Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4 AEL] Schemat klimatronika

Układ chłodzenia, ogrzewanie i klimatyzacja
ODPOWIEDZ
franklin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 08 mar 2009, 11:19
Lokalizacja: Warszawa/Latchorzew

[A6 C4 AEL] Schemat klimatronika

Post autor: franklin » 17 lut 2010, 11:11

Witam,

Przestał działać nawiew na szybę przednią. Po podłączeniu vaga i wysterowaniu po kolei silniczków wyszło na to że nie słychać wcale silniczka V85 (sterowanie nawiewu na nogi).
Potrzebuję schemat z opisami poszczególnych silniczków i rysunkiem gdzie one się znajdują. Znalazłem wiele takich rysunków ale nic do A6.
Dodatkowo proszę o wkazówki jak przeprowadzić nastawy podstawowe, czytałem już że nie potrzebny jest login, prawda? Przed wymontowaniem silniczka chciałem przeprowadzić te nastawy podstawowe/kalibrację, a nóż się uda, i V85 ożyję.
Proszę o pomoc.
Dziękuję.

Awatar użytkownika
k-l-o-c-u
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:48
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: k-l-o-c-u » 17 lut 2010, 16:39

Witaj poniżej masz rysunki i opisy

Naprawa silniczków translator googlowski ale zawsze coś

opis klap wersja angielska:
http://www.audifans.com/kb/Climate_cont ... tor_motors

4A0 820 511 (niebieska obudowa złącza) Klapa centralnego powietrza z silniczkiem V70 i czujnikiem położenia (G112)

4A0 820 511 B (czerwona obudowa złącza) klapa stopy/odmrażanie z silniczkiem V85 i czujnikiem położenia(G114)

Małe foto story

Mam nadzieję że pomogą

[ Dodano: 2010-02-17, 16:46 ]
Andi 2.5 tdi pisze:franklin, tu masz opisany i rozrysowny caly uklad nawiewow w .pdf
http://www.uploader.pl/?d=B79D6B701
Andi fajny obrazowy schemat ale dotyczy on manualnej klimy gdzie V85 nie występuje jak nie mam racji to mnie poprawcie <hmm>

Awatar użytkownika
erick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 84
Rejestracja: 10 mar 2009, 21:11
Lokalizacja: Pruszków/mazowieckie

Post autor: erick » 17 lut 2010, 17:21

Koledzy, podłączę się pod posta bo temat podobny, a na mój założony kiedyś nikt nie odpowiedział. Może orientujecie się gdzie występuje silniczek V158 w C5? Lewa klapa do sterowania ciepłym lub zimny powietrzem. Albo posiadacie link do układu nawiewów w C5.
Dziekuję.
<quattro>

franklin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 08 mar 2009, 11:19
Lokalizacja: Warszawa/Latchorzew

Post autor: franklin » 18 lut 2010, 09:46

Serdeczne, wielke dziękuję. Nie dowierzałem że ktoś się odezwie, bo zazwyczaj jak coś potrzebowałem to była cisza. Wszystko podrukowane, VAG jest, będę działał.
Mam jednak jeszcze ptanie:
Po wymontowaniu silniczków, lub klapek, jak ustawić owe silniczki lub klapki podczas montażu? czy ma to znaczenie? boję się żę sterownik straci orientację w położeniu, i później coś połamie...
Druga sprawa to adaptacja: Kliknołem Basing Settings 04, później grupa 001, Go, i czekam aż wszystko zejdzie do zera, i tu nie wiem co mam wcisnać? Wyjść z Basing Settings, wejść w adaptację i zapisać te ustawienia??

Awatar użytkownika
erick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 84
Rejestracja: 10 mar 2009, 21:11
Lokalizacja: Pruszków/mazowieckie

Post autor: erick » 21 lut 2010, 12:25

Andi 2.5 tdi, dzięki wielkie za pomoc. Ech po raz kolejny kłania się umiejętność korzystania z szukajki. Teraz to i mnie wszystko się znajduje :mrgreen:
<quattro>

franklin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 08 mar 2009, 11:19
Lokalizacja: Warszawa/Latchorzew

Post autor: franklin » 22 lut 2010, 08:45

Ja już uporałem się z problemem. Powodem braku nawiewu na przednią szybę był nie działający silniczek V85. Po jego rozebraniu stwierdziłem kupe syfu z komutatora i szczotek. Wszystko wyczyściłem, łącznie z oczyszczniem działek na komutatorze, i silniczek ruszył:) Profilaktycznie rozebrałem odrazu drugi silniczek skoro i tak już był na wierzchu, gdzie stwierdziłem jeszcze więcej fajansu... Po złożeniu zapodałem kalibrację, i po 8h wszystko wróciło do normy :-)

Awatar użytkownika
knepa11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 24 lis 2009, 11:37
Lokalizacja: cb

Post autor: knepa11 » 15 mar 2010, 11:58

Panowie co jaki czas powinno sie odswiezac klime??

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 15 mar 2010, 15:35

przynajmniej raz na 2 lata i wtedy kiedy z kratek zaczyna już walić
Łan tu sri TDI :mrgreen:

Awatar użytkownika
hasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 29 lip 2010, 21:50

franklin pisze:Serdeczne, wielke dziękuję. Nie dowierzałem że ktoś się odezwie, bo zazwyczaj jak coś potrzebowałem to była cisza. Wszystko podrukowane, VAG jest, będę działał.
Mam jednak jeszcze ptanie:
Po wymontowaniu silniczków, lub klapek, jak ustawić owe silniczki lub klapki podczas montażu? czy ma to znaczenie? boję się żę sterownik straci orientację w położeniu, i później coś połamie...
Druga sprawa to adaptacja: Kliknołem Basing Settings 04, później grupa 001, Go, i czekam aż wszystko zejdzie do zera, i tu nie wiem co mam wcisnać? Wyjść z Basing Settings, wejść w adaptację i zapisać te ustawienia??
panowie mam pytanie odnośnie kalibracji. wchodzę w BS i grupa 001 ma tylko 4 okienka - tak ma być? coś mi się wydaje, że kiedyś rzuciło mi się w oczy więcej kratek i teraz przez to nie mogę zrobić kalibracji. jak vag połączy się z klimą to czy powinna ona chodzić? - u mnie się wyłącza kompresor ;/

dziś znów próbowałem podziałać i chyba nic z tego nie wyszło. wchodzę w BS, w grupie 001 wartości lecą do 0, wchodzę w grupę 002 i wszystkie wartości są już 0 - zaczynają się dopiero zmieniać jak przełączę na Meas.Blocks i z powrotem na BS

Obrazek Obrazek Obrazek
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06

axidix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: axidix » 02 lis 2010, 20:23

franklin kolego pomożesz bo ja mam takie same objawy jak kolega , jak sie dobrac do tego v85 ? gzdzie on jest bo nie moge znales tego najwazniejszego


No to ja juz po wymianie :) teraz działa jak Zyleta hehe a powiedzcie mi jeszcze od czego to jest ? http://moto.allegro.pl/silniczek-klimatyzacji-audi-a6-c4-i1314657945.html
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga