[A6 C5 AFN] Zmiana turbo
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
moim zdaniem kupować turbine i wsadzac turbo z AWX do AFN to poroniony pomysł ...TuneFORCE pisze:alukard, kolega się pyta czy może przy okazji zamiany turbiny wrzuć wiekszą, nie pyta o jakiś mega tuning tylko o to czy można i co to da....
a wracając do Twojej wypowiedzi...na 160KM jest prosty sposób:
- turbo od AWX a nie żadne hybrydy
- 216ki
- FMIC
- soft
to wszystko kosztuje, a turbo od AWXa jest nie wiele droższe więc niech je sobie założy, jak będzie miał ochotę to w przyszłości wrzuci 216ki...itd
odrazu bym pomyslal o kolektorach z AWX ...
przy zmianie turba jak kat bedzie "zabity" to go wybij bo nie bedzie tak łatwo to zestroic ...
wiem ze nei lubicie hybryd

[ Dodano: 2010-01-30, 00:19 ]
Fmic-a
masz tu

http://jhmotorsports.com/products/pictu ... Bumper.JPG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 270
- Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
- Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
- Kontakt:
Powiedz mi tylko jedno PO CO do mocy 15xKM większa suszara niż od AWX?
Jak ma kupić turbo od ASV za 800zł a za 900od AWXa to chyba lepiej 100zł dołożyć a mieć turbinę która dłużej pożyje i zniesie ewentualne katowanie
Nie chodzi o to że nie lubimy hybryd, mam firmę która składa dla mnie turbiny niemal perfekcyjnie, obchodzą się z nimi jak z jakiem...fajnie się je stroi ale mimo wszystko czasami jakaś sie "wysra"...."nasz klient nasz pan" ale ja osobiście w swoich autach unikam kombinowania
Jak ma kupić turbo od ASV za 800zł a za 900od AWXa to chyba lepiej 100zł dołożyć a mieć turbinę która dłużej pożyje i zniesie ewentualne katowanie
Nie chodzi o to że nie lubimy hybryd, mam firmę która składa dla mnie turbiny niemal perfekcyjnie, obchodzą się z nimi jak z jakiem...fajnie się je stroi ale mimo wszystko czasami jakaś sie "wysra"...."nasz klient nasz pan" ale ja osobiście w swoich autach unikam kombinowania

Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
bo turbina od AWX potrafi sie nawet w serii ukręcić
ja dalej jestem za arl,gt 17/20 lub 18/20 za 900zł
masz pol roku gwarancji :mrgreen:
i cos mi sie nie wydaje ze kolega na tym nie poprzestał
wiec turbinke bedzie juz mial jak znalazl :mrgreen:
nikt nigdzie nie powiedział że tuning mechaniczny jest tani
ja dalej jestem za arl,gt 17/20 lub 18/20 za 900zł
masz pol roku gwarancji :mrgreen:
i cos mi sie nie wydaje ze kolega na tym nie poprzestał

nikt nigdzie nie powiedział że tuning mechaniczny jest tani

wymiana turbo na AWX w AFN'ie przy planowanym tylko czipsie to spokoj ze stare turbo [pewnie z przelotem 200-300 kkm] sie nie przekreci przy zaladowaniu softu a takze troszke efektywniejsze spalanie gnoju na wyzszych obrotach ...
ustawiamy takie AWX w sofcie zeby pompowalo 1.25 mbar [seryjnie to turbo w PD-ku pompuje 1.35 wiec tutaj jest na wakacjach :mrgreen: ] rowno do 4000 rpm i mamy bezpieczny setupik na 140 PS i 300 Nm [dosyć płasko] z mozliwoscia dalszego rozwoju ...
ustawiamy takie AWX w sofcie zeby pompowalo 1.25 mbar [seryjnie to turbo w PD-ku pompuje 1.35 wiec tutaj jest na wakacjach :mrgreen: ] rowno do 4000 rpm i mamy bezpieczny setupik na 140 PS i 300 Nm [dosyć płasko] z mozliwoscia dalszego rozwoju ...
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
ale jaki by to mialo sens przy samym chipiespanky pisze:jak jest kasa to bym zakaldal FMIC'a ....alukard pisze:nienelU pisze:podepne sie pod temat, mam w serii 130 kucy i zastanawiam sie nad czipsem oraz wczesniejszym modem na IC. Jest wogole sens przerabiac FMIC, pozostajac przy seryjnym turbo :?:

hmmm... do 160Ps nie ma sensu ladowac FMICA
dla mnie osobiscie poroniony pomysl ...
pomierz sobie temp w dolocie przed i po czipsie, z fmic i bez,podepcz auto w lato z fimc i bez itp ...alukard pisze:ale jaki by to mialo sens przy samym chipiespanky pisze:jak jest kasa to bym zakaldal FMIC'a ....alukard pisze: nie![]()
hmmm... do 160Ps nie ma sensu ladowac FMICA
dla mnie osobiscie poroniony pomysl ...
poza tym sam czips ograniczany jest przez temp w dolocie ...
FMIC nie jest konieczy ale jezeli jest kasa to jak najbardziej jest wskazany ....
naczytales sie internetu i powtarzasz jak papuga ...

p.s samo umiejscowienie oryginalnego IC w 130-tce to poroniony pomysl ... :mrgreen:
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
pogadalem o tym troche z Rogalemspanky pisze:pomierz sobie temp w dolocie przed i po czipsie, z fmic i bez,podepcz auto w lato z fimc i bez itp ...alukard pisze:ale jaki by to mialo sens przy samym chipiespanky pisze: jak jest kasa to bym zakaldal FMIC'a ....![]()
hmmm... do 160Ps nie ma sensu ladowac FMICA
dla mnie osobiscie poroniony pomysl ...
poza tym sam czips ograniczany jest przez temp w dolocie ...
FMIC nie jest konieczy ale jezeli jest kasa to jak najbardziej jest wskazany ....
naczytales sie internetu i powtarzasz jak papuga ...![]()
p.s samo umiejscowienie oryginalnego IC w 130-tce to poroniony pomysl ... :mrgreen:
i ma powiedzmy podobne zdanie do mnie

mysle ze musialo by być gorąco jak na pustyni żeby sie tak gotowało w dolocie ...
kase wolał bym przeznaczyć np. na większe wtryski :mrgreen:
ale jak masz jakies logi to chetnie poogladam

no tak ... "a tata Marcina powiedzial ... "
musisz jeszcze rozroznic modyfikacje dające przyrost mocy i modyfikacje dajace bardziej optymalne warunki pracy silnika ktore z reguly nie daja zauwazalnych dla kierownika przyrostow ...
a zakup wiekszych wtryskiwaczy bez FMIC to kolejny strzal kula w płot .... :mrgreen:
ale podejscie rozumiem ... po co wydac jak auto nie bedzie lepiej jechac ....
a roznica jest bardzo łatwa do zauwazenia, poniżej prosty przykład:
słoneczny dzien 25 stopni [normalna temp w Polsce w okresie letnim] na pustyni jest z 2 razy tyle :mrgreen:
dwa takie same auta po czipsie z tym ze jedno z FMIC ... 3-4 ostrzejsze starty ze swiatel i ............ i tu musisz pomyslec ...
p.s powtarzam ... nie jest wymagany ale jak jest kasa to ja bym sie nie zastanawial ...
musisz jeszcze rozroznic modyfikacje dające przyrost mocy i modyfikacje dajace bardziej optymalne warunki pracy silnika ktore z reguly nie daja zauwazalnych dla kierownika przyrostow ...
a zakup wiekszych wtryskiwaczy bez FMIC to kolejny strzal kula w płot .... :mrgreen:
ale podejscie rozumiem ... po co wydac jak auto nie bedzie lepiej jechac ....

a roznica jest bardzo łatwa do zauwazenia, poniżej prosty przykład:
słoneczny dzien 25 stopni [normalna temp w Polsce w okresie letnim] na pustyni jest z 2 razy tyle :mrgreen:
dwa takie same auta po czipsie z tym ze jedno z FMIC ... 3-4 ostrzejsze starty ze swiatel i ............ i tu musisz pomyslec ...

p.s powtarzam ... nie jest wymagany ale jak jest kasa to ja bym sie nie zastanawial ...
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2010, 15:00 przez spanky, łącznie zmieniany 4 razy.
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
no tak ale jak w zimne dni poszalejeszspanky pisze:no tak ... "a tata Marcina powiedzial ... "
musisz jeszcze rozroznic modyfikacje dające przyrost mocy i modyfikacje dajace bardziej optymalne warunki pracy silnika ktore z reguly nie daja zauwazalnych dla kierownika przyrostow ...
p.s zakup wiekszych wtryskiwaczy bez FMIC to kolejny strzal kula w płot .... :mrgreen:
