Dzieki za schemat - jutro zabieram sie za sprawdzanie. Dzisiaj juz nie moge bo jest za pozno, a dopiero wrocilem z Warszawy.wiec pierwsze sprawdz czy
to wszystko masz podlaczone jak na fotce
http://figurel.w.interia.pl/podcisnienieAFN.jpg
Edytuje: przejrzałem ten rysunek i już wiem że coś jest pokręcone. Jednak rysunek jest nie do końca wyraźny, wiec proszę o zweryfikowanie: czy górne wejscie obydwu zaworów N75 i N18 wchodzą do gruszki? A jeśli tak, to po jednej stronie mamy gruszkę, po drugiej zawory, ale z tamtąd jeszcze gdzieś idzie - gdzie?
Wogóle, to byłbym bardzo wdzięczny, jeśli by ktoś zerknął do swojego samochodu (z działającym układem podcisnienia ;);)) i powiedział mi gdzie mam podłączyć wężyki jak z mojego poglądowego rysunku poniżej:
To tez bardzo przydatne - i tez dziekujeinne przydatne...
http://img34.imageshack.us/i/img1230ab.jpg/
Czy inni podzielaja to zdanie?co do zasilania n75...ecu powinien wypluc jakis blad ... typu ''zwarcie do masy'' czy jakis tam podobny...
Po wejsciu turbiny w stan awaryjny - tylko taki blad.w bledach silnika byl tylko 575 :?:
czy jeszcze jakis :?
Jednak kiedy podpinalem VAG-a po dluzszej przerwie, byla cala masa bledow w bloku silnika, tak jak na drugim prinscreenie w piwerwszym moim poscie.
Jeszcze jedna sprawa - nie wiem czy zwiazana z moim problemem czy nie: otóż temperatura wody to nie jak zalecane 90oC, a 70oC - chyba to tez nie jest normalne - i jak temu zaradzic ?
Jutro zabieram sie za sprawdzanie i wprowadzam w zycie wszystkie podane wskazowki. Wielkie dzieki i zdam raport.
Pozdrawiam.
Fungi