[a6 c5] wymiana silniczka klimatronika
Znalazłem tą śrubę D i po odkręceniu blachy wygląda to tak:
Co do przewodów do silniczka to myślę, że są te same jak od silniczków które są z prawej strony po odkręceniu schowka.
[ Dodano: 2011-05-17, 16:33 ]
W serwisie klimatyzacji wymienili mi ten silniczek klimatronika lewej strony za 90zł ale sporo pracy wykonałem wcześniej sam jak widać na wcześniejszych zdjęciach.
U mnie żeby był łatwiejszy dostęp do tej śruby D zdemontowali moduł widoczny na zdjęciu nr.6 ( a żeby wyjąć moduł trzeba było zdemontować zegary).
Problem był także z 1 śruba od samego silniczka klimatyzacji małym śrubokrętem ok 5cm udało się do niej dojść.
Po zakończeniu naprawy należy pamiętać o skasowaniu wszystkich błędów które się wpisały do pamięci po rozłączeniu kliku złączek. Po kliku godzinach jazdy ponownie podłączyłem kompa i żadne błędy się nie pojawiły.
UWAGA:
Szczególną uwagę trzeba zwrócić na zabezpieczenie cięgna, żeby nie wypadło
U mnie mechanik nie założył tego zabezpieczenia od cięgna i niestety wypadło, silniczek reguluje ale cięgno sobie lata w powietrzu (zamiast sterować klapą).
Aktualnie klapa została w położeniu chłodzenia i objawia się to tym, że jak reguluje temperaturę na HI to zamiast grzać chłodzi.
Udało się założyć cięgno bez rozkręcania przy pomocy kawałka twardego zagiętego drutu i 2 śrubokrętów.
na tym zdjęciu widać także srebną śrubę D z kawałkiem blachy.
Co do przewodów do silniczka to myślę, że są te same jak od silniczków które są z prawej strony po odkręceniu schowka.
[ Dodano: 2011-05-17, 16:33 ]
W serwisie klimatyzacji wymienili mi ten silniczek klimatronika lewej strony za 90zł ale sporo pracy wykonałem wcześniej sam jak widać na wcześniejszych zdjęciach.
U mnie żeby był łatwiejszy dostęp do tej śruby D zdemontowali moduł widoczny na zdjęciu nr.6 ( a żeby wyjąć moduł trzeba było zdemontować zegary).
Problem był także z 1 śruba od samego silniczka klimatyzacji małym śrubokrętem ok 5cm udało się do niej dojść.
Po zakończeniu naprawy należy pamiętać o skasowaniu wszystkich błędów które się wpisały do pamięci po rozłączeniu kliku złączek. Po kliku godzinach jazdy ponownie podłączyłem kompa i żadne błędy się nie pojawiły.
UWAGA:
Szczególną uwagę trzeba zwrócić na zabezpieczenie cięgna, żeby nie wypadło
U mnie mechanik nie założył tego zabezpieczenia od cięgna i niestety wypadło, silniczek reguluje ale cięgno sobie lata w powietrzu (zamiast sterować klapą).
Aktualnie klapa została w położeniu chłodzenia i objawia się to tym, że jak reguluje temperaturę na HI to zamiast grzać chłodzi.
Udało się założyć cięgno bez rozkręcania przy pomocy kawałka twardego zagiętego drutu i 2 śrubokrętów.
na tym zdjęciu widać także srebną śrubę D z kawałkiem blachy.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga