A6 C5 [AYM FSC] umiera multitronic :-(
Podłączałem auto pod komputer zaraz po zakupie - nie było błędów ze skrzyni. Zapisałem sobie te kody na kartce, ale ja zagubiłem
Wyskoczyły dwa błędy - jeden dotyczył jakiegoś czujnika pod pedałem hamulca (ciekawe czy ma to związek z wyłączającym się co jakiś czas ESP?). Drugi błąd to coś ze sterowaniem nawiewem powietrza. Błędy zostały skasowane. Po jakimś czasie znów podłączyłem pod komputer i pokazało ten błąd z czujnikiem. Innych błędów brak.
Samochód super, ale naprawa skrzyni mnie przeraża. Dzisiaj byłem u gościa, który powiedział, że koszt naprawy zaczyna się od 6tys zl. Szybko się zawinąłem. Jest jeszcze jeden magik, zobaczymy co on powie. Z Koszalina trochę daleko do Pana Sopy.
Dzisiaj podjechałem pod duże wzniesienie - w ogóle nie chciał się zatrzymać na D. Zjechał na sam dół. Nie wiem co to znaczy.
Pozdrawiam
Wyskoczyły dwa błędy - jeden dotyczył jakiegoś czujnika pod pedałem hamulca (ciekawe czy ma to związek z wyłączającym się co jakiś czas ESP?). Drugi błąd to coś ze sterowaniem nawiewem powietrza. Błędy zostały skasowane. Po jakimś czasie znów podłączyłem pod komputer i pokazało ten błąd z czujnikiem. Innych błędów brak.
Samochód super, ale naprawa skrzyni mnie przeraża. Dzisiaj byłem u gościa, który powiedział, że koszt naprawy zaczyna się od 6tys zl. Szybko się zawinąłem. Jest jeszcze jeden magik, zobaczymy co on powie. Z Koszalina trochę daleko do Pana Sopy.
Dzisiaj podjechałem pod duże wzniesienie - w ogóle nie chciał się zatrzymać na D. Zjechał na sam dół. Nie wiem co to znaczy.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 415
- Rejestracja: 26 gru 2008, 12:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.6 ADP 101KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Głogów
No kawalek drogi masz ale i tak uważam że warto poświęcić się. Dolicz jeszcze 110zł w hotelu Gościnny Dom.
Koszalin - Rydultowy
Długość trasy: 587,17km
Szacunkowy czas jazdy: 8g. 45min.
http://mapa.targeo.pl/1_Koszalin,,2_ryd ... targeo-top
Koszalin - Rydultowy
Długość trasy: 587,17km
Szacunkowy czas jazdy: 8g. 45min.
http://mapa.targeo.pl/1_Koszalin,,2_ryd ... targeo-top
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
tak ma, każdy kto miał problem z tym błędem miał takie objawy, wiec spoxmario_puc pisze:jeden dotyczył jakiegoś czujnika pod pedałem hamulca (ciekawe czy ma to związek z wyłączającym się co jakiś czas ESP?)
sam miałem, i zapalała się kontrolka ESP i ABS, po wymianie zero tych objawów
co do naprawy multi to niestety warto się poświęcić do SSerwisu
pewnie jest to, że:
- zapłacisz mniej za naprawę
- skrzynia zostanie w profesjonalny sposób naprawiona i będziesz długo się cieszył nią
zrobisz gdzieś indziej, ale nie wiesz ile wytrzyma
taki z tego morał
Czy powinienem spróbować przeprowadzić najpierw adaptację skrzyni na własną rękę - czy lepiej nie mieszać? Czy jest możliwość, że się sprawa pogorszy?
[ Dodano: 2010-02-12, 14:37 ]
[ Dodano: 2010-02-12, 14:37 ]
Wiesz może gdzie dokładnie szukać tego czujnika i ile może kosztować?goly191 pisze:tak ma, każdy kto miał problem z tym błędem miał takie objawy, wiec spox
sam miałem, i zapalała się kontrolka ESP i ABS, po wymianie zero tych objawów
- paw1972
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 182
- Rejestracja: 09 kwie 2008, 04:22
- Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol
Witam.
NIewiele mogę dodać, bo już prawie wszystko było powiedziane. Dodam tylko, że firma z Koszalina (jeśli to ta sama, ale chyba tak) bierze części do skrzyni od Palki z okolic Sosnowca i ja trzymałbym sie od nich z daleka (kilka znajomych mi osób miało doczynienia z zakładem z Koszalina jak i Palką z Sosnowca i byli nie solidni i nie do końca uczciwi). Z Kołobrzegu jeszcze dalej, a z Bristolu w UK najdalej, ale jeśli u jednych cena zaczyna się od 6 tys. to najgrubsza robota w sserwisie z multi jest duuużo tańsza i zostanie tobie sporo w portfelu, no i oddasz auto w najlepsze ręce w PL. Twój jedyny błąd - popełniłeś na samym początku - decyzja o zakupie tego auta. No i zdecydowanie nie masz adaptacji, ale to, że jej nie masz może zależeć od wielu czynników, zaczynając od zbyt małego ciśnienia oleju (pompa oleju), zbyt niskie temp. oleju w skrzyni, dupnięty el. sterownik i dziesiątki innych przyczyn. Ja mógłbym tylko poradzić dwie rzeczy - zdecydowanie umawiaj się w Sserwisie na diagnostykę i ew. naprawę, a w między czasie musisz znaleść kogoś, kto podłączy auto pod VAG-a (poszukaj na tym forum, oraz A4 i AKP w dziale zloty, spoty - ekipy z Koszalina - spotykają się co jakiś czas i mógłbyś ich poprosić o to). Ktoś kto troszkę chociaż ogarnia temat VAG-owania powonien sprawdzić jak wygląda sprawa z adaptacją (na kanale 10 do przodu, a na 11 do tyłu - skup się na grupie 10-tej) Z podpiętym VAG-iem musisz osiągnąć jak największą temp. oleju w skrzyni - jak osiągniesz 80 st. C to przynajmniej wiemy, że pompka działa. Jeśli adaptacji nie będzie, to musisz ją przeprowadzić - sposób jest prosty i opisany wiele razy na forum. Jeżli wykonasz to dokładnie to adaptacja powinna "wskoczyć" przy temp. powyżej 60 st. C, ale bądż cierpliwy bo czasami potrzeba wyższej temp. (ponad 70 st. C, np. 78 st. C ) Jeśli mimo wykonania prawidłowo wszystkich kroków nic z tego nie wyjdzie to podaj do ilu stopni udało się rozgrzać olej, jakie było ciśnienie i jaki prąd (w Voltach i będzie to np. 0,265 V)
Jazda bez adaptacji jest szkodliwa dla multi, ale jazda nie sprawnym multitronikiem jeszcze bardziej szkodliwa.
pozdr.
NIewiele mogę dodać, bo już prawie wszystko było powiedziane. Dodam tylko, że firma z Koszalina (jeśli to ta sama, ale chyba tak) bierze części do skrzyni od Palki z okolic Sosnowca i ja trzymałbym sie od nich z daleka (kilka znajomych mi osób miało doczynienia z zakładem z Koszalina jak i Palką z Sosnowca i byli nie solidni i nie do końca uczciwi). Z Kołobrzegu jeszcze dalej, a z Bristolu w UK najdalej, ale jeśli u jednych cena zaczyna się od 6 tys. to najgrubsza robota w sserwisie z multi jest duuużo tańsza i zostanie tobie sporo w portfelu, no i oddasz auto w najlepsze ręce w PL. Twój jedyny błąd - popełniłeś na samym początku - decyzja o zakupie tego auta. No i zdecydowanie nie masz adaptacji, ale to, że jej nie masz może zależeć od wielu czynników, zaczynając od zbyt małego ciśnienia oleju (pompa oleju), zbyt niskie temp. oleju w skrzyni, dupnięty el. sterownik i dziesiątki innych przyczyn. Ja mógłbym tylko poradzić dwie rzeczy - zdecydowanie umawiaj się w Sserwisie na diagnostykę i ew. naprawę, a w między czasie musisz znaleść kogoś, kto podłączy auto pod VAG-a (poszukaj na tym forum, oraz A4 i AKP w dziale zloty, spoty - ekipy z Koszalina - spotykają się co jakiś czas i mógłbyś ich poprosić o to). Ktoś kto troszkę chociaż ogarnia temat VAG-owania powonien sprawdzić jak wygląda sprawa z adaptacją (na kanale 10 do przodu, a na 11 do tyłu - skup się na grupie 10-tej) Z podpiętym VAG-iem musisz osiągnąć jak największą temp. oleju w skrzyni - jak osiągniesz 80 st. C to przynajmniej wiemy, że pompka działa. Jeśli adaptacji nie będzie, to musisz ją przeprowadzić - sposób jest prosty i opisany wiele razy na forum. Jeżli wykonasz to dokładnie to adaptacja powinna "wskoczyć" przy temp. powyżej 60 st. C, ale bądż cierpliwy bo czasami potrzeba wyższej temp. (ponad 70 st. C, np. 78 st. C ) Jeśli mimo wykonania prawidłowo wszystkich kroków nic z tego nie wyjdzie to podaj do ilu stopni udało się rozgrzać olej, jakie było ciśnienie i jaki prąd (w Voltach i będzie to np. 0,265 V)
Jazda bez adaptacji jest szkodliwa dla multi, ale jazda nie sprawnym multitronikiem jeszcze bardziej szkodliwa.
pozdr.
2.5 TDI AYM 2002
Witam,
Dziękuję za Wasze posty. Masz rację paw1972, że to był błąd z kupnem tego auta. Nie przygotowałem się do tego i górę wzięły emocje. Biję się trochę z myślami, czy dalej brnąć i walczyć z tym autem, czy spróbować sprzedać. Z jednej strony wiem mniej więcej co mu dolega i co należy zrobić, aby to naprawić i potem jeździć w pełni zadowolenia. Z drugiej strony nie wiem ile kasy jeszcze będę musiał w niego władować.
Gość w Koszalinie chce 200zl za diagnozę skrzyni - chyba profesjonalną - mówił, że podłącza się z kompem w czasie jazdy i odczytuje wszystkie parametry. Zastanawiam się czy warto przeprowadzić taką diagnozę przed rozmową z Sserisem, czy to będzie strata pieniędzy?
Czy należy przed naprawą skrzyni naprawić wyłączające się ESP? No i jest jeszcze jedna sprawa, o której nawet nie chcę myśleć, ale kuzyn, u którego wymieniałem olej w silniku, filtry i tarcze z klockami powiedział, że turbosprężarka może niebawem zakończyć swój żywot - po przygazowaniu (słychać podczas postoju) kiedy już spadają obroty słychać takie rzężenie.
Poza tym auto jest zadbane, czyste, zawieszenie w porządku, komfort jazdy bardzo przyjemny, no i wózek elegancko mieści sie w bagażniku :-D
Pozdrawiam
Dziękuję za Wasze posty. Masz rację paw1972, że to był błąd z kupnem tego auta. Nie przygotowałem się do tego i górę wzięły emocje. Biję się trochę z myślami, czy dalej brnąć i walczyć z tym autem, czy spróbować sprzedać. Z jednej strony wiem mniej więcej co mu dolega i co należy zrobić, aby to naprawić i potem jeździć w pełni zadowolenia. Z drugiej strony nie wiem ile kasy jeszcze będę musiał w niego władować.
Gość w Koszalinie chce 200zl za diagnozę skrzyni - chyba profesjonalną - mówił, że podłącza się z kompem w czasie jazdy i odczytuje wszystkie parametry. Zastanawiam się czy warto przeprowadzić taką diagnozę przed rozmową z Sserisem, czy to będzie strata pieniędzy?
Czy należy przed naprawą skrzyni naprawić wyłączające się ESP? No i jest jeszcze jedna sprawa, o której nawet nie chcę myśleć, ale kuzyn, u którego wymieniałem olej w silniku, filtry i tarcze z klockami powiedział, że turbosprężarka może niebawem zakończyć swój żywot - po przygazowaniu (słychać podczas postoju) kiedy już spadają obroty słychać takie rzężenie.
Poza tym auto jest zadbane, czyste, zawieszenie w porządku, komfort jazdy bardzo przyjemny, no i wózek elegancko mieści sie w bagażniku :-D
Pozdrawiam
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
przy pedale hamulca, cena ori ok 50-70złmario_puc pisze:Wiesz może gdzie dokładnie szukać tego czujnika i ile może kosztować?
moim zdaniem wyrzucone 200zł w błoto (chyba że się koleś mega zna)mario_puc pisze:Gość w Koszalinie chce 200zl za diagnozę skrzyni - chyba profesjonalną - mówił, że podłącza się z kompem w czasie jazdy i odczytuje wszystkie parametry. Zastanawiam się czy warto przeprowadzić taką diagnozę przed rozmową z Sserisem, czy to będzie strata pieniędzy?
bo to co proponuje można zrobić każdym VAGiem, -->wchodzisz w skrzynie-->>jest tam opcja podglądu skrzyni, jak co pracuje
a 200zł to już sporo km w stronę SSerwis-u
- paw1972
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 182
- Rejestracja: 09 kwie 2008, 04:22
- Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol
Goly191 był szybszy Zostaw tego mechanika z Koszalina a 200 zł za obejrzenie parametrów pracy w czasie jazdy przy podłączonym VAG-u - hmm, szkoda, że nie ma mnie obecnie w PL (mieszkam w Kołobrzegu) to byś miał już wstępną diagnozę zrobioną za 0 zł. Przyjeżdżam dopiero na koniec marca. Ale tak jak pisałem wcześniej - w Koszalinie jest grupka Audimaniaków i też na pewno za podobną diagnorę nie wezmą grosza, no może browarka. Nie polecam tobie naprawy ani diagnozy za 200 zł w zakładzie ASB w Koszalinie - po diagnozie u nich pewniee skrzynia wyląduje na stole i zacznie się długotrwałe oczekiwanie na zamawiane od handlarzy z Allegro części (Palka z Sosnowca sprzedaje jako jeden z wielu, ale ma tego dużo, używki, a najchętniej już gotowe po naprawie skrzynie - wytrzymałość 6 miesięcy z kawałkiem, czyli zaraz po skończeniu gwarancji - goście z Koszalina biorą od niego części i przesyłką kurierską jedzie do Koszalina. Jak sie okaże, że coś nie tak to historia się powtarza, ty czekasz i płacisz za ich partactwo). Tylko i wyłącznie Sserwis.
pozdr.
pozdr.
2.5 TDI AYM 2002
Do końca marca nie tak znowu dalekopaw1972 pisze:szkoda, że nie ma mnie obecnie w PL (mieszkam w Kołobrzegu) to byś miał już wstępną diagnozę zrobioną za 0 zł. Przyjeżdżam dopiero na koniec marca.
Czytałem większosć Twoich postów o multitroniku, na pewno znasz się na rzeczy. Jeśli nic do tej pory nie wykombinuję, to może poprosił bym Ciebie o diagnozę. Myślałem o wycieczce do sserisu w maju - mam tam niedaleko I komunię w rodzinie, no i powinienem uzbierać pieniążki. Do tej pory bym śmigał tylko dom-praca-dom jakieś 6km dziennie - chyba autko wytrzyma, jak dotąd wytrzymało.
Pozdrawiam
- paw1972
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 182
- Rejestracja: 09 kwie 2008, 04:22
- Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol
Oczywiście, że mogę się tym zająć. Ale po pierwsze - nie powinieneś dalej jeździć tym autem na codzień - objawy wskazują, że może to tylko kwestia jak będziesz załatwiać lawetę a koszta naprawy wtedy wzrosnąć mogą znacznie (np. z 2 tys. zł na 4-5 tys. zł ogromny koszt dostarczenia do Sserwisu) - a daty jak marzec czy maj auto może nie doczekać. Ja mógłbym zająć się tym za około półtora miesiąca, a dla skrzyni to bardzo długo. Po za tym jazda na krótkich dystansach jest dla pierwszych sterowników - chciałem powiedzieć multitroników bez S (mowa o tych sprawnych) - nie zdrowa, ponieważ skrzynia próbuje się programować, olej jest zimny, skrzynia głupieje, cały czas jeździsz bez adaptacji. Z mojej wiedzy wynika tak naprawdę, że te pierwsze multi nie za bardzo nadają się do krótkich miejskich dystansów, a szczególnie wykonywanych w terenach górzystych (podjazdy, zjazdy, stop/start). Multi z S są już na to odporne.mario_puc pisze:Do końca marca nie tak znowu dalekopaw1972 pisze:szkoda, że nie ma mnie obecnie w PL (mieszkam w Kołobrzegu) to byś miał już wstępną diagnozę zrobioną za 0 zł. Przyjeżdżam dopiero na koniec marca.
Czytałem większosć Twoich postów o multitroniku, na pewno znasz się na rzeczy. Jeśli nic do tej pory nie wykombinuję, to może poprosił bym Ciebie o diagnozę. Myślałem o wycieczce do sserisu w maju - mam tam niedaleko I komunię w rodzinie, no i powinienem uzbierać pieniążki. Do tej pory bym śmigał tylko dom-praca-dom jakieś 6km dziennie - chyba autko wytrzyma, jak dotąd wytrzymało.
Pozdrawiam
Wg. mnie powinieneś zdecydowanie próbować zrobić adaptację skrzyni ( jeśli jest niesprawna to raczej nie uda się jej zrobić, a jazda bez adaptacji jest niszczeniem skrzyni, po za tym nie wiadomo co się tam dzieje, może nie być ciśnienia oleju itd.) I jeśli nie jesteś gotowy finansowo to lepiej nie używaj tego auta - powód opisany powyżej. Dojechać do Sserwisu powinieneś o własnych siłach.
ps. Czasami okazuje się, że ze skrzynią jest OK tylko nie było adaptacji, a po zrobieniu adaptacji skrzynia pracuje OK, często też na złą pracę skrzyni wpływa niesprawność silnika a nie skrzynia, ale to tylko gdybanie .
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 18 lut 2010, 16:02 przez paw1972, łącznie zmieniany 1 raz.
2.5 TDI AYM 2002
Witam,
Próbowałem przeprowadzić adaptację. Raczej nic się nie zmieniło w zachowaniu samochodu. Być może to kwestia wprawy - na pewno jej nie mam. Pozostaje tylko zbierać kasę na naprawę.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-02-24, 20:00 ]
Chciałem zasięgnąć porady. Mianowicie mam dostęp do specjalistycznego komputera w warsztacie u kuzyna. Zaktualizował oprogramowanie i okazuje się, że można pogmerać trochę w skrzyni biegów. Dzisiaj weszliśmy w ustawienia skrzyni i była opcja adaptacji. Doszliśmy jednak do miejsca, gdzie ukazał się ekran z opcjami ustawienia 4 kanałów. Można było tam podać jakieś wartości. Nie chcąc mieszać za dużo odpuściliśmy sobie. Czy miałeś do czynienia z czymś podobnym? Może znasz jakiś algorytm postępowania w ustawieniach. Co powinniśmy sprawdzić i ustawić?
Dodam, że najpierw sprawdziliśmy błędy i pokazało 2 błędy, w tym jeden w skrzyni:
- 00741
- a w skrzyni P0703
Pozdrawiam,
Próbowałem przeprowadzić adaptację. Raczej nic się nie zmieniło w zachowaniu samochodu. Być może to kwestia wprawy - na pewno jej nie mam. Pozostaje tylko zbierać kasę na naprawę.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-02-24, 20:00 ]
Witam ponownie,paw1972 pisze:ps. Czasami okazuje się, że ze skrzynią jest OK tylko nie było adaptacji, a po zrobieniu adaptacji skrzynia pracuje OK, często też na złą pracę skrzyni wpływa niesprawność silnika a nie skrzynia, ale to tylko gdybanie .
pozdrawiam
Chciałem zasięgnąć porady. Mianowicie mam dostęp do specjalistycznego komputera w warsztacie u kuzyna. Zaktualizował oprogramowanie i okazuje się, że można pogmerać trochę w skrzyni biegów. Dzisiaj weszliśmy w ustawienia skrzyni i była opcja adaptacji. Doszliśmy jednak do miejsca, gdzie ukazał się ekran z opcjami ustawienia 4 kanałów. Można było tam podać jakieś wartości. Nie chcąc mieszać za dużo odpuściliśmy sobie. Czy miałeś do czynienia z czymś podobnym? Może znasz jakiś algorytm postępowania w ustawieniach. Co powinniśmy sprawdzić i ustawić?
Dodam, że najpierw sprawdziliśmy błędy i pokazało 2 błędy, w tym jeden w skrzyni:
- 00741
- a w skrzyni P0703
Pozdrawiam,
Witam
Proszę o podpowiedz co dalej bo chyba umiera kolejny multi..
Znany zestaw 2,5 AYM +multi, 2002 ale po zachowaniu przy przyspieszaniu (szybko do 3200 obr dalej powoli do 4000 obr.) podejrzewam ze jest po modernizacji.
Oznaki są następujące:
- szarpie przy ruszaniu
- po adaptacji przez ok 1 - 2 miesiące spokój i znowu zaczyna szarpać
- brak błędów
Dodam ze nie wymieniałem oleju w skrzyni a od zakupu zrobiłem 20 tyś km
Wystarczy zmiana oleju i adaptacja czy szykować się na większe kłopoty?
Ma ktoś instrukcje wymiany oleju lub zna jakiegoś mechanika w okolicach Poznania, Gniezna Leszna gdzie można to zrobić??
Proszę o podpowiedz co dalej bo chyba umiera kolejny multi..
Znany zestaw 2,5 AYM +multi, 2002 ale po zachowaniu przy przyspieszaniu (szybko do 3200 obr dalej powoli do 4000 obr.) podejrzewam ze jest po modernizacji.
Oznaki są następujące:
- szarpie przy ruszaniu
- po adaptacji przez ok 1 - 2 miesiące spokój i znowu zaczyna szarpać
- brak błędów
Dodam ze nie wymieniałem oleju w skrzyni a od zakupu zrobiłem 20 tyś km
Wystarczy zmiana oleju i adaptacja czy szykować się na większe kłopoty?
Ma ktoś instrukcje wymiany oleju lub zna jakiegoś mechanika w okolicach Poznania, Gniezna Leszna gdzie można to zrobić??
szarpanie-przy-ruszaniu-drgania-auta-vt21586.htm#237818 czy ktos moze mi cos podpowiedziec ?
[ Dodano: 2010-05-17, 16:46 ]
przebieg to 175tys i nie mam pojecia czy ze skrzynia bylo cos robione. jezdze 2 lata i od jakis 3 miesiecy tak szarpie, tylko ze na poczatku to raz na jakis czas a teraz na kazdym biegu. nie zjezdza mi samochod z gorki, wiecej powiem jak podlacze pod vaga
[ Dodano: 2010-05-17, 16:46 ]
przebieg to 175tys i nie mam pojecia czy ze skrzynia bylo cos robione. jezdze 2 lata i od jakis 3 miesiecy tak szarpie, tylko ze na poczatku to raz na jakis czas a teraz na kazdym biegu. nie zjezdza mi samochod z gorki, wiecej powiem jak podlacze pod vaga
Mój Multitronic w A4 też zaczyna szfankować ,na zimnej skrzyni wszystko OK a jak się rozgrzeję to zaczyna poszarpywać do 2000tys obr/min powyżej 2000tys jest OK .Mam przejechane 130tys ( przebieg autentyczny ) olej był wymieniany przy 74tys w DE .Robiłem adaptacje skrzynki ( adaptacja wchodzi bdb. ale dalej poszarpuje) auto się nie cofa na wzniesieniu ,VAG pokazuje zero błędów .Na tą chwilę jestem już umówiony w Sserwisie Sopy na 7 czerwca .Miałem wymienić olej ale boje się że jak nic nie da to kasa w błoto więdz stwierdziłem że lepiej niech to zobaczy ktoś kto się zna ( jak to mówią chytry dwa razy traci )
Ogólnie czytałem że nie są tani i wybrałem Sserwis Sopy tak polecany przez ludzi z forum .
Za robotę biorą 1200zł + części tak mi powiedzieli kilka dni temu ,byłem przelotem w Poznaniu i chciałem podjechać do Teo motors ,zadzwoniłem w czesniej ,przedstawiłem mój problem i zapytałem czy mają czas żeby zdiagnozować usterkę , Pan powiedział że jak szarpie to nie ma co diagnozować ( skrzynia do wyjęcia ) zapytałem jak z terminami powiedział że nie ma problemu mogę zaraz podjechać ,dwa dni i zrobione .Witam
A co powiecie o warsztacie Teo Motors w Poznaniu który naprawia różne automaty. Pozdrawiam
Ogólnie czytałem że nie są tani i wybrałem Sserwis Sopy tak polecany przez ludzi z forum .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga