Aha aha.... Przydałaby się jeszcze taka cierpliwość jak Ty masz... to też bym miał takie lusterkaSANT0 pisze:Tak tylko grzać trzeba z wyczuciem bo jak dasz za mocno w palnik to przy nakładaniu pogubi struktórę.
[A6 C5 4.2] Monster garage - Welcome to my world ...od 3 str
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
ÂŻeby nie było że nic się nie dzieje to kolejne fotki z prac zamieszczam.
Więc w tej chwili dzierga się górny grill i wygląda to tak
Dla kolegi RADEK S4 zamieszczam zdjęcia kolektora ssącego tak to wygląda po renowacji i regeneracji.Tylko dodam że klapy stały dęba polecam to zrobić...
Z racji że należę do ludzi ciekawskich chciałem zobaczyć co kryje kolektor wydechowy no i postanowiłem że podzielę się z wami...
Konstrukcja specyficzna bo rury zmieniają średnice profil a spaliny trafiają na przewężenia przy zejściu do reszty układu, jak dla mnie to nie był do końca dopracowany...
A to już przygotowane graty na nowego rurowca :mrgreen:
[ Dodano: 2010-05-01, 13:39 ]
Teraz to tylko podoginać i pospawać...
Więc w tej chwili dzierga się górny grill i wygląda to tak
Dla kolegi RADEK S4 zamieszczam zdjęcia kolektora ssącego tak to wygląda po renowacji i regeneracji.Tylko dodam że klapy stały dęba polecam to zrobić...
Z racji że należę do ludzi ciekawskich chciałem zobaczyć co kryje kolektor wydechowy no i postanowiłem że podzielę się z wami...
Konstrukcja specyficzna bo rury zmieniają średnice profil a spaliny trafiają na przewężenia przy zejściu do reszty układu, jak dla mnie to nie był do końca dopracowany...
A to już przygotowane graty na nowego rurowca :mrgreen:
[ Dodano: 2010-05-01, 13:39 ]
Teraz to tylko podoginać i pospawać...
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
santo ale rury do kolektora nie maja deczko wiekszej srednicy od oryginału?
a jeszce jdno.zeby lepiej fura sie zbierasła to nie mozna koncowych tłumików zastąpic tymi od miga 29??????? <mikołaj> :mrgreen:
[ Dodano: 2010-05-03, 13:36 ]
pozdr......
a jeszce jdno.zeby lepiej fura sie zbierasła to nie mozna koncowych tłumików zastąpic tymi od miga 29??????? <mikołaj> :mrgreen:
[ Dodano: 2010-05-03, 13:36 ]
pozdr......
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Rury dokładnie tak jak wypatrzyłeś wprawnym okiem są większej średnicy z 32 na 40 mm a to dlatego że głowice są zrobione pod taki wymiar a w tej chwili oryginalne kolektory stanowiły wąskie gardło układu a z racji tego że nie ma nigdzie gotowych elementów w postaci kolektorów wiec zaczynam rzeźbić sam hehehe
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...