witam.. od niedawna mam A6 2,5 TDI
mam problem, bo przy kupnie nie wyjechałem na autostradę..i nie sprawdziłem osiągów..
teraz widzę, że coś nie tak..
do trzeciego biegu auto ładnie przspiesza..kręci do 4 - 4,5 tysiąca obrotów (czuć wciskanie w fotel) na czwartym i piątym biegu ciężko osiągnąć 4 tysiące obrotów a prędkość max to około 170 km/h... Z tym,że do 130 -140 ładnie się rozpędza..do tego 170 już dłużej.
- auto nie kopci (ani na czarno ani na biało nawet przy bucie do podłogi)
- po dodaniu gazu na postoju "sztanga" turbiny idzie do góry i na dół..
- działanie turbo czuć dopiero od około 2200 tysiąca obrotów - to normalne? (W poprzednim Audi 4 1,9 TDI AFN turbina "brała" już od 1800 obrotów..)
-auto po wymianie filtra powietrza i paliwa
wiem, że powinienem go zVAGować..ale nie mam jak i czym..
jeśli ktoś z Krakowa mógłby pomócbyłbym wdzięczny tak jak i za wszelkie inne porady
[A6 C5] V-max 170 km :-(
[A6 C5] V-max 170 km :-(
AUDI - władca czterech pierścieni
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 263
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa/Utrecht
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 263
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa/Utrecht
kod silnika AKN
Byłem u mechesa z VAG.. Sprawdził dynamicznie..
Okazało się, przepływka podaje złe parametry (zaniża o 300 jednostek - cokolwiek to oznacza"...
Pozatym niegogrzany silnik=termostat do wymiany (zrobię to razem z rozrządem)..
Po tych działaniach napiszę, czy auto "ożyło"
pozdrawiam..
[ Dodano: 2010-05-14, 17:52 ]
wszystko wróciło do normy.. wymieniłem:
termostat - > temperatura szybko (do kilku km jazdy) wskakuje na 90 stopni i trzyma
przepływkę -> przyspieszenie wciska w fotel od 1800 RPM a prędkość max = 210 (to chyba nieźle jak na 11 letni silnik)
odmę -> skonczyly sie problemy z dymieniem..
ogolnie OK
Byłem u mechesa z VAG.. Sprawdził dynamicznie..
Okazało się, przepływka podaje złe parametry (zaniża o 300 jednostek - cokolwiek to oznacza"...
Pozatym niegogrzany silnik=termostat do wymiany (zrobię to razem z rozrządem)..
Po tych działaniach napiszę, czy auto "ożyło"
pozdrawiam..
[ Dodano: 2010-05-14, 17:52 ]
wszystko wróciło do normy.. wymieniłem:
termostat - > temperatura szybko (do kilku km jazdy) wskakuje na 90 stopni i trzyma
przepływkę -> przyspieszenie wciska w fotel od 1800 RPM a prędkość max = 210 (to chyba nieźle jak na 11 letni silnik)
odmę -> skonczyly sie problemy z dymieniem..
ogolnie OK
AUDI - władca czterech pierścieni