[A6 c5 1.8turbo] slabo przyspiesza??
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Kurcze no nie jestem jakimś super mechanikiem ale od mocy na wolnych obrotach właśnie są zmienne fazy. Hmmm. No ja bym to obstawiał . Przebieg podobny do mojego i właśnie przy około 200 tyś zaczynają się problemy. Ja mam 180 tyś i książkę serwisowa a i tak nie wierze w przebieg
sam widziałem jak się drukuje pieczątki do książki serwisowej
Oczywiście może to być coś innego ale ja u siebie przygotowuję się do bezwzględnej wymiany tego co się psuje standardowo bo i tak kiedyś czeka wymiana na 100% a koszt napinaczy to albo 900 zł z allegro albo 1600 w ASO. Ja do swojego kupuje 2 z ASO. Poza tym u mnie przy odpalaniu rano terkocze właśnie łańcuszek pod którąś pokrywą zaworów. I było czasami to rano a teraz co rano tak terkocze


Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
Re: [A6 c5 1.8turbo] slabo przyspiesza??
Na pewno tak być nie powinno. Nasze autka mają dostępny max moment obrotowy (210 Nm) w zakresie obrotów coś pomiędzy 1750 a 4750 obr/min. W praktyce odczuwalny moment jest pomiędzy 2000 a 5000 obr/min. W moim przypadku na trójce ciągnie ostro już od 2000 tys. obr/min i się zatrzymuje na ok. 6000 przy prędkości 120 km/h. Myślę, że powinieneś sprawdzić przepływomierz, turbinkę. Podłącz się pod VAG i zobacz co powie. Nadmieniam, że mój ma przebieg 230 tys. i dalej jeździ jak młodziak (subiektywne pomiary przyspieszeń od 9,7 do 9,9 s do 100 km/h - w granicach danych fabrycznych). Jak sprawdzisz daj znać jakie były wyniki. Pzdr.danieloa6 pisze:witam mam takie wrazenie ze moje audi zaczyna ciagnacz dopiero na wesokich obrotach, tzn gdy mam samochod na 3 obroty okolo 2tys i wcisne mu pedal do podlogi to do 3 ciagnie slabo a pozniej dostaje kopa niewiem czy to tak ma byc czy tez nie?? Gdy jezdzil kupel to powiedzial to samo on ma passata 1.9 110km moze temu ze w klekotach wlancza sie wczesniej turbina???
[ Dodano: 2010-02-14, 14:41 ]
może powinieneś pomyśleć nad sprawdzeniem kondycji zaworów, popychaczy albo po prostu sprawdzić poziom i wymienić olejdanieloa6 pisze:kurde mi tez rano cos terkocze gdy odpale rano silnik to cos tak jakby przy rozrzadzie nieladnie chodzilo ale gdy sie zagrzeje chodzi ladnie. chodz mam ks. to i jak w przebeieg niewieze

- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
danieloa6 I jak miałeś odpięty ten czujnik n80 czy padł Ci ? Jak coś z Tym zrobisz daj znać
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
witam
panowie wałkujemy ten temat mulenia sie audi 1,8 T z moich doswiadczen z tym silnikiem po pierwsze sprawdza sie jakie cisnienie daje pompa paliwa, one moze działac ale nie daje odpowiedniego cisnienia!!!!!!!!!! tymbardziej ze masz ten problem przy okolo 3 tys obrotow SPRAWDZ CISNIENIE POMPY PALIWA a pozniej zacznij wymieniac przeplywki i inne czesci
pozdro
panowie wałkujemy ten temat mulenia sie audi 1,8 T z moich doswiadczen z tym silnikiem po pierwsze sprawdza sie jakie cisnienie daje pompa paliwa, one moze działac ale nie daje odpowiedniego cisnienia!!!!!!!!!! tymbardziej ze masz ten problem przy okolo 3 tys obrotow SPRAWDZ CISNIENIE POMPY PALIWA a pozniej zacznij wymieniac przeplywki i inne czesci
pozdro
- Bilskirnir
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
- Lokalizacja: Zabrze/Donegal
Sprawdż jeszcze szczelnosc układu sasilania powietrzem silnika tzn wszystkie przewody o d turbo do kolektora,warto bo może którys z węży jest nie szczelny lub rozerwany,turbo przy 2 do 3 tys pracuje na optymalnych obrotach ok 17 tys dopiero po przekroczeniu 3 tys obr silnika wkreca się na ok 30 tys wtedy nawet na rozerwanym wężu masz moment obrotowy nie pełny ale masz.Jesli do tego dymi z tłumika to jest to bardzo prawdopodobne bo komputer ecu podaje dawkę paliwa odpowiednia do obrotów silnika ale nie ma tam na tyle tlenu co powinno byc ze wzgledu na brak cisnienia.Wtedy miesznka jest wzbogacona co jest charakterystyczne kiedy dymi z rury.Pozdro
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir
Bilskirnir
sprawdz pompe paliwa ja wałkowałem ten sam problem i pałowałem sie z tym pare tygodni wymieniałem co sie da i na koncu okazało sie ze pompa paliwa daje za słabe cisnienie i teraz wiem ze jak zaczyna cos sie piep.... brak mocy przerywanie itp to pierwsze co to sprawdzam pompe paliwa i jej cisnienie żaden koszt sprawdzic a juz cos mozna wyeliminowac 

- Bilskirnir
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
- Lokalizacja: Zabrze/Donegal
pit 76, vagiem da sie sprawdzic pompe paliwa ? Tzn cisnieie,jakie powinno byc itd... Jesli nie to jak do tego podejsc ? Problemów z tym nie mam ale tak na przyszłosc pare wskazówek sie przyda
Dzieki wielkie Pozdro !
[ Dodano: 2010-05-21, 01:01 ]
pit 76, napisz jak tą pompe zbadać,pewne sie przyda.

Dzieki wielkie Pozdro !
[ Dodano: 2010-05-21, 01:01 ]
pit 76, napisz jak tą pompe zbadać,pewne sie przyda.
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir
Bilskirnir