Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.8V6 193km] Stag czy to dobry pomysł?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 19 kwie 2010, 19:41

Ale to oznacza że sterownik jest do dupy. Po za tym czasy wtrysku benzyny jakie pokazuje Zenit są nie prawdziwe w porównaniu do tego co pokazuje VAG, zawsze pokazuje większe. Po za tym w wyższych obciążeniach źle rysuje mapę benzynową, w pętli otwartej jak przepustnica jest max otwarta zatrzymuje się na jednej wartości i nie rysuje większych czasów wtrysku mimo że one rosną wraz z obrotami. Jak chciałbyś w miarę dobrze wyregulować Zenita w każdym aucie to musiałbyś mieć kupę urządzeń diagnostycznych wskazujących takie parametry jak czasy wtrysku i korekty krótkie i długie a zazwyczaj gazownicy mają tylko urządzenie diagnostyczne do czytania i kasowania błędów.
Jest kijowy i tyle.

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 20 kwie 2010, 22:16

Czytałes dokładnie co napisałem?skoro jest kasa by wybudowac hamownie,to chyba na duperelach do diagnostyki tez nie oszczedzaja.co nie?fassi byc moze nie jest najlepszy ,bo sa lepsze napewno.ale jak jest sprzet i ma sie pojecie to wynik jest ok.
a tak na marginesie pokaz mi ktora instalka jest idealna.ze wszystko jest ok.
NIE MA.

wiesz co jest ideał? benzyna tylko.zadne instalacje.bo to jest pewnego rodzaju przeszczep.

ale wiadomo benzyna jest droga,a gaz cena no i sie jezdzi.tak to jest. :mrgreen:

[ Dodano: 2010-04-20, 22:22 ]
Nigdy na zadnej instalce nie bedzie dokładnie.jedna ma taka wade inna taka .
ale co jakis czas to chyba trzeba zagladac pod maske nie uwazasz,przejrzec,podpiac vaga.
jak ktos nie wie to po to jest to forum,zeby koledzy pomogli tak.
a tak na marginesie,kolega ten gazownik ma multitronika.2.8 b+g.zrobił 180tys.na gazie i nic.wiadomo co jakis czas trzeba ogarnac co sie tam dzieje.norma.ale ma golda.wtryski keichin.nie pamietam jaki sterownik,ale na pewno nie staga ani zenit,mozliwe ze kme.i zapier.........ma ok. <ok>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 21 kwie 2010, 06:45

Właśnie że są instalacje, które nie wymagają jak małe dziecko codziennej opieki. Załóż sobie landi renzo, prinsa lub choćby staga i nie będziesz musiał zaglądać i podpinać laptopa co trochę. My możemy sobie co trochę iść z laptopem do auta ale przeciętny użytkownik nigdy tego nie będzie robił, przeciętny użytkownik chce siąść w auto i jeździć i najwyżej odwiedzić zakład na przgląd instalacji. Jeśli instalacja wymaga chodzenia co trochę z laptopem do auta, doglądania i zmian ustawień to według mnie jest do dupy i tyle. Dobra instalacja i dobrze zestrojona nie będzie robić widocznych różnic do benzyny.

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 22 kwie 2010, 20:19

fassi ale co pół roku to mozna zajrzec ?co nie
? <ok>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Post autor: borsuk1977 » 22 kwie 2010, 21:20

rozwiązaniem na wasze problemy jest stag 300 premium sam na podstawie obd koryguje skład mieszanki i dostraja sie pod benzynę oczywiście jest zakres odchyłki +/-5% z przyczyn technicznych nie da sie tego ustawić w ideale ale taka odchyłka jest traktowana przez auto jako zmienne parametry benzyny ... niestety jest on przeznaczony tylko do systemów obd II w przypadku audi weszło to chyba w 2001 lub 2002 roku

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 22 kwie 2010, 21:44

racja borsuk.zraził sie fassi i tyle.trudno sie mowi.ja nie neguje innych instalek.po prostu dziabie ityle.moj zenit. <ok>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 22 kwie 2010, 22:40

borsuk1977 pisze:rozwiązaniem na wasze problemy jest stag 300 premium sam na podstawie obd koryguje skład mieszanki i dostraja sie pod benzynę oczywiście jest zakres odchyłki +/-5% z przyczyn technicznych nie da sie tego ustawić w ideale ale taka odchyłka jest traktowana przez auto jako zmienne parametry benzyny ... niestety jest on przeznaczony tylko do systemów obd II w przypadku audi weszło to chyba w 2001 lub 2002 roku
zależy od modelu, ja już mam OBDII

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 23 kwie 2010, 12:23

a ja to co mam panie fassi?tez obd 2 .samochod jest z grudnia 2000.lift sie zaczyna u mnie. <ok>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 23 kwie 2010, 20:49

yogibear1 pisze:a ja to co mam panie fassi?tez obd 2 .samochod jest z grudnia 2000.lift sie zaczyna u mnie. <ok>
Jak masz 4 sondy lambda po 2 na stronę to masz OBDII

borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Post autor: borsuk1977 » 23 kwie 2010, 21:35

sugerowałem się koleżki a6 2.8 z 2000 roku on nie ma obdII a czy ktoś wie od czego to zależało??? wiem że w audi na rynek usa obd II musiało być juz od 1996 lub 7 roku a w europie wychodzi na to ze od 2000roku..

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 24 kwie 2010, 09:48

1998 USA, 2001 EUROPA. Niektóre modele z 2001 zostały już wprowadzone w 2000, dlatego rocznikowo te samochody są z 2000 ale modelowo 2001 i mają już 4 sondy i 4 katalizatory no i w związku z tym OBDII.

borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Post autor: borsuk1977 » 24 kwie 2010, 13:42

fassi1 pisze:1998 USA, 2001 EUROPA. Niektóre modele z 2001 zostały już wprowadzone w 2000, dlatego rocznikowo te samochody są z 2000 ale modelowo 2001 i mają już 4 sondy i 4 katalizatory no i w związku z tym OBDII.
fassi chyba dwa katalizatory.po jednym na strone w przypadku 6 lub 8 cyl a w przypadku 4 cyl jeden kat.. jedna sonda przed katalizatorem główna a druga za katalizatorem... kontrolna przynajmniej tak miałem w 1.8T z 2003 roku

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 24 kwie 2010, 18:25

borsuk1977 pisze:
fassi1 pisze:1998 USA, 2001 EUROPA. Niektóre modele z 2001 zostały już wprowadzone w 2000, dlatego rocznikowo te samochody są z 2000 ale modelowo 2001 i mają już 4 sondy i 4 katalizatory no i w związku z tym OBDII.
fassi chyba dwa katalizatory.po jednym na strone w przypadku 6 lub 8 cyl a w przypadku 4 cyl jeden kat.. jedna sonda przed katalizatorem główna a druga za katalizatorem... kontrolna przynajmniej tak miałem w 1.8T z 2003 roku
No tak jak najbardziej, miałem na myśli V-ki a pominąłem rzędówki.

Tak mam już białe podświetlanie zegarów.

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 24 kwie 2010, 20:12

6 grudzzien 2000r.tak jest u mnie.
:lol:
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

nerc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 30 gru 2009, 16:05
Lokalizacja: Łódź

Post autor: nerc » 21 lis 2010, 17:08

fassi1 pisze:1998 USA, 2001 EUROPA. Niektóre modele z 2001 zostały już wprowadzone w 2000, dlatego rocznikowo te samochody są z 2000 ale modelowo 2001 i mają już 4 sondy i 4 katalizatory no i w związku z tym OBDII.
Mam A6 99rok rejestracja (98 produkcja) wersja USA, jak sprawdzić czy jest OBDII?
Przymierzam się do zmiany instalacji, ponieważ poprzedni właściciel założył stag200 + valtek czerwone, auto w ogóle nie idzie na gazie...

W planach mam sterownik 300plus/premium, a wtryskiwacze zastanawiam się miedzy HD544 lub tańsze Valtek 34, które byście bardzie polecili?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja