[a6 c5] wymiana silniczka klimatronika
Wczoraj właśnie dobrałem się do tego silniczka.Musisz odkręcić półkę pod kierownicą.Potem jest blacha osłaniająca silniczki z nią jest największy problem bo trochę tam ciasno i trzeba się pogimnastykować i jak ją rozbierzesz to silnik będziesz miał na wierzchu.Chodzi te jak na zdjęciu króry dodał "gesix"
U mnie smarowanie i czyszczenie pomogło ale jak by coś na allegro są od 50-100zł.Jak rozbierzesz to będziesz miał nr silniczka.
U mnie smarowanie i czyszczenie pomogło ale jak by coś na allegro są od 50-100zł.Jak rozbierzesz to będziesz miał nr silniczka.
Napisz kolego bardziej szczegółową instrukcję jak dobrać się tego silniczka po zdjęciu osłony pod kierownica i odkręceniu śrub na poniższym rysunku
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... f7a5119b12
1) Ja u siebie nie zdejmowałem tunelu środkowego ani deski
2) Udało mi się odkręcić śruby A,B, oraz trudno dostępne oznaczone jako C ale z wielkim trudem płaski kluczem po pół obrotu 2 śruby 1 h)
3) Jak się wyjmuje, czy przesuwa tą blachę żeby dostać do śrub tego silniczka ?
Może coś jeszcze trzeba odkręcić od tej blachy? ponieważ dół udało mi się ruszyć ale od środka w górę trzyma
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... f7a5119b12
1) Ja u siebie nie zdejmowałem tunelu środkowego ani deski
2) Udało mi się odkręcić śruby A,B, oraz trudno dostępne oznaczone jako C ale z wielkim trudem płaski kluczem po pół obrotu 2 śruby 1 h)
3) Jak się wyjmuje, czy przesuwa tą blachę żeby dostać do śrub tego silniczka ?
Może coś jeszcze trzeba odkręcić od tej blachy? ponieważ dół udało mi się ruszyć ale od środka w górę trzyma
No tak idzie jak krew z nosa ale trzyma jeszcze śruba D jak na foto, która znajduje sie wysoko nad pedałem hamulca.
Ona dopiero daje popalić ale musisz się pomęczyć mi to zajęło całe 8 godzin.Tej blachy nie odciągniesz na tyle mocno bo instalacja przeszkadza.Przymierzałem się do demontaż pedału hamulca ale jakoś dałem radę.Powodzenia
Ona dopiero daje popalić ale musisz się pomęczyć mi to zajęło całe 8 godzin.Tej blachy nie odciągniesz na tyle mocno bo instalacja przeszkadza.Przymierzałem się do demontaż pedału hamulca ale jakoś dałem radę.Powodzenia
Zobacz, czy na którymś z wykonanych moich zdjęć znajduje się ta śruba D
Na zdjęciu nr.1 śruby oznaczone jako B pod plastikiem odkręcone
Na zdjęciu nr.2 śruba oznaczona jako A odkręcona i po prawej nakrętka także
Na zdjęciu nr.3 śruby oznaczone jako C (widoczna jedna przed odkręceniem) zostały 2 odkręcone
Na zdjęciu nr.4 śruby oznaczone jako C (widoczna jedna przed odkręceniem) zostały 2 odkręcone
Zdjęcie nr.5
Zdjęcie nr.6
Zdjęcie nr.7
Zdjęcie nr.8
Na zdjęciu nr.1 śruby oznaczone jako B pod plastikiem odkręcone
Na zdjęciu nr.2 śruba oznaczona jako A odkręcona i po prawej nakrętka także
Na zdjęciu nr.3 śruby oznaczone jako C (widoczna jedna przed odkręceniem) zostały 2 odkręcone
Na zdjęciu nr.4 śruby oznaczone jako C (widoczna jedna przed odkręceniem) zostały 2 odkręcone
Zdjęcie nr.5
Zdjęcie nr.6
Zdjęcie nr.7
Zdjęcie nr.8
To poproszę o tą fotkę bo już nie wiem co tam trzyma, postaraj się zrobić z perspektywy żeby było widać co jest w pobliżu
Rozumiem, że u ciebie nie ściągałeś deski ani tunelu środkowego ?
Tylko odkręciłeś śruby A, B, C, (D której proszę o foto) i blachę lekko odciągasz i próbujesz odkręcić te 3 śruby od silniczka ?
Rozumiem, że u ciebie nie ściągałeś deski ani tunelu środkowego ?
Tylko odkręciłeś śruby A, B, C, (D której proszę o foto) i blachę lekko odciągasz i próbujesz odkręcić te 3 śruby od silniczka ?
Nie rozbierałem tunelu tylko samą półkę zastanawiałem się nad pedałem hamulca ale jakoś dałem radę.Masz tu forkę tej blachy opisałem ci śruby A,B,C no ita co ciebie interesuję czyli D to tylko te 4 śruby trzymają
SCORPI miałbym prośbę jak będziesz do bierał się do silniczka zrób fotkę kostki podłączonej do silnika chodzi mi żeby było widać kolory kabli bo u mnie ktoś grzebał i instalację przebabiał.
SCORPI miałbym prośbę jak będziesz do bierał się do silniczka zrób fotkę kostki podłączonej do silnika chodzi mi żeby było widać kolory kabli bo u mnie ktoś grzebał i instalację przebabiał.
Wielkie dzięki za fotkę tej blachy, w sobotę podejmę kolejną próbę odkręcenia tej śruby.
Widzę, że tą blachę zdemontowałeś,czyli odkręcam te wszystkie śruby i bez problemu można ją wyjąć ? (czy jakaś specjalna technika demontażu bo strasznie tam ciasno)
A fotkę to mam zrobić do silniczka tego od klimy ? czy do jednostki napędowej (silnika) - jeżeli tak to gdzie ta kostka się znajduje bo nie zwróciłem na to uwagi.
Widzę, że tą blachę zdemontowałeś,czyli odkręcam te wszystkie śruby i bez problemu można ją wyjąć ? (czy jakaś specjalna technika demontażu bo strasznie tam ciasno)
A fotkę to mam zrobić do silniczka tego od klimy ? czy do jednostki napędowej (silnika) - jeżeli tak to gdzie ta kostka się znajduje bo nie zwróciłem na to uwagi.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga