Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2.8V6 193km] Stag czy to dobry pomysł?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
bugiat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 07 mar 2010, 11:26
Lokalizacja: Żary

[A6 C5 2.8V6 193km] Stag czy to dobry pomysł?

Post autor: bugiat » 22 mar 2010, 10:56

Czy instalacja Stag będzie dobrze sie sprawować w moim Quattro? Ma ktoś może coś takiego u siebie? Pan mi poleca u nas w mieście w zakładzie gazowniczym. Koszt 3tyś.zł. nie wiem czy sie decydować czy coś innego poszukać.
A miałem Jeepa!!!!!

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 22 mar 2010, 12:16

stag to jedynie sterownik jakie wtryski reduktor i jaki stag?? A pozatym juz było na forum poszukaj

wrocek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 28 lut 2010, 17:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wrocek66 » 22 mar 2010, 19:11

STAG 300 PLUS jest bardzo dobrą elektroniką ( jedną z najlepszych ) i tylko dołożyć do tego odpowiednie wtryskiwacze ( MATRIX HD544 ) i mocny reduktor ( KME GOLD lub Scorpion GT) i będzie OK .

borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Post autor: borsuk1977 » 23 mar 2010, 21:40

wrocek66 pisze:STAG 300 PLUS jest bardzo dobrą elektroniką ( jedną z najlepszych ) i tylko dołożyć do tego odpowiednie wtryskiwacze ( MATRIX HD544 ) i mocny reduktor ( KME GOLD lub Scorpion GT) i będzie OK .
witam nie przesadzłbym z tak mocnym reduktorem ba napewno juz nie gold ( kiepska termika) czasy wtrysków masz kolego ok 3.4 mms ... nie sądze aby w tych pieniądzach ktoś założył ci matrixy proponuje reduktor magic lub zavoli zeta s listwy valtek lub magic ewentualnie valtek v 34 są naprawde dobre i co ważne jeśli będą miały plomby ac to nie podlegają naprawie ... dostajesz w czasie trwania gwarancji nowe elektronika stag 300 plus
Ostatnio zmieniony 24 mar 2010, 20:31 przez borsuk1977, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 24 mar 2010, 00:00

Oba reduktory się nadają i na pewno nie są za mocne. Ja mam scorpiona GT i jest w sam raz.
Co do wtrysków to polecam matrix HS (montaż bez dyszy) albo HD 544. Na pewno nie zwykły waltek a najkrótsze czasy na pewno nie są rzędu 3.5ms ale są w okolicy 2.3ms-2.4ms.

borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Post autor: borsuk1977 » 24 mar 2010, 20:30

fassi1 pisze:Oba reduktory się nadają i na pewno nie są za mocne. Ja mam scorpiona GT i jest w sam raz.
Co do wtrysków to polecam matrix HS (montaż bez dyszy) albo HD 544. Na pewno nie zwykły waltek a najkrótsze czasy na pewno nie są rzędu 3.5ms ale są w okolicy 2.3ms-2.4ms.
fassi ... ja miałem takie autko czasy jałowe są od 3.4 mms a kto założy to za 3000 tyś zł same graty wyniosą ok 2600 na matrixach ... lepiej valtek v34

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 24 mar 2010, 20:47

Ja mam od soboty instalkę, zdecydowałem się na Zenita i na moje zyczenie Magic Jety. Reduktor nawet nie wiem, zaufałem gazownikowi. Jeśli rzeczywiście Magici w czasie gwarancji podlegają wymianie to miło mi to słyszeć <ok> natomiast jeśli chodzi o czasy wtrysków - to fakt, na początku jak ustawialiśmy to czasy były rzedu 3,5ms, ale jak tylko silnik uzyskał temperaturę roboczą spadły poniżej 3ms.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 24 mar 2010, 20:52

Jak miałbym zakładać za 3tys to bym w ogóle nie zakładał. Z doświadczenia wiem że oszczędność równa się wydatki w przyszłości. To co zaoszczędzisz dzisiaj wydasz za rok i będą dodatkowe problemy, jeżdżenie do gazownika, nerwy itd.
Proponuję Landi renzo omegas i jeździsz bez stresów.
Co do czasów wtrysku to skąd wziąłeś te odczyty?

borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Post autor: borsuk1977 » 24 mar 2010, 22:13

fassi1 pisze:Jak miałbym zakładać za 3tys to bym w ogóle nie zakładał. Z doświadczenia wiem że oszczędność równa się wydatki w przyszłości. To co zaoszczędzisz dzisiaj wydasz za rok i będą dodatkowe problemy, jeżdżenie do gazownika, nerwy itd.
Proponuję Landi renzo omegas i jeździsz bez stresów.
Co do czasów wtrysku to skąd wziąłeś te odczyty?
konfigurowałem staga 200 /6 i widziałem co pokazywał program 3.4 -3.5 mms na biegu jałowym miałem a6 z motorkiem 2.8 30v z 1997 roku konfiguracja była taka stag 200 ( innego nie było) reduktor kme silver ale starszej konstrukcji listwy valtek (fakt po 30 tyś padły) w tej chwili sporo idzie mi listew v 34 fassi wierz mi sa naprawde dobre( przykład toyota auris 1.4 czas na jałowym 2.0-2.2 mms i bez zarzutu chodzą)no i polityka ac co do reklamacji jest wporządku ... apropos listew landirenzo... valtek v34 ma podobna charakterystykę

[ Dodano: 2010-03-24, 22:17 ]
Camel- pisze:Ja mam od soboty instalkę, zdecydowałem się na Zenita i na moje zyczenie Magic Jety. Reduktor nawet nie wiem, zaufałem gazownikowi. Jeśli rzeczywiście Magici w czasie gwarancji podlegają wymianie to miło mi to słyszeć <ok> natomiast jeśli chodzi o czasy wtrysków - to fakt, na początku jak ustawialiśmy to czasy były rzedu 3,5ms, ale jak tylko silnik uzyskał temperaturę roboczą spadły poniżej 3ms.
ale mi chodzi o czas na benzynie myślę że są za duże dysze... bo nie sądze aby elektronika w aucie była inna , to właśnie jest problemem magica kiepska praca na niskiej tmp a czy zenit ma korekcję w SPAM do tmp?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 24 mar 2010, 22:47

Uwierz mi że czasy są krótsze i najkrótsze nie są na jałowym biegu a zaraz po cut offie jak załączają się wtryski. Sterowniki gazu pokazują wyższe czasy niż są w rzeczywistości. Proponuję podłączyć vaga i ujrzysz całkiem co innego.
Poza tym porównanie medów z valtek 34 to trochę nieporozumienie. Jakąkolwiek budowę ma valtek 34 to jest to nowy produkt na rynku a med to jeden z wtrysków z górnej półki i na rynku jest od lat z bardzo dobrą opinią gdzie jeden wtrysk kosztuje prawie tyle samo co listwa walteka.

Co do Zenita to już nie będę się wypowiadał bo pisałem już wiele razy i powtarzanie się nie ma sensu. Mam nadzieję że nie pojawi się za trochę temat "mam problem na gazie i mam Zenita". A Stag praktycznie jest w tej samej cenie.

borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Post autor: borsuk1977 » 25 mar 2010, 17:43

jesteś w błędzie fassi cena zenita jest niższa od staga o ok 200 zł w przypadku 6 cyl a miernikiem jakości valteka v34 niech będzie fakt że wszystkie felerne są wymieniane na mowe a nie naprawiane jak ma to miejsce w przypadku zwykłych valteków. a co do ustawiania gazu na wagu to fakt nie robiłem tego... zawsze ac gaz synchro za dużo tych aut sie przewija żeby skupiać sie na indywidualnych programach.. ale poczekaj troche... premium rozwiązuje wiele problemów.niedługo pojawi sie program 6.xsporo sie zmieni.. niestety premium jest tylko do aut z obdII

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 25 mar 2010, 22:00

fassi1 pisze:ak miałbym zakładać za 3tys to bym w ogóle nie zakładał.
No to ładnie, bo mi jeszcze zostało 500zł z 3 tys...
fassi1 pisze:Proponuję Landi renzo omegas i jeździsz bez stresów.
Zgadza się. Ojciec ma u siebie już 180 tys przejechane na tej instalce, ale niestety w okolicy jest ona nie osiągalna.
borsuk1977 pisze:apropos listew landirenzo
Listwy Landi Renzo to właśnie MEDy jak wspomniał fassi i uważam je za najlepsze z jakimi się spotkałem.
borsuk1977 pisze:ale mi chodzi o czas na benzynie myślę że są za duże dysze.
Dysze za duże? Offset mam niski to i dysze nie są za duże :) Już Ty nic się nie bój :mrgreen:
borsuk1977 pisze:a czy zenit ma korekcję w SPAM do tmp?
Tak, ma.
fassi1 pisze:Mam nadzieję że nie pojawi się za trochę temat "mam problem na gazie i mam Zenita"
Hmm... w C-klasie mam od 3 lat Zenita i nie mam problemów :roll:

[ Dodano: 2010-03-31, 21:07 ]
Zwracam honor: wolne, nie obciążone obroty 3,3-3,4ms :)

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 18 kwie 2010, 08:12

a ja mam zenita i nie mam problemu panie fassi <ok>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 18 kwie 2010, 17:18

yogibear1 pisze:a ja mam zenita i nie mam problemu panie fassi <ok>
Jest wiele ludzi którzy mają Zenita i nie mają problemów i obyś Ty ich nie miał jak najdłużej.
Według wskazań Zenita nie da się idealnie wyregulować instalacji, trzeba się oprzeć wskazaniami VAGa lub innego urządzenia diagnostycznego. Zenit po prostu w pewnych sytuacjach nie wskazuje prawdziwych wartości czasów wtrysku i innych parametrów i tyle.

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 19 kwie 2010, 10:14

i widzisz fassi tak własnie sie ustawia , <ok> kierowca ,pasazer z testerem i laptopem ,lapek z softem do zenita i jedziemy no i jeszcze 1 lub dwoch gosci z tyłu.obcizenie.czasami jazda na krotkim odcinku z zaciagnietym recznym,mozna tak.albo po tym weszystkim hamownia.zeby miec pewnosc.ja mam dostep do tych tematow.tak jak mowiłem pracowałem tam i wiem ze kolesoie sa dobrzy.bo ich osobiscie znam. <ok>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga