[A6 C5 2.8V6 193km] Stag czy to dobry pomysł?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Ale to oznacza że sterownik jest do dupy. Po za tym czasy wtrysku benzyny jakie pokazuje Zenit są nie prawdziwe w porównaniu do tego co pokazuje VAG, zawsze pokazuje większe. Po za tym w wyższych obciążeniach źle rysuje mapę benzynową, w pętli otwartej jak przepustnica jest max otwarta zatrzymuje się na jednej wartości i nie rysuje większych czasów wtrysku mimo że one rosną wraz z obrotami. Jak chciałbyś w miarę dobrze wyregulować Zenita w każdym aucie to musiałbyś mieć kupę urządzeń diagnostycznych wskazujących takie parametry jak czasy wtrysku i korekty krótkie i długie a zazwyczaj gazownicy mają tylko urządzenie diagnostyczne do czytania i kasowania błędów.
Jest kijowy i tyle.
Jest kijowy i tyle.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
Czytałes dokładnie co napisałem?skoro jest kasa by wybudowac hamownie,to chyba na duperelach do diagnostyki tez nie oszczedzaja.co nie?fassi byc moze nie jest najlepszy ,bo sa lepsze napewno.ale jak jest sprzet i ma sie pojecie to wynik jest ok.
a tak na marginesie pokaz mi ktora instalka jest idealna.ze wszystko jest ok.
NIE MA.
wiesz co jest ideał? benzyna tylko.zadne instalacje.bo to jest pewnego rodzaju przeszczep.
ale wiadomo benzyna jest droga,a gaz cena no i sie jezdzi.tak to jest. :mrgreen:
[ Dodano: 2010-04-20, 22:22 ]
Nigdy na zadnej instalce nie bedzie dokładnie.jedna ma taka wade inna taka .
ale co jakis czas to chyba trzeba zagladac pod maske nie uwazasz,przejrzec,podpiac vaga.
jak ktos nie wie to po to jest to forum,zeby koledzy pomogli tak.
a tak na marginesie,kolega ten gazownik ma multitronika.2.8 b+g.zrobił 180tys.na gazie i nic.wiadomo co jakis czas trzeba ogarnac co sie tam dzieje.norma.ale ma golda.wtryski keichin.nie pamietam jaki sterownik,ale na pewno nie staga ani zenit,mozliwe ze kme.i zapier.........ma ok.
a tak na marginesie pokaz mi ktora instalka jest idealna.ze wszystko jest ok.
NIE MA.
wiesz co jest ideał? benzyna tylko.zadne instalacje.bo to jest pewnego rodzaju przeszczep.
ale wiadomo benzyna jest droga,a gaz cena no i sie jezdzi.tak to jest. :mrgreen:
[ Dodano: 2010-04-20, 22:22 ]
Nigdy na zadnej instalce nie bedzie dokładnie.jedna ma taka wade inna taka .
ale co jakis czas to chyba trzeba zagladac pod maske nie uwazasz,przejrzec,podpiac vaga.
jak ktos nie wie to po to jest to forum,zeby koledzy pomogli tak.
a tak na marginesie,kolega ten gazownik ma multitronika.2.8 b+g.zrobił 180tys.na gazie i nic.wiadomo co jakis czas trzeba ogarnac co sie tam dzieje.norma.ale ma golda.wtryski keichin.nie pamietam jaki sterownik,ale na pewno nie staga ani zenit,mozliwe ze kme.i zapier.........ma ok.

"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Właśnie że są instalacje, które nie wymagają jak małe dziecko codziennej opieki. Załóż sobie landi renzo, prinsa lub choćby staga i nie będziesz musiał zaglądać i podpinać laptopa co trochę. My możemy sobie co trochę iść z laptopem do auta ale przeciętny użytkownik nigdy tego nie będzie robił, przeciętny użytkownik chce siąść w auto i jeździć i najwyżej odwiedzić zakład na przgląd instalacji. Jeśli instalacja wymaga chodzenia co trochę z laptopem do auta, doglądania i zmian ustawień to według mnie jest do dupy i tyle. Dobra instalacja i dobrze zestrojona nie będzie robić widocznych różnic do benzyny.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
rozwiązaniem na wasze problemy jest stag 300 premium sam na podstawie obd koryguje skład mieszanki i dostraja sie pod benzynę oczywiście jest zakres odchyłki +/-5% z przyczyn technicznych nie da sie tego ustawić w ideale ale taka odchyłka jest traktowana przez auto jako zmienne parametry benzyny ... niestety jest on przeznaczony tylko do systemów obd II w przypadku audi weszło to chyba w 2001 lub 2002 roku
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
zależy od modelu, ja już mam OBDIIborsuk1977 pisze:rozwiązaniem na wasze problemy jest stag 300 premium sam na podstawie obd koryguje skład mieszanki i dostraja sie pod benzynę oczywiście jest zakres odchyłki +/-5% z przyczyn technicznych nie da sie tego ustawić w ideale ale taka odchyłka jest traktowana przez auto jako zmienne parametry benzyny ... niestety jest on przeznaczony tylko do systemów obd II w przypadku audi weszło to chyba w 2001 lub 2002 roku
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
fassi chyba dwa katalizatory.po jednym na strone w przypadku 6 lub 8 cyl a w przypadku 4 cyl jeden kat.. jedna sonda przed katalizatorem główna a druga za katalizatorem... kontrolna przynajmniej tak miałem w 1.8T z 2003 rokufassi1 pisze:1998 USA, 2001 EUROPA. Niektóre modele z 2001 zostały już wprowadzone w 2000, dlatego rocznikowo te samochody są z 2000 ale modelowo 2001 i mają już 4 sondy i 4 katalizatory no i w związku z tym OBDII.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
No tak jak najbardziej, miałem na myśli V-ki a pominąłem rzędówki.borsuk1977 pisze:fassi chyba dwa katalizatory.po jednym na strone w przypadku 6 lub 8 cyl a w przypadku 4 cyl jeden kat.. jedna sonda przed katalizatorem główna a druga za katalizatorem... kontrolna przynajmniej tak miałem w 1.8T z 2003 rokufassi1 pisze:1998 USA, 2001 EUROPA. Niektóre modele z 2001 zostały już wprowadzone w 2000, dlatego rocznikowo te samochody są z 2000 ale modelowo 2001 i mają już 4 sondy i 4 katalizatory no i w związku z tym OBDII.
Tak mam już białe podświetlanie zegarów.
Mam A6 99rok rejestracja (98 produkcja) wersja USA, jak sprawdzić czy jest OBDII?fassi1 pisze:1998 USA, 2001 EUROPA. Niektóre modele z 2001 zostały już wprowadzone w 2000, dlatego rocznikowo te samochody są z 2000 ale modelowo 2001 i mają już 4 sondy i 4 katalizatory no i w związku z tym OBDII.
Przymierzam się do zmiany instalacji, ponieważ poprzedni właściciel założył stag200 + valtek czerwone, auto w ogóle nie idzie na gazie...
W planach mam sterownik 300plus/premium, a wtryskiwacze zastanawiam się miedzy HD544 lub tańsze Valtek 34, które byście bardzie polecili?