[A6 C5 2.8V6 193km] Stag czy to dobry pomysł?
[A6 C5 2.8V6 193km] Stag czy to dobry pomysł?
Czy instalacja Stag będzie dobrze sie sprawować w moim Quattro? Ma ktoś może coś takiego u siebie? Pan mi poleca u nas w mieście w zakładzie gazowniczym. Koszt 3tyś.zł. nie wiem czy sie decydować czy coś innego poszukać.
A miałem Jeepa!!!!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
witam nie przesadzłbym z tak mocnym reduktorem ba napewno juz nie gold ( kiepska termika) czasy wtrysków masz kolego ok 3.4 mms ... nie sądze aby w tych pieniądzach ktoś założył ci matrixy proponuje reduktor magic lub zavoli zeta s listwy valtek lub magic ewentualnie valtek v 34 są naprawde dobre i co ważne jeśli będą miały plomby ac to nie podlegają naprawie ... dostajesz w czasie trwania gwarancji nowe elektronika stag 300 pluswrocek66 pisze:STAG 300 PLUS jest bardzo dobrą elektroniką ( jedną z najlepszych ) i tylko dołożyć do tego odpowiednie wtryskiwacze ( MATRIX HD544 ) i mocny reduktor ( KME GOLD lub Scorpion GT) i będzie OK .
Ostatnio zmieniony 24 mar 2010, 20:31 przez borsuk1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
fassi ... ja miałem takie autko czasy jałowe są od 3.4 mms a kto założy to za 3000 tyś zł same graty wyniosą ok 2600 na matrixach ... lepiej valtek v34fassi1 pisze:Oba reduktory się nadają i na pewno nie są za mocne. Ja mam scorpiona GT i jest w sam raz.
Co do wtrysków to polecam matrix HS (montaż bez dyszy) albo HD 544. Na pewno nie zwykły waltek a najkrótsze czasy na pewno nie są rzędu 3.5ms ale są w okolicy 2.3ms-2.4ms.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 522
- Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
- Imię: Kamel
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Leszno
Ja mam od soboty instalkę, zdecydowałem się na Zenita i na moje zyczenie Magic Jety. Reduktor nawet nie wiem, zaufałem gazownikowi. Jeśli rzeczywiście Magici w czasie gwarancji podlegają wymianie to miło mi to słyszeć
natomiast jeśli chodzi o czasy wtrysków - to fakt, na początku jak ustawialiśmy to czasy były rzedu 3,5ms, ale jak tylko silnik uzyskał temperaturę roboczą spadły poniżej 3ms.

- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jak miałbym zakładać za 3tys to bym w ogóle nie zakładał. Z doświadczenia wiem że oszczędność równa się wydatki w przyszłości. To co zaoszczędzisz dzisiaj wydasz za rok i będą dodatkowe problemy, jeżdżenie do gazownika, nerwy itd.
Proponuję Landi renzo omegas i jeździsz bez stresów.
Co do czasów wtrysku to skąd wziąłeś te odczyty?
Proponuję Landi renzo omegas i jeździsz bez stresów.
Co do czasów wtrysku to skąd wziąłeś te odczyty?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
konfigurowałem staga 200 /6 i widziałem co pokazywał program 3.4 -3.5 mms na biegu jałowym miałem a6 z motorkiem 2.8 30v z 1997 roku konfiguracja była taka stag 200 ( innego nie było) reduktor kme silver ale starszej konstrukcji listwy valtek (fakt po 30 tyś padły) w tej chwili sporo idzie mi listew v 34 fassi wierz mi sa naprawde dobre( przykład toyota auris 1.4 czas na jałowym 2.0-2.2 mms i bez zarzutu chodzą)no i polityka ac co do reklamacji jest wporządku ... apropos listew landirenzo... valtek v34 ma podobna charakterystykęfassi1 pisze:Jak miałbym zakładać za 3tys to bym w ogóle nie zakładał. Z doświadczenia wiem że oszczędność równa się wydatki w przyszłości. To co zaoszczędzisz dzisiaj wydasz za rok i będą dodatkowe problemy, jeżdżenie do gazownika, nerwy itd.
Proponuję Landi renzo omegas i jeździsz bez stresów.
Co do czasów wtrysku to skąd wziąłeś te odczyty?
[ Dodano: 2010-03-24, 22:17 ]
ale mi chodzi o czas na benzynie myślę że są za duże dysze... bo nie sądze aby elektronika w aucie była inna , to właśnie jest problemem magica kiepska praca na niskiej tmp a czy zenit ma korekcję w SPAM do tmp?Camel- pisze:Ja mam od soboty instalkę, zdecydowałem się na Zenita i na moje zyczenie Magic Jety. Reduktor nawet nie wiem, zaufałem gazownikowi. Jeśli rzeczywiście Magici w czasie gwarancji podlegają wymianie to miło mi to słyszećnatomiast jeśli chodzi o czasy wtrysków - to fakt, na początku jak ustawialiśmy to czasy były rzedu 3,5ms, ale jak tylko silnik uzyskał temperaturę roboczą spadły poniżej 3ms.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Uwierz mi że czasy są krótsze i najkrótsze nie są na jałowym biegu a zaraz po cut offie jak załączają się wtryski. Sterowniki gazu pokazują wyższe czasy niż są w rzeczywistości. Proponuję podłączyć vaga i ujrzysz całkiem co innego.
Poza tym porównanie medów z valtek 34 to trochę nieporozumienie. Jakąkolwiek budowę ma valtek 34 to jest to nowy produkt na rynku a med to jeden z wtrysków z górnej półki i na rynku jest od lat z bardzo dobrą opinią gdzie jeden wtrysk kosztuje prawie tyle samo co listwa walteka.
Co do Zenita to już nie będę się wypowiadał bo pisałem już wiele razy i powtarzanie się nie ma sensu. Mam nadzieję że nie pojawi się za trochę temat "mam problem na gazie i mam Zenita". A Stag praktycznie jest w tej samej cenie.
Poza tym porównanie medów z valtek 34 to trochę nieporozumienie. Jakąkolwiek budowę ma valtek 34 to jest to nowy produkt na rynku a med to jeden z wtrysków z górnej półki i na rynku jest od lat z bardzo dobrą opinią gdzie jeden wtrysk kosztuje prawie tyle samo co listwa walteka.
Co do Zenita to już nie będę się wypowiadał bo pisałem już wiele razy i powtarzanie się nie ma sensu. Mam nadzieję że nie pojawi się za trochę temat "mam problem na gazie i mam Zenita". A Stag praktycznie jest w tej samej cenie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
jesteś w błędzie fassi cena zenita jest niższa od staga o ok 200 zł w przypadku 6 cyl a miernikiem jakości valteka v34 niech będzie fakt że wszystkie felerne są wymieniane na mowe a nie naprawiane jak ma to miejsce w przypadku zwykłych valteków. a co do ustawiania gazu na wagu to fakt nie robiłem tego... zawsze ac gaz synchro za dużo tych aut sie przewija żeby skupiać sie na indywidualnych programach.. ale poczekaj troche... premium rozwiązuje wiele problemów.niedługo pojawi sie program 6.xsporo sie zmieni.. niestety premium jest tylko do aut z obdII
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 522
- Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
- Imię: Kamel
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Leszno
No to ładnie, bo mi jeszcze zostało 500zł z 3 tys...fassi1 pisze:ak miałbym zakładać za 3tys to bym w ogóle nie zakładał.
Zgadza się. Ojciec ma u siebie już 180 tys przejechane na tej instalce, ale niestety w okolicy jest ona nie osiągalna.fassi1 pisze:Proponuję Landi renzo omegas i jeździsz bez stresów.
Listwy Landi Renzo to właśnie MEDy jak wspomniał fassi i uważam je za najlepsze z jakimi się spotkałem.borsuk1977 pisze:apropos listew landirenzo
Dysze za duże? Offset mam niski to i dysze nie są za dużeborsuk1977 pisze:ale mi chodzi o czas na benzynie myślę że są za duże dysze.

Tak, ma.borsuk1977 pisze:a czy zenit ma korekcję w SPAM do tmp?
Hmm... w C-klasie mam od 3 lat Zenita i nie mam problemów :roll:fassi1 pisze:Mam nadzieję że nie pojawi się za trochę temat "mam problem na gazie i mam Zenita"
[ Dodano: 2010-03-31, 21:07 ]
Zwracam honor: wolne, nie obciążone obroty 3,3-3,4ms

- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jest wiele ludzi którzy mają Zenita i nie mają problemów i obyś Ty ich nie miał jak najdłużej.yogibear1 pisze:a ja mam zenita i nie mam problemu panie fassi
Według wskazań Zenita nie da się idealnie wyregulować instalacji, trzeba się oprzeć wskazaniami VAGa lub innego urządzenia diagnostycznego. Zenit po prostu w pewnych sytuacjach nie wskazuje prawdziwych wartości czasów wtrysku i innych parametrów i tyle.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
i widzisz fassi tak własnie sie ustawia ,
kierowca ,pasazer z testerem i laptopem ,lapek z softem do zenita i jedziemy no i jeszcze 1 lub dwoch gosci z tyłu.obcizenie.czasami jazda na krotkim odcinku z zaciagnietym recznym,mozna tak.albo po tym weszystkim hamownia.zeby miec pewnosc.ja mam dostep do tych tematow.tak jak mowiłem pracowałem tam i wiem ze kolesoie sa dobrzy.bo ich osobiscie znam. 


"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow