Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ a6 c6 2,0 Tdi ] przeróbka na 170km

Silniki wysokoprężne
vold
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 07 sie 2009, 07:20
Lokalizacja: kraków

[ a6 c6 2,0 Tdi ] przeróbka na 170km

Post autor: vold » 21 sty 2010, 07:53

Zastanawiam się nad przerobieniem z 140km na 170km, silnik 2,0 tdi , rok 2005

interesowało by mnie czy przez coś takiego moze coś stać się z silnikiem, turbiną itp.

jeśli ktoś coś takiego robił bardzo prosił bym o opinie,

koszt niewielki bo w granicach 1200/1500 z gwaracją 2 letnią , wydrukiem z hamowni.


Bardzo proszę o doradztwo.

Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 21 sty 2010, 10:15

Ma się rozumieć ze chodzi ci o chip tuning ;-) jezeli ktoś to zrobi z "głową " to spokojnie można śmigać <ok>
Ogólnie te silniki schodzą z taśmy z mocą 170ps więc spokojna głowa

vold
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 07 sie 2009, 07:20
Lokalizacja: kraków

Post autor: vold » 21 sty 2010, 10:21

Też mi tak sie wydaje ale wole sie upewnić , firma dość konkretna jeśli daje 2 letnią gwarancje,

chetnie poznał bym opinie kogoś kto już jest po takim zabiegu. ;-)

adadur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 22 sty 2010, 18:24
Imię: Adam
Moje auto: Allroad C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: adadur » 22 sty 2010, 22:44

NO bez przesady ... graty w 140 i 170 są inne łącznie z turbo. Przerabianie mija się z celem. Sensownie należało by obejrzeć napęd pompy i wówczas podjąć decyzję o czipowaniu.

malymk45
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 199
Rejestracja: 26 lip 2009, 08:33
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: malymk45 » 23 sty 2010, 10:56

vold pisze:firma dość konkretna jeśli daje 2 letnią gwarancje,
A na co ta gwarancja jest ? ÂŻe nie wywali łożysk na wale ,czy na panewki może na tłoki , czy też że za dwa lata ciśnienie oleju będzie min. dwa bary , a może na sprzęgło .
Moim zdaniem najpierw rzetelna weryfikacja silnika czy nadaje się do tuningu/u nie zainteresowanego serwisu /, jeśli kondycja wszystkich elementów silnika pozwala na czipowanie to czpipować , a potem rozsądnie korzystać z mocy i powinno być OK .

vold
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 07 sie 2009, 07:20
Lokalizacja: kraków

Post autor: vold » 23 sty 2010, 21:13

adadur pisze:NO bez przesady ... graty w 140 i 170 są inne łącznie z turbo. Przerabianie mija się z celem. Sensownie należało by obejrzeć napęd pompy i wówczas podjąć decyzję o czipowaniu.

No nie wiem niestety, z tego co słyszałem jest wszystko to samo, firma przerabia wszystki policyjne bryki i nic im nie jest, dlatego pisze na forum może ktoś przerabiał to były by potwierdzone informacje.

[ Dodano: 2010-01-23, 21:17 ]
malymk45 pisze:
vold pisze:firma dość konkretna jeśli daje 2 letnią gwarancje,
A na co ta gwarancja jest ? ÂŻe nie wywali łożysk na wale ,czy na panewki może na tłoki , czy też że za dwa lata ciśnienie oleju będzie min. dwa bary , a może na sprzęgło .
Moim zdaniem najpierw rzetelna weryfikacja silnika czy nadaje się do tuningu/u nie zainteresowanego serwisu /, jeśli kondycja wszystkich elementów silnika pozwala na czipowanie to czpipować , a potem rozsądnie korzystać z mocy i powinno być OK .
Wiadomo że nikt nie da gwarancji na silnik czy na turbine bo jak ktoś jest nieświadomy jak posługiwać się silnikiem tdi to turbine załatwi po 1000 km, gwarancja jest na program i na to że to auto przez 2 lata bedzie miało te 170km i wyzszy moment obrotowy,

mam kilku znajomych co robili takie przeróbki tylko w skoda, vw i chwala i nic sie nie dzieje różnica straszna, ale było by fajnie jak ktoś by się wypowiedział dokładnie o tym silniku.

jaskol1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 124
Rejestracja: 02 paź 2008, 22:22
Lokalizacja: Marston Moretaine

Post autor: jaskol1 » 08 kwie 2010, 22:27

witam chciałbym się dołączyć do tematu
w maju jadę do polski i korci mnie chip do tych 170 koni ale mam obawy co do póżnieszej awaryjności chodzi o to czy opłaca się skórka za wyprawkę.
Zchipuje za 1200 a wydatków póżniej za 6000 albo i więcej.
A ze jade do walbrzych to tak sobie mysle o "tuneforce" który reklamuje sie na naszym forum .miał ktoś może do czynienia z tą firmą?
VODKA- connecting people

Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 09 kwie 2010, 11:12

jaskol1 pisze:witam chciałbym się dołączyć do tematu
w maju jadę do polski i korci mnie chip do tych 170 koni ale mam obawy co do póżnieszej awaryjności chodzi o to czy opłaca się skórka za wyprawkę.
Zchipuje za 1200 a wydatków póżniej za 6000 albo i więcej.
A ze jade do walbrzych to tak sobie mysle o "tuneforce" który reklamuje sie na naszym forum .miał ktoś może do czynienia z tą firmą?
Napisz lub zadzwoń do gościa przeca to nie boli ;-) przecież to nie Aston Martin ,a tylko audi i każdy tuner ma coś w swoich zbiorach ,a jak będziesz jeździł rozsądnie to nie wpłynie to na trwałość tego silnika ,170ps to wskazane do takiej krowy ,bo te 140 to musi być koszmar <ok>

jaskol1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 124
Rejestracja: 02 paź 2008, 22:22
Lokalizacja: Marston Moretaine

Post autor: jaskol1 » 09 kwie 2010, 13:13

te 140 nie jest żle ale z czasem zaczyna sie nudzić i przydałoby sie odrobinke wiecej. a pytam bo jak zadzwonie to na pewno mi powie że jest najlepszy. Każdy swój "towar" zachwala. nie żebym coś złego o nim słyszał ale i nic dobrego a w zasadzie nic :-D
VODKA- connecting people

Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 09 kwie 2010, 13:44

z tym chwaleniem to wiadoma sprawa bo każdy chwali swoje <ok>
140 jak 140 ,ale ja Ci "zchipują "to będzie inne auto ,no i ten banan na buźce <ok>
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2010, 13:46 przez krzycho0110, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Malik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 07 kwie 2008, 13:06
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Malik » 09 kwie 2010, 13:45

A jakie masz oznaczenie silnika?

jaskol1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 124
Rejestracja: 02 paź 2008, 22:22
Lokalizacja: Marston Moretaine

Post autor: jaskol1 » 09 kwie 2010, 21:30

BLB a ma to znaczenie?
krzycho0110 pisze:z tym chwaleniem to wiadoma sprawa bo każdy chwali swoje <ok>
140 jak 140 ,ale ja Ci "zchipują "to będzie inne auto ,no i ten banan na buźce <ok>
chodzi mi właśnie o ten banan na bużce :mrgreen: <ok>
VODKA- connecting people

Awatar użytkownika
Malik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 07 kwie 2008, 13:06
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Malik » 11 kwie 2010, 17:53

Ma znaczenie. BLB to chyba najmniej udana konstrukcja i tam wszystko doslownie sie sypie. Jesli byloby to BKD, BMM lub BMN (to w serii juz ma 170km) to program mozna by bylo zrobic. Ale BLB bardzo bym sie obawial i raczej bym nie ryzykowal.

Awatar użytkownika
pan42
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 813
Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLD 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pan42 » 11 kwie 2010, 18:53

Malik pisze:Ma znaczenie. BLB to chyba najmniej udana konstrukcja i tam wszystko doslownie sie sypie.
Wszystko się sypie, jak się ma 2.0 TDI 140 KM z 2003 r :shock: :shock: :shock:
Było przez 8 lat A6 C6 teraz A6 C7

marchem
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:22
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: marchem » 11 kwie 2010, 22:16

Witam
Przepraszam, że się wcinam, ale temat mnie równiez frapuje. Mam silnik BRE ale z multitronikiem. Czy są jakieś przeciwwskazania co do chipowania takiego zestawu?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga