[A6 C5] wahacze wytrzymałość, kto kiedy i za ile.
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
No niestety zdjęć nie porobiłem ale skorzystałem z tego bardzo fajnego tutoriala który pokazuje krok po kroku.
http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/33/
Z tą śrubą co trzyma swożnie z jednej strony walczyłem 2 godziny a z drugiej strony 3 godziny, używałem palnika, WD40 i konkretnego pyrola..Jak już to puści reszta to pikuś.Rzezywiście trzeba pamiętać żeby na lewarku poskręcać wszystko delikatnie, później opuszczamy auto, trochę nim bujamy i skręcamy na sztram na gotowo.
Poczytałem na innych forach, tam są ludzie którzy kupują zawiechę danej firmy i testują Powiem wam że byłem w szoku jak poczytałem o Master Sporcie.Wypada nadzwyczaj dobrze.To też zakupiłem całą górę z Mastera i zobaczymy.4 wahacze góra Master Sport =240zł, 4 wahacze LMO =540 zł, jak widać jest różnica.Mam jeszcze do wymiany dolny tylny tzw. sierp, banan.Master Sport mam za 160 zł, Febi 200 zł, a LMO za 250 zł.Tutaj chyba jednak zainwestuję i kupię albo Febi albo LMO, bo to w końcu wahacz tzw prowadzący.
http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/33/
Z tą śrubą co trzyma swożnie z jednej strony walczyłem 2 godziny a z drugiej strony 3 godziny, używałem palnika, WD40 i konkretnego pyrola..Jak już to puści reszta to pikuś.Rzezywiście trzeba pamiętać żeby na lewarku poskręcać wszystko delikatnie, później opuszczamy auto, trochę nim bujamy i skręcamy na sztram na gotowo.
Poczytałem na innych forach, tam są ludzie którzy kupują zawiechę danej firmy i testują Powiem wam że byłem w szoku jak poczytałem o Master Sporcie.Wypada nadzwyczaj dobrze.To też zakupiłem całą górę z Mastera i zobaczymy.4 wahacze góra Master Sport =240zł, 4 wahacze LMO =540 zł, jak widać jest różnica.Mam jeszcze do wymiany dolny tylny tzw. sierp, banan.Master Sport mam za 160 zł, Febi 200 zł, a LMO za 250 zł.Tutaj chyba jednak zainwestuję i kupię albo Febi albo LMO, bo to w końcu wahacz tzw prowadzący.
usunieto
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
- Lokalizacja: Lubin dolnośląskie
- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
Panowie jakie NAJTAńSZE wahacze do A6 ? Mialy być LMO ale szykuje mi się zakup motocykla a wahacze już łomoczą, szukam czegoś co wytrzyma przynajmniej z pół roku, później LMO. Remont domu, kupno moto no i zawiecha, wszystko zbiegło się w czasie.... Obecnie mam cały zawias TRW czy moze lepiej pojechać na szarpaki i niech sprawdzą które są do wymiany a które mogą zostać ?
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
- Lokalizacja: Lubin dolnośląskie
Dzięki za pomoc chłopacy:)
Już się martwiłem że to jakieś badziewie:P
Kupiłem je od gościa polecanego na forum a4, który pracuje w sklepie który ma podobno części od producenta dlatego miałem przez chwilę wielkie oczy jak rozpakowałem paczuszkę że tego nie ma ale skoro to zaślepki to postaram się przełożyć ze starych bananów ( o ile to jest możliwe)
Ogólnie o tym co kupiłem: górne identyczne jak te które widziałem po demontażu, tak samo łączniki, końcówki też z logo lmo natomiast dół oprócz logo lmo znajduje się inne logo, materiał też nieco inny, więc według mnie jest to wyrób podwykonawcy...a i na wszystkich wahaczach zeszlifowane logo audi.
Już się martwiłem że to jakieś badziewie:P
Kupiłem je od gościa polecanego na forum a4, który pracuje w sklepie który ma podobno części od producenta dlatego miałem przez chwilę wielkie oczy jak rozpakowałem paczuszkę że tego nie ma ale skoro to zaślepki to postaram się przełożyć ze starych bananów ( o ile to jest możliwe)
Ogólnie o tym co kupiłem: górne identyczne jak te które widziałem po demontażu, tak samo łączniki, końcówki też z logo lmo natomiast dół oprócz logo lmo znajduje się inne logo, materiał też nieco inny, więc według mnie jest to wyrób podwykonawcy...a i na wszystkich wahaczach zeszlifowane logo audi.
raczej to nie będzie możliwe bo to tylko zabezpieczenia to się do montażu zdejmuje, taka osłonka na gwint śrubyto postaram się przełożyć ze starych bananów ( o ile to jest możliwe)
"Na tym właśnie polega piękno życia, że jestem autorem sytuacji nie do przebicia..."
Audi A6 Avant 2.5 TDi
Probe 2.5 v6
Audi A6 Avant 2.5 TDi
Probe 2.5 v6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
- Lokalizacja: Lubin dolnośląskie
tak tylko że mi nie chodzi o to na sworzniu kulistym tylko na tulei metalowo - gumowej co widać na 1 focie na 2 w tulei jest jakiś kremowo - białe cos.smurf pisze:raczej to nie będzie możliwe bo to tylko zabezpieczenia to się do montażu zdejmuje, taka osłonka na gwint śrubyto postaram się przełożyć ze starych bananów ( o ile to jest możliwe)
Nie znam tego sprzedawcy, ale ewidentnie niekompletny wahacz. Ta brakująca część przechodzi na drugą stronę jeśli dobrze pamiętam. Zaraz pokarzę Ci fotki z bananem od Danieloss . Różnice pomiędzy oryginalnymi jak już wcześniej mówiłem tkwią w szczegółach takich jak np użyta czcionka na gumach czy odstępy napisów. Dopóki nikt nie wrzuci oryginałów z ASO na forum (dokładnych fotek) to ten wątek będzie trwał tak długo jak długo Wisła w naszym kraju będzie płynęła :mrgreen:kowallubin pisze:tak tylko że mi nie chodzi o to na sworzniu kulistym tylko na tulei metalowo - gumowej co widać na 1 focie na 2 w tulei jest jakiś kremowo - białe cos.smurf pisze:raczej to nie będzie możliwe bo to tylko zabezpieczenia to się do montażu zdejmuje, taka osłonka na gwint śrubyto postaram się przełożyć ze starych bananów ( o ile to jest możliwe)
Zdjęcia można powiększyć maksymalnie klikając kolejno, powiększenie 100% :mrgreen:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
- Lokalizacja: Lubin dolnośląskie
Niestety nie są identyczne. Porównując sam kolor wahacza u mnie tuleja wahacza ma inny kolor niż sam wahacz. U Ciebie tuleja razem z gumą jest inna no i brak wiadomej części, która jest wzmocnieniem gumy lub może jakimś ogranicznikiem który nie pozwala na nadmierne wychylanie się wahacza w przód i tył, bo jak wiadomo ten wahacz pracuje głównie góra dół. Jak dasz dokładne fotki to porównamy inne rzeczy. Ja bym nie zakładał na twoim miejscu i reklamował do sprzedawcy.kowallubin pisze:identyczne tylko tego badziewia u mnie nie ma:/
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
- Lokalizacja: Lubin dolnośląskie
Nie mam czasu więc dodam jeden link do zdjęcia tam na moim koncie na fotosiku jest ich w sumie 8.
link
link
kowallubin pisze:Nie mam czasu więc dodam jeden link do zdjęcia tam na moim koncie na fotosiku jest ich w sumie 8.
link
Kilka drobiazgów się nie zgadza. Tuleja całkowicie tutaj nie pasuje jak pisałem wyżej.
- tolondo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 195
- Rejestracja: 07 maja 2008, 09:56
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: seroczyn/gdansk
ja smigam na takicheneron pisze:Panowie jakie NAJTAńSZE wahacze do A6 ? Mialy być LMO ale szykuje mi się zakup motocykla a wahacze już łomoczą, szukam czegoś co wytrzyma przynajmniej z pół roku, później LMO. Remont domu, kupno moto no i zawiecha, wszystko zbiegło się w czasie.... Obecnie mam cały zawias TRW czy moze lepiej pojechać na szarpaki i niech sprawdzą które są do wymiany a które mogą zostać ?
http://www.unto.pl/wahacze-audi-audi-p-668.html
juz od dluzszego czasu i nic sie nie dzieje,przezyly ostatnio dziure a opona nie