Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C4 2.5Tdi AEL] ---BLACK WIDOW--- Na sprzedaż -----

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Rocznik: 1992
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 03 gru 2009, 22:17

dzieki :mrgreen: jak dla mnie auto nie jest jeszcze idealne - czasami jedne drzwi z tyłu sie nie chcą zamykać - raz jak sie je walnie sie zamkną raz odbija i sie nie zamkną wogole nawet nie zaskoczą jakby jakąś sprężyna od zapadki zamka byla spadnieta czy cóś - miał ktoś podobnie ?

drzwi od kierowcy też lekko opadły - nie zamykaja sie z znanym z audi dzwiekiem ale jakby z cichym łomotem jak w polonezie

no i na koniec marzą mi sie 17 albo 18 s line z a8 :-P
Łan tu sri TDI :mrgreen:

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 25 gru 2009, 20:44

Fajne są kopciuchy Dodek.
Ja też to mam. Nie mogę się powstrzymać , żeby jej nie depnąć.
I nie odmawia.
Nawet bardzo nie kopci.
Mam wrażenie ,że nic nie jest w stanie jej powstrzymać.
Ostatnio jechał ze mną koleszka. Ma coś jak by Peuot607 czy coś takiego.
Nie wiem co to jest, ale był w szoku ,że diesel tak chodzi i to z tamtych lat.
Chyba nie chcę nic innego.
A najlepszy był mój kierownik.
Wsiadł i powiedział mół.
Tylko, że jeszcze gazu nie wcisnął.
Jak go przewiozłem ,to był szok.
A on jeździ Mecenasem czy coś w tym stylu.
Ma silnik 2,2 E i blachy na licencji Poloneza.
Pożartowałem trochę z innych marek ,których nie lubię ,ale traktujcie to z przymróżeniem oka.
Liczy się tylko AUDI.
Pożartować zawsze można.
A! No i kierat jak u mnie 2PV.
Ja mam fabryczną trójramienną jak na tabliczce napisano.
Do wczoraj myślałem ,że one szły tylko w A6 S4.

Pozdrawiam. <mikołaj>

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Rocznik: 1992
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 13 sty 2010, 16:32

nowe foty !!!!
Obrazek

zadaszła zima brrrrrr

Obrazek

po 3 dniach stania (w kielcach padał jakiś xxxxxxxx zamarzający deszcz ) na przedniej szybce był tylko 1 cm lodu
odkuwalem szyby przez 40min :evil:
Obrazek

Obrazek
Obrazek

zawieja
Obrazek

Proszę nie używać wulgaryzmów!
Ostatnio zmieniony 27 lut 2010, 11:10 przez Dodek, łącznie zmieniany 1 raz.
Łan tu sri TDI :mrgreen:

gość_

Post autor: gość_ » 13 sty 2010, 17:06

łoooł zdjęcie z szybą hardkor. Ja dziś wygrzebywałem lód z kanalików od klapy bagażnika :D co tam się działo. Ledwo kufer otworzyłem hehehe.

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Rocznik: 1992
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 20 sty 2010, 20:01

mam pyt czy jak wyloże akku na kilka dn z samochodu stojącego pod blokiemi stanie sie coś zlego z elektroniką - licznikiem/etc ????

jutro rano robie test - auto bylo nie palone przez okrągły tydzień stało na mrozie pod blokiem .
Łan tu sri TDI :mrgreen:

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 20 sty 2010, 20:06

Ja wyjmowałem. Auto stało bez aku dwa tygodnie.
Zegar i radio musiałem ustawić i licznik mi się zresetował. <ok>
Pozdro.

Rico C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 28 lip 2009, 23:11
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: Rico C4 » 20 sty 2010, 23:24

ÂŁadna furka <ok> jeśli chodzi o fele z S ki to są 18 muszę zrobić foty kolega chce sprzedać.
było C4 AEL quattro

marcin.audi.a6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 lis 2008, 19:13
Imię: Marcin
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: wlkp/nl

Post autor: marcin.audi.a6 » 21 sty 2010, 07:39

no to naprawde grubo ci zamarzly szybki ;-) pewnie troche odmrazaczy wypsikales

cameleon741

Post autor: cameleon741 » 28 sty 2010, 19:03

jeśli chodzi o wyjęcie akumulatora, to jak go wyjmiesz nie będziesz miał alarmu.

Awatar użytkownika
DML20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 06 wrz 2009, 17:47
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: DML20 » 31 sty 2010, 17:00

Przy takich mrozach lepiej wyciagnac aku. Ja nie wyciagłem i rano musialem z buta do pracy :-) . ale kupilem nowy i teraz super pali :-)

cameleon741

Post autor: cameleon741 » 31 sty 2010, 17:46

heh, ale żeby wsadzic w c5 akumulator, to trzeba miec zdrowe plecy i sporo siły ;D

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 31 sty 2010, 17:49

DML20 pisze:Przy takich mrozach lepiej wyciagnac aku. Ja nie wyciagłem i rano musialem z buta do pracy :-) . ale kupilem nowy i teraz super pali :-)
heh... po co wyciagac?? jak aku dobry to ma siedziec w aucie a nie w domu:)

skoro z rana nie chcial krecic to pewnie aku byl juz do wymiany.

P.S. jakbym mial codziennie wyciagac aku spod kanapy to trafiloby mnie cos....
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Rocznik: 1992
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 31 sty 2010, 17:51

e no tak do -12 to zapalała ladnie ( przy -20nie zapaliła ( chociaz rozruszkik krecil ładnie a akku nocowal wtedy w aucie - jednak dowiedziaelm sie że przyczyna tego jest w kącie wtrysku ktory zamiast wynosić 45-60* u mnie jest 22

cameleon741, z ciekawości gdzie w c5 siedzi akku
Łan tu sri TDI :mrgreen:

cameleon741

Post autor: cameleon741 » 31 sty 2010, 17:52

Dodek, aku jest schowany w podszybiu, prawie na środku :roll:

Awatar użytkownika
remczar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 19 sty 2008, 17:08
Lokalizacja: Strzegom / Berlin

Post autor: remczar » 01 lut 2010, 16:40

z tym zdrowiem przy C5 to sie zgodze, bo rok temu w zimie zdechl mi akumulator i jak probowalem go wyjac skubanca, to wpadlem na silnik, bo bylo slisko, a nie podejrzewalem, ze latwo sie aku nie podda :) Ta miejscowka umieszczenia akumulatora rzeczywiscie jest nieciekawa, ale z drugiej strony czesto sie go nie wyciaga :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja