[A6 c5 1.8turbo] slabo przyspiesza??
[A6 C5]1.8T Muli strasznie
Wg. opisu silnik ma 150KM jednak dla mnie może koło setki, nie czuję mocy itd. Wczoraj rozpędzałem się nim i miał problemy z przekroczeniem 175km/h (maxymalna prędkość poloneza-wiem bo jechałem 5 lat temu). Tor to pseudo autostrada "Berlinka" Elbląg-Braniewo. Moje pytania:
1 czy to normalne?
2 czy wymiana zużytych świec coś zmieni?
3 jakieś pomysły?
Dzięki
stosuj tagi
1 czy to normalne?
2 czy wymiana zużytych świec coś zmieni?
3 jakieś pomysły?
Dzięki
stosuj tagi
Ostatnio zmieniony 11 lip 2008, 08:32 przez Qris, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja tez sie za bardzo nie znam ale mysle ze 200km/h to nie powinien byc problem. Z tego co ja wiem (chodz tak nie mialem, ale informacja sie moze przydac wiec pisze) to sa tam takie wezyki ktore odpowiadaja za cisnienie czy podcisnienie i one potrafia ograniczyc przyspieszanie i predkosc podobno, tak ze posprawdzaj moze jakis sie wypial i dlatego tak. A 2 przypuszczenie to tez turbina ponoc one tez daja taki rezultat jak sie sypia tak ze moze warto dac do regeneracji.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Turbo jest ok dziś było sprawdzane i delikatnie gwiżdże, przewód podciśnienia był także zmieniany ale dziś wyeliminowano mi usterki. Problemem były świece, gdybyście je zobaczyli ehhh.... spalone to małę słowo a odstępy ponad 2mm niektóre tylko cudem zapewniały iskrę. Teraz mam NGK i wreszcioe gdy wciskam gaz to faktycznie przyśpiesza! Jeszcze wczoraj nie mogłem wciskać pedału jadąc na gazie do oporu bo zdychał a teraz wrrrrrrrrrum i leci jak strzała. Panowie do jakich wartości najlepiej kręcić ten silnik aby przyśpieszenie było najlepsze?
Dzięki!
Dzięki!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 375
- Rejestracja: 02 lut 2008, 22:53
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin/UK
- Kontakt:
Zalezy od ciebie.Ja nawet i 5000 lub czerwonej krechy krece,ale jest to nie zdrowe dla silniczka.Podejzewam zeby wszystko gralo to zmiane biegow powinienes robic przy okolo 3000tys obr,oszczednie ponizej 2700 bo od tego wlasnie zalancza sie chyba turbo czy jakos tak.Chyba ze ma cie wciskac to podkrec go do 3500/4000 tys obr.Lecz moim zdaniem 3000tys jest wystarczajace.
Odkryłem kolejną wadę.... Kurkafelek:-) Otóż powodem zmulania jest fantastycznie wykonana instalacja gazowa... U mnie przełączanie na gaz następuje po wciśnięciu gazu jednak po wymianie świec okazało się że jednak się nie zmienia (wieczorkiem). No to otworzyłem maskę podszedłem do silnika i zdjąłem tę czarną klapkę i ukazał się silnik i łoooo kable od instalacji gazowej to jakaś polutowana niezabezpieczona porażka... Sobie na silniku leżały no szok! Dobrze że kolo z serwisu mi je opatulił bo gdyby było zwarcie to... wolę nawet nie mysleć ile by wyszło za naprawę.
Ale teraz dalsza część mojej inteligencji. Dotknełem ich przy działającym silniku i trzask zdechł silnik. Pomyślałem jaki ja jestem k głupi czasem. I już na wyłączonej stacyjce poukładałem kable ładnie i znowu wszystko działa. Radość nie była zbyt długa gdyż jeden z kabli się rypnął i nie mogę teraz przełączyć gazu normalnie tylko muszę ustawiać kabelek i wruuum. Ale coś jest nie tak bo jak depnę do końca to się dusi...
Jutro rozpoczynam wymianę tych przewodów na nowe zepnę je i zrobię tak jak powinno być bez partactwa. Dodam jeszcze że sądzę że czasem mi jeden garek chyba nie pali ten pierwszy bo blokuje obroty powyżej 3tyś jeśli kabelki zrobią humorki ale miałem to tylko raz zatrzymałem się zrobiłem i dalej sruuu.
Ale teraz dalsza część mojej inteligencji. Dotknełem ich przy działającym silniku i trzask zdechł silnik. Pomyślałem jaki ja jestem k głupi czasem. I już na wyłączonej stacyjce poukładałem kable ładnie i znowu wszystko działa. Radość nie była zbyt długa gdyż jeden z kabli się rypnął i nie mogę teraz przełączyć gazu normalnie tylko muszę ustawiać kabelek i wruuum. Ale coś jest nie tak bo jak depnę do końca to się dusi...

To do mnie? Jak coś to Krystian:-) Ale foty będą... Ale jest porażka dziś na to znowu popatrzyłem i jest źle... spiąłem je tylko opaską bo aż strach... Sprawdźcie u siebie czy gazownik wam kiszki nie zrobił.Martin pisze:Krzychu jak możesz wrzuć jakieś foty przed i po zmianie
[ Dodano: 2008-07-13, 00:28 ]
A Ty masz gaz? jak masz to właduj fotke Twojej instalacji na pierwszym garnku od czoła silnika patrząc.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
Qris, po UK na gazie sie nie smiga wiec Martin, raczej zadnych fotek na ten temat ci nie wrzuci 

A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . 
