Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All V6] nie mozna dodac rano gazu po zapaleniu bo gasnie

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 12 lut 2010, 18:38

wyleczyłem mojego "paralityka"
dziwna historia, że tak powiem
wspominałem w temacie, że mi rano nie chodzi na wszystkie gary
mówi się - kable - no ale te 500zeta w plecy tak sobie mi było, jak nie miałem pewności
ktoś się tu ostatnio wypowiedział, na podobny problem podając kurna "aku"
wsadziłem inny aku i od tyg ani razu fura nie strzela :shock: , wchodzi na ssanie i ładnie z niego wychodzi, normalnie dziwna sprawa, bo mój aku ma 4miesiące, zalecana Centra Futura kurna

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 12 lut 2010, 18:58

goly191, A może reset zrobiłeś ECU i teraz w porządku jest. Hmmm . Ja bym ponowił zamianę i dopiero by się wyjaśniło :) możemy na Ciebie liczyć ? <ok>
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 12 lut 2010, 19:07

fishmanr11 pisze:goly191, A może reset zrobiłeś ECU i teraz w porządku jest. Hmmm . Ja bym ponowił zamianę i dopiero by się wyjaśniło :) możemy na Ciebie liczyć ? <ok>
nie strasz mnie :-P
może mi się jutro uda (bo jestem chory jak pies) a jak nie to w poniedziałek
mój fater twierdzi, ze może klema nie domagała i teraz jest ok
no sam jestem diabelnie ciekaw, co będzie jak znowu podmienię

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 15 lut 2010, 18:26

Czy ktoś może mi powiedzieć co zrobić z Tym smrodem benzyny rano ??? .Nie wiem co sprawdzać . N80 zawór węgla sprawdziłem i odpinałem i podpinałem zaślepiałem cykać nie nie wiem czy cyka ale prąd jest na wtyczce a po sprawdzeniu na krótko do akumulatora i cyka. ÂŚmierdzi benzyną po odpaleniu tak ze sąsiedzi się burzą. Czy jest jeszcze jakiś zaworek węgla albo czy ktoś może mi powiedzieć czy oprócz tego ze ten wężyk wchodzi w przepustnice z zaworku węgla to tam gdzieś jeszcze coś wchodzi w dolot. Bo tam z tego wężyka wyczułem paliwo zaciągając z niego powietrze a przecież zgaszony był na LPG .... Co jest grane? Jaką macie dawkę paliwa ? na rozgrzanym silniku lub na zimnym
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

waskivw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 01 lut 2010, 21:38
Lokalizacja: Będzin

Post autor: waskivw » 21 lut 2010, 20:13

WITAM
bulllus_86, to co piszesz to kolejny przypadek naciągania klijenta.
Podejrzewam że miałeś problem ze szczelnością dolotu (nowe węrzyki od gazu), a reszta to kompletne bzdury. Zbiornik z węglem aktywnym nie posiada silniczka,jest to zbiornik który przepuszcza opary ze zbiornika paliwa przez węgiel aktywny i dopala je w silniku aby silniki spełniały określone normy spalin i były trochę bardziej oszczędne,sterowany jest z ECU za pomocą zaworka który cyka pod maską waszych benzyniaków.
Dziwne jest że wcześniej jeżdziłeś i pozamieniane kable od wtryskiwaczy nie przeszkadzały w jeżdzie?

Pozdrawiam

bulllus_86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 02 gru 2009, 18:08
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: bulllus_86 » 22 lut 2010, 11:04

chyba zle wczesniej sprecyzowałem to z tym węglem aktywnym bo to chyba nazywa się filtr węgla aktywnego i znajduje się z lewej strony pod silnikiem w takim czarnym plastiku. Sam kupowałem to małe łożysko i widziałem więc z tym nabijaniem to tez bym sie nie zgodził. a w ogóle to na benzynie palil ciężko jak dłużej postał. przed listwą cisnienie paliwa szybko spadało i to też widziałem osobiście (cofało się do baku- pęknięty wężyk)

przemass1906
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 14 mar 2009, 15:24
Lokalizacja: Wlkp.

Post autor: przemass1906 » 03 mar 2010, 22:29

U mnie problemem były węże od podciśnienia.Wymienione i w końcu odpala miodzio :-D

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 03 mar 2010, 22:50

kolego które to węże ??? możesz zrobić fotki jakieś albo cokolwiek nie bardzo wiem co mam rwać :)
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

cichykk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 04 cze 2009, 08:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grójec

Post autor: cichykk » 06 mar 2010, 10:16

i Ja doszedłem do ładu z moim silnikiem. Miałem wadliwy czujnik temperatury płynu chłodniczego , który znajduje się na przewodzie (na dole przy chłodnicy) Teraz chodzi bardzo dobrze. Rano odpalam i bez problemu mogę od razu jechać <ok>
fishmanr11 pisze:kolego które to węże ??? możesz zrobić fotki jakieś albo cokolwiek nie bardzo wiem co mam rwać :)
przemass1906, chodzi zapewne o przewody podciśnienia te bardzo cienkie, są pod środkową osłoną silnika . Podobno czasem pękają

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 06 mar 2010, 18:09

Hm to jeżeli to podciśnienie to może dlatego mam też słabe wspomaganie hamulca. Strasznie cieniutko mi to działa. Muszę mocno Cisnąć. Ciekawe czy to może mieć z tym coś wspólnego ??? :roll:
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

przemass1906
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 14 mar 2009, 15:24
Lokalizacja: Wlkp.

Post autor: przemass1906 » 06 mar 2010, 20:32

U mnie nie było problemów z hamulcem bądź z czymkolwiek innym niż odpalanie na zimnym choć po zalaniu zupy do 3/4 problem jakby był mniejszy ale i tak nie to co by mnie zadowalało.Tak to te ciękie wężyki po zdjeciu osłony w otulinie materiałowej.Gdzieś na forum są zdjęcia z nimi a nawet cały schemat ich rozmieszczenia po silniku.Nie wymieniłem wszystkich bo ciężki dostęp jest do pozostałych.Najważniejsze widocznie zrobione jak pali teraz miodzio i oczywiście z wkręca się na obroty tak jak książka piszę.
Jesli macie choć trochę zniszczone to warto ja wymienić.Ja zalożyłem jakies sylikonowe bo ponoć też dobre :lol:

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 06 mar 2010, 21:06

Dzięki przemass1906, :) U mnie to samo :) wężyki popękane <ok> Nigdy tak mocno się nie cieszyłem z tego, że coś jest popsute :)
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

przemass1906
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 14 mar 2009, 15:24
Lokalizacja: Wlkp.

Post autor: przemass1906 » 06 mar 2010, 21:23

Mam nadzieję że pomogłem <ok>

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Moje auto: RS6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 28 maja 2010, 18:52

Gdzie znajde schemat tych wezyków bo tez mam problem z odpalaniem

Mieliscie tez tak ze jak juz zapalil i po dodaniu gazu strzelał pod maska??

trzeba było jakby poczekać zeby nabrał sił??

przemass1906
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 14 mar 2009, 15:24
Lokalizacja: Wlkp.

Post autor: przemass1906 » 30 maja 2010, 13:10

Schemat tych wężyków gdzieś jest na forum ale to musisz sobie poszukać.U mnie nie było żadnego strzelania,po prostu problemy wynikały ze zmiany ilości paliwa w baku.Po częściowej wymianie do tej pory (odpukać) brykam bez problemu.Napisałem częściowej bo ciężki dostęp trochę jest a nie mam czasu na razie się bawić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga