[All V6] nie mozna dodac rano gazu po zapaleniu bo gasnie
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
wyleczyłem mojego "paralityka"
dziwna historia, że tak powiem
wspominałem w temacie, że mi rano nie chodzi na wszystkie gary
mówi się - kable - no ale te 500zeta w plecy tak sobie mi było, jak nie miałem pewności
ktoś się tu ostatnio wypowiedział, na podobny problem podając kurna "aku"
wsadziłem inny aku i od tyg ani razu fura nie strzela :shock: , wchodzi na ssanie i ładnie z niego wychodzi, normalnie dziwna sprawa, bo mój aku ma 4miesiące, zalecana Centra Futura kurna
dziwna historia, że tak powiem
wspominałem w temacie, że mi rano nie chodzi na wszystkie gary
mówi się - kable - no ale te 500zeta w plecy tak sobie mi było, jak nie miałem pewności
ktoś się tu ostatnio wypowiedział, na podobny problem podając kurna "aku"
wsadziłem inny aku i od tyg ani razu fura nie strzela :shock: , wchodzi na ssanie i ładnie z niego wychodzi, normalnie dziwna sprawa, bo mój aku ma 4miesiące, zalecana Centra Futura kurna
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
goly191, A może reset zrobiłeś ECU i teraz w porządku jest. Hmmm . Ja bym ponowił zamianę i dopiero by się wyjaśniło możemy na Ciebie liczyć ?
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
nie strasz mnie :-Pfishmanr11 pisze:goly191, A może reset zrobiłeś ECU i teraz w porządku jest. Hmmm . Ja bym ponowił zamianę i dopiero by się wyjaśniło możemy na Ciebie liczyć ?
może mi się jutro uda (bo jestem chory jak pies) a jak nie to w poniedziałek
mój fater twierdzi, ze może klema nie domagała i teraz jest ok
no sam jestem diabelnie ciekaw, co będzie jak znowu podmienię
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Czy ktoś może mi powiedzieć co zrobić z Tym smrodem benzyny rano ? .Nie wiem co sprawdzać . N80 zawór węgla sprawdziłem i odpinałem i podpinałem zaślepiałem cykać nie nie wiem czy cyka ale prąd jest na wtyczce a po sprawdzeniu na krótko do akumulatora i cyka. ÂŚmierdzi benzyną po odpaleniu tak ze sąsiedzi się burzą. Czy jest jeszcze jakiś zaworek węgla albo czy ktoś może mi powiedzieć czy oprócz tego ze ten wężyk wchodzi w przepustnice z zaworku węgla to tam gdzieś jeszcze coś wchodzi w dolot. Bo tam z tego wężyka wyczułem paliwo zaciągając z niego powietrze a przecież zgaszony był na LPG .... Co jest grane? Jaką macie dawkę paliwa ? na rozgrzanym silniku lub na zimnym
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
WITAM
bulllus_86, to co piszesz to kolejny przypadek naciągania klijenta.
Podejrzewam że miałeś problem ze szczelnością dolotu (nowe węrzyki od gazu), a reszta to kompletne bzdury. Zbiornik z węglem aktywnym nie posiada silniczka,jest to zbiornik który przepuszcza opary ze zbiornika paliwa przez węgiel aktywny i dopala je w silniku aby silniki spełniały określone normy spalin i były trochę bardziej oszczędne,sterowany jest z ECU za pomocą zaworka który cyka pod maską waszych benzyniaków.
Dziwne jest że wcześniej jeżdziłeś i pozamieniane kable od wtryskiwaczy nie przeszkadzały w jeżdzie?
Pozdrawiam
bulllus_86, to co piszesz to kolejny przypadek naciągania klijenta.
Podejrzewam że miałeś problem ze szczelnością dolotu (nowe węrzyki od gazu), a reszta to kompletne bzdury. Zbiornik z węglem aktywnym nie posiada silniczka,jest to zbiornik który przepuszcza opary ze zbiornika paliwa przez węgiel aktywny i dopala je w silniku aby silniki spełniały określone normy spalin i były trochę bardziej oszczędne,sterowany jest z ECU za pomocą zaworka który cyka pod maską waszych benzyniaków.
Dziwne jest że wcześniej jeżdziłeś i pozamieniane kable od wtryskiwaczy nie przeszkadzały w jeżdzie?
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 02 gru 2009, 18:08
- Lokalizacja: lubelskie
chyba zle wczesniej sprecyzowałem to z tym węglem aktywnym bo to chyba nazywa się filtr węgla aktywnego i znajduje się z lewej strony pod silnikiem w takim czarnym plastiku. Sam kupowałem to małe łożysko i widziałem więc z tym nabijaniem to tez bym sie nie zgodził. a w ogóle to na benzynie palil ciężko jak dłużej postał. przed listwą cisnienie paliwa szybko spadało i to też widziałem osobiście (cofało się do baku- pęknięty wężyk)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 14 mar 2009, 15:24
- Lokalizacja: Wlkp.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
kolego które to węże ? możesz zrobić fotki jakieś albo cokolwiek nie bardzo wiem co mam rwać
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 04 cze 2009, 08:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Grójec
i Ja doszedłem do ładu z moim silnikiem. Miałem wadliwy czujnik temperatury płynu chłodniczego , który znajduje się na przewodzie (na dole przy chłodnicy) Teraz chodzi bardzo dobrze. Rano odpalam i bez problemu mogę od razu jechać
przemass1906, chodzi zapewne o przewody podciśnienia te bardzo cienkie, są pod środkową osłoną silnika . Podobno czasem pękająfishmanr11 pisze:kolego które to węże ? możesz zrobić fotki jakieś albo cokolwiek nie bardzo wiem co mam rwać
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Hm to jeżeli to podciśnienie to może dlatego mam też słabe wspomaganie hamulca. Strasznie cieniutko mi to działa. Muszę mocno Cisnąć. Ciekawe czy to może mieć z tym coś wspólnego ? :roll:
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 14 mar 2009, 15:24
- Lokalizacja: Wlkp.
U mnie nie było problemów z hamulcem bądź z czymkolwiek innym niż odpalanie na zimnym choć po zalaniu zupy do 3/4 problem jakby był mniejszy ale i tak nie to co by mnie zadowalało.Tak to te ciękie wężyki po zdjeciu osłony w otulinie materiałowej.Gdzieś na forum są zdjęcia z nimi a nawet cały schemat ich rozmieszczenia po silniku.Nie wymieniłem wszystkich bo ciężki dostęp jest do pozostałych.Najważniejsze widocznie zrobione jak pali teraz miodzio i oczywiście z wkręca się na obroty tak jak książka piszę.
Jesli macie choć trochę zniszczone to warto ja wymienić.Ja zalożyłem jakies sylikonowe bo ponoć też dobre :lol:
Jesli macie choć trochę zniszczone to warto ja wymienić.Ja zalożyłem jakies sylikonowe bo ponoć też dobre :lol:
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Dzięki przemass1906, U mnie to samo wężyki popękane Nigdy tak mocno się nie cieszyłem z tego, że coś jest popsute
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 14 mar 2009, 15:24
- Lokalizacja: Wlkp.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 14 mar 2009, 15:24
- Lokalizacja: Wlkp.
Schemat tych wężyków gdzieś jest na forum ale to musisz sobie poszukać.U mnie nie było żadnego strzelania,po prostu problemy wynikały ze zmiany ilości paliwa w baku.Po częściowej wymianie do tej pory (odpukać) brykam bez problemu.Napisałem częściowej bo ciężki dostęp trochę jest a nie mam czasu na razie się bawić.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga