[All V6] nie mozna dodac rano gazu po zapaleniu bo gasnie
Usunąłem u siebie usterkę ciężkiego odpalania po dłuższym postoju. Tak jak pisałem wcześniej - winny był u mnie reduktor. Wymieniłem na nowy - do sekwencji 250zł.
Ktoś pisał wcześniej, że jak gasi na benzynie to problem z rana mimo wszystko był z odpaleniem - więc nie wystarczy gasić na benzynie ponieważ gaz w reduktorze i tak pozostanie i to właśnie ten gaz albo przez membranę i podciśnienie albo przez zawory dostaje się do komory i w momencie odpalania rano zamiast powietrza jest gaz, a dodatkowo dostaje benzynę i zalewa silnik - trzeba wykręcić gaz - dlatego dłużej trzeba kręcić.
Tak było u mnie. Mam nadzieję, że to komuś pomoże. Teraz odpalam rano bez problemu
Ktoś pisał wcześniej, że jak gasi na benzynie to problem z rana mimo wszystko był z odpaleniem - więc nie wystarczy gasić na benzynie ponieważ gaz w reduktorze i tak pozostanie i to właśnie ten gaz albo przez membranę i podciśnienie albo przez zawory dostaje się do komory i w momencie odpalania rano zamiast powietrza jest gaz, a dodatkowo dostaje benzynę i zalewa silnik - trzeba wykręcić gaz - dlatego dłużej trzeba kręcić.
Tak było u mnie. Mam nadzieję, że to komuś pomoże. Teraz odpalam rano bez problemu
- LuQas
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 691
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
- Imię: Janek ASO Audi
- Moje auto: RS6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 5.0 580KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Śląskie
- Kontakt:
mozna by było wyjezdzic gaz do konca zalac benzyna pojezdzic dzien na benzynie i nastepnego zobaczyc jak zapali.edgar.d pisze:Usunąłem u siebie usterkę ciężkiego odpalania po dłuższym postoju. Tak jak pisałem wcześniej - winny był u mnie reduktor. Wymieniłem na nowy - do sekwencji 250zł.
Ktoś pisał wcześniej, że jak gasi na benzynie to problem z rana mimo wszystko był z odpaleniem - więc nie wystarczy gasić na benzynie ponieważ gaz w reduktorze i tak pozostanie i to właśnie ten gaz albo przez membranę i podciśnienie albo przez zawory dostaje się do komory i w momencie odpalania rano zamiast powietrza jest gaz, a dodatkowo dostaje benzynę i zalewa silnik - trzeba wykręcić gaz - dlatego dłużej trzeba kręcić.
Tak było u mnie. Mam nadzieję, że to komuś pomoże. Teraz odpalam rano bez problemu
Ale z tego co pamietam to nie tylko gazownicy tak maja z rana
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Ale przecież już było o tym. Ja odpiąłem w ogóle ten zawór i odpala dobrze. Doszliśmy do tego, że powinien "cykać", a nie cyka. Teraz w celach testowych podpiąłem zawór, ale tylko elektrycznie. Króciec idący w stronę kolektora zaślepiłem. Teraz zobaczymy, czy to komputer problem elektryczny, czy mechaniczny.
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 02 gru 2009, 18:08
- Lokalizacja: lubelskie
witam. sledze ten temat od kilku miesięcy ale dopiero teraz zabrałem sie za moja niunię. miałem mianowicie tez problem z paleniem na zimnym. nie wiedziałem co jest grane i jeździłem aż do momentu gdy moja niunia odmówiła mi posłuszeństwa. a mianowicie przestała pracować na 5 i 4 cylindrze tzn wtrysk nie dostawał sygnału z komputera i nie podawał paliwa. Więc zaprowadziłem ją do mechanika który zrobił w niej następujące rzeczy:
1. posprawdzał kable od komputera do wtrysków i okazało się ze 5 cylinder wcale nie dostawał sygnału na wtrysk, 2 cyl miał zamienione kable z któryms innym i paliwo było podawane w innym momencie niz powinno. ktoś kiedyś musiał dłubać i pozamieniał kolejnosci choc to w praktyce niemożliwe. Mój mechanik popodłączał wszystko według schematu jak powinno byc.
2. rozebrał zbiorniczek z węglem aktywnym i okazalo się że bylo tam sporo wody zamarznietej i silniczek w srodku miał zatarte łożysko.
3. wymienił pompę paliwa ktora dawała za małe cisnienie 2bar. Założył 2 używaną która daje 4bar ale jak sie okazało po pomiarach ze spada ciśnienie na listwie. i tu uwaga- pęknięty był przewód od pompy w baku i szybko spadało ciśnienie a paliwo ciekło do baku.
4.powymieniał przewody od gazu bo jeden był pęknięty.
teraz auto pali na dotyk i od razu moge dodac gazu. z silnikiem wszysko gra. :-D :-D
ale pojawił sie kolejny problem bo sprzeglo mi ciagnie. i znowu wydatek[/b]
1. posprawdzał kable od komputera do wtrysków i okazało się ze 5 cylinder wcale nie dostawał sygnału na wtrysk, 2 cyl miał zamienione kable z któryms innym i paliwo było podawane w innym momencie niz powinno. ktoś kiedyś musiał dłubać i pozamieniał kolejnosci choc to w praktyce niemożliwe. Mój mechanik popodłączał wszystko według schematu jak powinno byc.
2. rozebrał zbiorniczek z węglem aktywnym i okazalo się że bylo tam sporo wody zamarznietej i silniczek w srodku miał zatarte łożysko.
3. wymienił pompę paliwa ktora dawała za małe cisnienie 2bar. Założył 2 używaną która daje 4bar ale jak sie okazało po pomiarach ze spada ciśnienie na listwie. i tu uwaga- pęknięty był przewód od pompy w baku i szybko spadało ciśnienie a paliwo ciekło do baku.
4.powymieniał przewody od gazu bo jeden był pęknięty.
teraz auto pali na dotyk i od razu moge dodac gazu. z silnikiem wszysko gra. :-D :-D
ale pojawił sie kolejny problem bo sprzeglo mi ciagnie. i znowu wydatek[/b]
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 02 gru 2009, 18:08
- Lokalizacja: lubelskie
to taki znajomy mechanik a bardziej elektromechanik. rozebrał pół samochodu, sprawdzał czy rozrząd dobrze ustawiony, czujniki halla oraz skrzynke z bezpiecznikami. troche sie pobawil i po znajomosci wzial 400 za robote no i czesci kosztowały mnie 420zl. tylko ze jeszcze sondy maja duza rozbieznosc i chyba bede musiał wymienic...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 02 gru 2009, 18:08
- Lokalizacja: lubelskie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga