Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C4 2,5 tdi] wyciek z pompy wtryskowej

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Dr. House
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 16 paź 2009, 11:11
Lokalizacja: Pisz

Post autor: Dr. House » 13 gru 2009, 22:59

Michaelo pisze:Służę pomocą <ok>
Kolego Michaelo, czy ta robota jest trudna? Jakie ryzyko wiąże się z rozkręcaniem pompy? Daj jakieś instrukcje...
Ludzie mówią, że bez miłości nie da się żyć. Osobiście uważam, że tlen jest ważniejszy.

Awatar użytkownika
Michaelo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 229
Rejestracja: 10 wrz 2009, 23:49
Lokalizacja: PP-PCH-PO

Post autor: Michaelo » 13 gru 2009, 23:12

Czy robota jest trudna? Moim zdaniem nie.
Ale jest to pojęcie względne, bo dla 1 osoby może to być kosmos (np. poprzez współprace z kompem) a dla drugiego loozik.
Ja pompy nie rozkręcałem, nie mam doświadczenia.
Ryzyko uszkodzenia pompy dla osoby bez doświadczenia ogromne.

Polecam instrukcje nie mojego autorstwa:
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741

Jakieś szczegóły nie jasne?
Pytaj <ok>
<b>WEBASTO</b> Feel the drive

Awatar użytkownika
Dr. House
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 16 paź 2009, 11:11
Lokalizacja: Pisz

Post autor: Dr. House » 13 gru 2009, 23:25

Michaelo pisze:Jakieś szczegóły nie jasne?
Pytaj <ok>
Człowieku, dla mnie kosmos. :shock: Jadę do mechaniora. Wolę jemu dać 500 zł, niż kupować nową pompe za 1200 zł :-/
Ludzie mówią, że bez miłości nie da się żyć. Osobiście uważam, że tlen jest ważniejszy.

Awatar użytkownika
Michaelo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 229
Rejestracja: 10 wrz 2009, 23:49
Lokalizacja: PP-PCH-PO

Post autor: Michaelo » 14 gru 2009, 00:15

Hmm... no rozumiem :-/
Szkoda, ze masz taki "hektar" do mnie.
<b>WEBASTO</b> Feel the drive

Awatar użytkownika
Dr. House
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 16 paź 2009, 11:11
Lokalizacja: Pisz

Post autor: Dr. House » 18 gru 2009, 00:29

Lechu pisze:Daj spokój poszukaj innego mechanika 500 zl to ździerstwo do kwadratu. W ASO by mniej wzieli !!
Wydaje mi się, że to uczciwa stawka. Jutro odbieram samochód z naprawy. Naprawa obejmuje:
- remont pompy wtryskowej (rozebranie na części, czyszczenie, wymiana wszystkich uszczelek na silikonowe, wymiana simeringu)
- regulacja wtrysku
- wymiana filtra paliwa i uszczelki
- odpowietrzenie układu
Facet zajrzał jeszcze do rozrządu i podładował akumulator.
A w rozmowie przez tel. powiedział: "chcę, żeby pan był zadowolony" ;-)
Ludzie mówią, że bez miłości nie da się żyć. Osobiście uważam, że tlen jest ważniejszy.

Awatar użytkownika
manieksoma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 15 lis 2009, 17:01
Lokalizacja: wyszków

Post autor: manieksoma » 23 gru 2009, 17:49

efekt taki ze kolega sie nie odzywa to chyba ze zlosci ze nie sluchal rad ;-)

Awatar użytkownika
Dr. House
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 16 paź 2009, 11:11
Lokalizacja: Pisz

Post autor: Dr. House » 25 gru 2009, 00:56

Nie, efekt jest, oczywiście. Pompa nie cieknie, jest suchutka, paliwo w wężu się nie cofa. Pompa zrobiona jest dobrze i jestem zadowolony, że nic z niej nie kapie. Ale jest kolejny problem, mianowicie taki, że auto nie chce odpalać w temp. poniżej zera. Sytuację opisałem w tym temacie:
a6-c5-25tdi-i-co-teraz-gdy-nie-odpalil- ... htm#174647
Kiedy uda się zwalczyć ten problem, nie będę żałował ani jednego wydanego na naprawy grosza.
Ludzie mówią, że bez miłości nie da się żyć. Osobiście uważam, że tlen jest ważniejszy.

Awatar użytkownika
manieksoma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 15 lis 2009, 17:01
Lokalizacja: wyszków

Post autor: manieksoma » 28 gru 2009, 22:43

Dr. House
kolego postaw najpierw na świece żarowe i przekażnik do tych świec..
szukaj czegos nie normalnego w przewodach elektrycznych połączenia świec.
nie zawsze świecaca kontrolka grzania swiec swiadczy o ich grzaniu..

tauka
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 14 mar 2010, 01:40
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: tauka » 19 kwie 2010, 22:46

Witam. Takie mam pytanko. Mianowicie cieknie mi ropka z pod tego lastiku co i ciekło u manieksoma. No temat jest taki, że jak autko postoi przez noc to musze troszkę dłużej popiłowac. A jak postoi sobie ze 3 dni, to już wogóle problem z odpaleniem. Możliuwe, żeby przez to zaciągał sobie powietrze w układ?? Czy szukać przyczyny gdzie indziej??

Awatar użytkownika
golob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 mar 2009, 23:22
Lokalizacja: Wro

Post autor: golob » 20 kwie 2010, 13:49

Może to być przyczyną, chociaż niby w rozdzielaczu jeszcze jest ropa, ale może sie zapowietrzać właśnie. Zmień uszczelki i zobaczysz czy sie poprawi.

Awatar użytkownika
uszaty2222
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 20 lis 2008, 07:15
Lokalizacja: poznań

Post autor: uszaty2222 » 22 kwie 2010, 23:27

tez mam nie szczelna pompe w tym miejscu i jak mi si zdarzy ze auto postoi z 3 dni to leci jak glupia ale pozniej sie normuje i delikatnie puszcvza tylko ze jeszcze jest jeden mankament ze mi silnik faluje na wolnych czy powodem moze byc ta nieszczelnosc ?i jezeli ktos sie orientuje jaki koszt uszczelnienia jest w okolicy poznania ?

Awatar użytkownika
FlySeba
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 16 paź 2008, 15:52
Lokalizacja: Poznań, Warszawa, Nasielsk
Kontakt:

Post autor: FlySeba » 23 kwie 2010, 07:45

Obrazek

Ja też miałem wyciek zimą z pompy. Najpierw zauważyłem wyciek w poz. 1,
po wymianie uszczelki ciśnienie rozwaliło uszczelkę nr 2,
po wymianie uszczelki nr 2 zaczęło lecieć w punkcie 3.
Audi poniżej 5 stopni odpalała trochę dłużej, ale gdy jest troszkę więcej stopni to pali na dotyk.
Mechanik powiedział mi, że gdzieś ok października muszę koniecznie oddać pompę do regeneracji, bo inaczej całą zimę będę się męczył przy odpalaniu.
Powyżej 5 stopni C jest ok i nic nie cieknie, poniżej już jest gorzej.
Koszt regeneracji to ok 400-800 zł. W Jabłonnie k. Warszawy. Cena uzależniona jest między innymi od tego czy pompę będzie trzeba wyjmować czy też nie.
pozdro
Usunieto pkt.29 regulaminu.

Awatar użytkownika
FlySeba
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 16 paź 2008, 15:52
Lokalizacja: Poznań, Warszawa, Nasielsk
Kontakt:

Post autor: FlySeba » 24 kwie 2010, 15:29

Lechu pisze:Nie pamiętam czy pompa od 100 C4 różni się diametralnie czymś istotnym od A6 C4. Ale od 100 C4 można wymienić samemu i pamiętać o tym by wcześniej sprawdzić ustawienia pompy, które później należy zaadoptować.
Ja też wymieniałem sam te dwie pierwsze uszczelki po wcześniejszym zaznaczeniu ustawienia pompy, ale trzecią to już gorzej
Usunieto pkt.29 regulaminu.

Awatar użytkownika
hasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 22 lip 2010, 00:58

no i pojawił się kolejny wyciek.. tym razem leci z czujnika umieszczonego pod rozdzielaczem - podobny przypadek miał chyba franklin, ale coś go ostatnio nie ma na forum..

Obrazek Obrazek Obrazek

z etki wychodzi, że czujnik ten jest uszczelniony 2 oringami. i teraz moje pytanie - czy mogę go bez jakichkolwiek konsekwencji wyciągnąć czy są jakieś przeciwwskazania??

z oringami na czujniku poradziłem sobie w pół godziny - koszt 4zł ;] (żeby wszystkie naprawy tyle kosztowały). jakby ktoś potrzebował podaje nry boscha: 1 280 210 814 i 1 280 210 800.
okazało się jednak, że jeszcze delikatnie sączy spod rozdzielacza, największa kropla pojawia się przy odpalaniu. na razie chyba nie będę tego ruszał.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06

Awatar użytkownika
golob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 mar 2009, 23:22
Lokalizacja: Wro

Post autor: golob » 06 gru 2010, 12:02

hasek czy wymiane tych oringów przy tym białym zaworze magnetycznym, da się zrobić nie ruszając mocowania pompy? tam jest dość ciasno przez ten wspornik pompy

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga