[A6 c5 1.8turbo] slabo przyspiesza??
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Kontakt:
Kurcze no nie jestem jakimś super mechanikiem ale od mocy na wolnych obrotach właśnie są zmienne fazy. Hmmm. No ja bym to obstawiał . Przebieg podobny do mojego i właśnie przy około 200 tyś zaczynają się problemy. Ja mam 180 tyś i książkę serwisowa a i tak nie wierze w przebieg
sam widziałem jak się drukuje pieczątki do książki serwisowej
Oczywiście może to być coś innego ale ja u siebie przygotowuję się do bezwzględnej wymiany tego co się psuje standardowo bo i tak kiedyś czeka wymiana na 100% a koszt napinaczy to albo 900 zł z allegro albo 1600 w ASO. Ja do swojego kupuje 2 z ASO. Poza tym u mnie przy odpalaniu rano terkocze właśnie łańcuszek pod którąś pokrywą zaworów. I było czasami to rano a teraz co rano tak terkocze

Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
Re: [A6 c5 1.8turbo] slabo przyspiesza??