[A6 C5 1.8T ANB] Czy dobra bedzie ta instalacja
- remczar
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 146
- Rejestracja: 19 sty 2008, 17:08
- Lokalizacja: Strzegom / Berlin
Ok, to podsumowujac, jakie beda najlepsze wtryski? bo czytam i czytam i juz sie pogubilem
jedni zachwalaja magic jet inni matrix. Probowalem rowniez znalezc rozwiazanie na lpg-forum.pl, ale jednoznacznej informacji nie otrzymalem.
Z tego co wiem, to montuja jeszcze jakies wtryski Rail, ale z tego co wyczytalem, jest to rowniez Valtec.
Pozdro i dzieki za pomoc

Z tego co wiem, to montuja jeszcze jakies wtryski Rail, ale z tego co wyczytalem, jest to rowniez Valtec.
Pozdro i dzieki za pomoc
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Waltek, rail, 1ohm, 3ohmy jedno i to same gówno. Na forum już wiele razy było o wtryskach. Odwiedziłeś LPG-forum więc tam odpowiedź leży jak na tacy. Magic jet są dobrymi wtryskami i do tego szybkimi więc w cenie jaką płacisz za magici jest to dobra jakość i szybkość.Matriź jest to już inna konstrukcja i uchodzi za lepsze od magiców bo i cena jest wyższa. Ja sam posiadam magici, matrixów nie testowałem.Z doświadczenia z magicami mogę powiedzieć że nie lubią mrozów i niskiej temp i zaraz po przełączeniu przy niskiej temp. może być wyczuwalne lekkie poszarpywanie przy wciskaniu gazu lub odpuszczaniu pedału gazu aż wtryski lekko się rozgrzeją. Wszystko też zależy od temp.przełączania. Co do Matrixów to według opinii innych użytkowników z mrozem radzą sobie perfekcyjnie. Matrix HD344, Matrix HD 544, Matrix XJ544 - są to listwy po 4 wtryskiwacze, Matrix HS - pojedyncze wtryski nowej konstrukcji. Ogólnie polecam dwa ostatnie czyli XJ544 (mają 2 cewki na cylinder-lepsze i dokładniejsze dawkowanie) i pojedyncze HS można ładnie schować pod osłonami montując je bardzo blisko kolektora czyli podobnie jak wtryski benzyny co zwiększa wydajność wtryskiwacza.
- pawel1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 691
- Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: PODKARPACIE
fassi1, jak zwykle masz rację ale myślę że dla kolegi najlepsze będą magic jety bo są w dobrej cenie i są szybkie ale jak kolega chce matrixy dwa razy droższe lub wiecej to czego nie ja kupiłem po jednej sztuce i zapłaciłem 70zl wiem ze na necie są nawet po 56zl ale ja jak coś kupiłem z neta to z gwarancją był zawsze problem
Pozdro
Pozdro
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
pawel1 masz rację. W cenie magici dają szybkość i jakość i w tej cenie nikt nie jest w stanie ich pobić, tylko że te niskie temperatury i zaraz po przełączeniu. Fakt Zenit ma gówniane korekty na temp. gazu więc poranne dawkowanie nie jest takie idealne i trzeba samemu kombinować z dobieraniem procentów, ale wydaje mi się że ze stagiem 300plus z rana zaraz po przełączeniu powinno być lepiej. Jeśli kolega ma parę złoty więcej do wydania to matrixy są godne polecenia, a do naszych V6 idealne są matrixy HS. Super jakość i ładnie można schować pod osłonę bo osobiście nie podobają mi się wystające listwy ponad osłony. Sam tak mam ale jak zakładałem instalkę to nie miałem o tym pojęcia, a druciaż porobił dziury w osłonie zamiast zamontować pojedyncze magici :evil:
Wiadomo dlaczego, na osłonie łatwiejsze dojście i szybka robota.
Wiadomo dlaczego, na osłonie łatwiejsze dojście i szybka robota.
- pawel1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 691
- Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: PODKARPACIE
Właśnie szybko i byle jak tylko żeby zanotować i wziąść kase u mnie zostały dziury po listwach i kawałek obudowy wyciął z obu stron żeby sie wężyki zmieściły ale teraz wtrysków nie widac ale obudowy nie będę wymieniał ale mam to gdzieś najważniejsze jest że teraz cieszę się jazda i nie gaśnie na każdej krzyżówce a co do matrixów to gaziarz mi mówił że do japończyków się najbardziej nadają bo mają wolne czasy wtrysków a matrix jest szybki więc to neutralizułe pozdro
[ Dodano: 2010-01-09, 22:13 ]
fassi1, tak się jeszcze zapytam jak auto kupiłem to chodziło igła później jak zaczął się psuć ten gaz wiesz strasznie go wyszarpało i wydusiło i niestety jeździłem tak z pół roku i audiczka juz nie jest ta sama tylko jej brakuje tak 20 kucy co sie mu mogło stać pozdro

[ Dodano: 2010-01-09, 22:13 ]
fassi1, tak się jeszcze zapytam jak auto kupiłem to chodziło igła później jak zaczął się psuć ten gaz wiesz strasznie go wyszarpało i wydusiło i niestety jeździłem tak z pół roku i audiczka juz nie jest ta sama tylko jej brakuje tak 20 kucy co sie mu mogło stać pozdro
- remczar
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 146
- Rejestracja: 19 sty 2008, 17:08
- Lokalizacja: Strzegom / Berlin
Pozwole sobie odgrzac temat dotyczac mojej instalki, zeby bez sensu nie tworzyc nowego.
Na poczatku powiem, ze juz instalacja zostala doprowadzona do porzadku i ogolnie jestem zadowolony zarowno z osiagow jak i spalania. Obecna konfiguracja to: Stag 4, Zavoli Zeta S i Valtec zolty (wiem, wiem, niby gowno, ale auto chodzi dobrze, iwec nie ma co narzekac i kombinowac). Jak sie posypia albo beda jakies problemy, to wymienie na lepsze, ale nie o tym post.
Ostatnio po wymianie wtryskiwaczy zauwazylem, ze FIS pokazuje mi jakies dziwne spalanie, tzn. za wysokie. Jadac trasa do PL zatankowalem LPG do pelna i wyzerowalem FISa. Po dotankowaniu do pelna po przejechaniu 300km z moich obliczen wyszlo mi, ze spalil 11,3l LPG (co jest wg mnie wynikiem super, biorac pod uwage, ze jechalem miedzy 130-150km/h) a FIS pokazywal 15l/100. Przelaczajac na chwilowe spalanie, przy lekkim nacisnieciu pedalu gazu nagle moim oczom pojawilo sie ok. 18l/100, wiec na pewno jest cos nie tak. Co moze byc przyczyna tego, ze FIS pokazuje zle spalanie? i jak mozna to naprawic?
Moje drugie pytanie dotyczy chipa. Czy mozna zrobic chipa po zalozeniu instalacji? Gdzies trafilem tutaj na forum, ze TUNE Force sie nie podejmuj chipowania aut z LPG. Wiec moje pytanie, czy jest to mozliwe czy nie?
Pozdro
Na poczatku powiem, ze juz instalacja zostala doprowadzona do porzadku i ogolnie jestem zadowolony zarowno z osiagow jak i spalania. Obecna konfiguracja to: Stag 4, Zavoli Zeta S i Valtec zolty (wiem, wiem, niby gowno, ale auto chodzi dobrze, iwec nie ma co narzekac i kombinowac). Jak sie posypia albo beda jakies problemy, to wymienie na lepsze, ale nie o tym post.
Ostatnio po wymianie wtryskiwaczy zauwazylem, ze FIS pokazuje mi jakies dziwne spalanie, tzn. za wysokie. Jadac trasa do PL zatankowalem LPG do pelna i wyzerowalem FISa. Po dotankowaniu do pelna po przejechaniu 300km z moich obliczen wyszlo mi, ze spalil 11,3l LPG (co jest wg mnie wynikiem super, biorac pod uwage, ze jechalem miedzy 130-150km/h) a FIS pokazywal 15l/100. Przelaczajac na chwilowe spalanie, przy lekkim nacisnieciu pedalu gazu nagle moim oczom pojawilo sie ok. 18l/100, wiec na pewno jest cos nie tak. Co moze byc przyczyna tego, ze FIS pokazuje zle spalanie? i jak mozna to naprawic?
Moje drugie pytanie dotyczy chipa. Czy mozna zrobic chipa po zalozeniu instalacji? Gdzies trafilem tutaj na forum, ze TUNE Force sie nie podejmuj chipowania aut z LPG. Wiec moje pytanie, czy jest to mozliwe czy nie?
Pozdro
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jeśli fis pokazuje ci większe spalanie niż byłoby przy jeździe na benzynie to mieszanka jest za uboga, źle wyregulowana mieszanka. Gazu powinien zawsze trochę więcej spalić niż pokazuje fis bo fis pokazuje spalanie benzyny. Wyreguluj to bo na ubogiej mieszance jest wyższa temp. spalania a to nie dobrze dla głowicy.
[ Dodano: 2010-03-19, 20:01 ]
[ Dodano: 2010-03-19, 20:01 ]
Może to kwestia regulacji na gazie? A masz na myśli że nie ma już takiego kopa na benzynie?pawel1 pisze:Właśnie szybko i byle jak tylko żeby zanotować i wziąść kase u mnie zostały dziury po listwach i kawałek obudowy wyciął z obu stron żeby sie wężyki zmieściły ale teraz wtrysków nie widac ale obudowy nie będę wymieniał ale mam to gdzieś najważniejsze jest że teraz cieszę się jazda i nie gaśnie na każdej krzyżówce a co do matrixów to gaziarz mi mówił że do japończyków się najbardziej nadają bo mają wolne czasy wtrysków a matrix jest szybki więc to neutralizułe pozdro![]()
[ Dodano: 2010-01-09, 22:13 ]
fassi1, tak się jeszcze zapytam jak auto kupiłem to chodziło igła później jak zaczął się psuć ten gaz wiesz strasznie go wyszarpało i wydusiło i niestety jeździłem tak z pół roku i audiczka juz nie jest ta sama tylko jej brakuje tak 20 kucy co sie mu mogło stać pozdro