem ze kupie europejskie małe ( duży trzpien ) i przełoze z mojego angielskiego obudowe . dlatego ta tuleja jest ze za bardzo bedzie długi trzpien w angielskiej obudowie po przełorzeniu ? A spręrzyny sie nie róznią długoscią ?

[ Dodano: 2011-02-27, 21:45 ]
ta tuleja na zdjęciu jest załozona na trójkąt europa ( trzpien długi ) , po co ? czy druga sprężyna nie jest dłuzsza ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja