[A6 C5 1.9 TDI AFV 131 ] Dodatki do paliwa.
preparat Castrol TDA stosuje już od kilku miesięcy i jest zauważalna zmiana - silnik ciut ciszej pracuje i jakoś lepiej się zbiera być może jest tzw. autosugestia, ale wcześniej tego nie czułem
koszt tego specyfiku to max. 20 zł - wlewam go 10 ml na 10l ON
aha - lepiej tez nie żałować i lać lepsze paliwko np. na BP - ultimate on :mrgreen:
koszt tego specyfiku to max. 20 zł - wlewam go 10 ml na 10l ON
aha - lepiej tez nie żałować i lać lepsze paliwko np. na BP - ultimate on :mrgreen:
Ludzie ! producent wie o tym , ze cokolwiek wymysli i na tym napisze , ze to polepsza , poprawia itd. to klient to kupi ! a o to chodzi ! i interes sie kreci ! :mrgreen: ile srodków naprawde powmaga margines tego co jest oferowane ! bowiem kazde tankowanie paliwa w polsce to jak by nie patrzec inne paliwo ! wazne tez jest cisnienie atmosferyczne i wiele innych czyników , ktore kiedy wystapia odbieracie to jako łałałałłłłłł!!! polepszyło sie :mrgreen: Pytanie jeszcze czy owe polepszenie odsłuchowe , czy też wrazeniowe ma dobrodziejny wpływ na silnik i jego podzespoły , wszak po motodoktorze tez jest lepiej :lol: ale czym stosowanie go sie konczy
ostroznym bym był /
ostroznym bym był /
teraz mercedes w-210 2.7 CDI
Jednak jak nie ma gwiazdy to nie ma jazdy .
Jednak jak nie ma gwiazdy to nie ma jazdy .
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Moje doświadczenia z dodatkami..
Mam już leciwe auto. układ wtryskowy fabryczny a prawie 300tys mam(na liczniku)..
Auto mam rok i trzy razy zatankowalem u mnie w mieście paliwa z naszego rodzimego koncernu paliwowego i była dyskoteka z autem, tzn szarpanie przy przyspieszaniu, jakby odcięcie paliwa na ułamek sekundy. Po wlaniu dodatku do paliwa szarpanie robiło sie o wiele delikatniejsze, a po wlaniu innego paliwa wogóle ustępowało. Filtry zmieniam itp ale nie o to tutaj chodzi..
Każdy kto pożyczał moje auto był instruowany że w razie szarpania należy zanabyć drogą kupna dodatek do diesla(smarujący) i wlać do baku. Ostatnio moje auto mnie zaskoczylo, problem z nierówną pracą i falowaniem obrotów na zupełnie zimnym silniku całkiem zniknął, nie szarpało mimo tankowaniu na 'tej' stacji, wyraznie poniżej 2tys lepiej szło.. Co sie okazało.. Ojciec dolał dodatku z BP o czym nie wiedziałem.. Jestem niesamowicie zaskoczony, i aktualnie próbuje ustalić co zostało wlane, bo póki mój układ wtryskowy nie zostanie naprawiony(nastawnik plus wtrysk sterujący) będę ten dodatek dolewał głównie z powodu normalnej, równej pracy, równego przyspieszania na całkiem zimnym silniku..
Może ktoś podpowie co to było, dodatek plus płyn do spryskiwaczy 4,5l na BP za ok 44zł czarna buteleczka ma 60 albo 65l ON. Chyba musze zrobić zapas
[ Dodano: 2010-01-06, 12:24 ]
To był środek firmy Xeramic http://tiny.pl/hmgrc
Mam już leciwe auto. układ wtryskowy fabryczny a prawie 300tys mam(na liczniku)..
Auto mam rok i trzy razy zatankowalem u mnie w mieście paliwa z naszego rodzimego koncernu paliwowego i była dyskoteka z autem, tzn szarpanie przy przyspieszaniu, jakby odcięcie paliwa na ułamek sekundy. Po wlaniu dodatku do paliwa szarpanie robiło sie o wiele delikatniejsze, a po wlaniu innego paliwa wogóle ustępowało. Filtry zmieniam itp ale nie o to tutaj chodzi..
Każdy kto pożyczał moje auto był instruowany że w razie szarpania należy zanabyć drogą kupna dodatek do diesla(smarujący) i wlać do baku. Ostatnio moje auto mnie zaskoczylo, problem z nierówną pracą i falowaniem obrotów na zupełnie zimnym silniku całkiem zniknął, nie szarpało mimo tankowaniu na 'tej' stacji, wyraznie poniżej 2tys lepiej szło.. Co sie okazało.. Ojciec dolał dodatku z BP o czym nie wiedziałem.. Jestem niesamowicie zaskoczony, i aktualnie próbuje ustalić co zostało wlane, bo póki mój układ wtryskowy nie zostanie naprawiony(nastawnik plus wtrysk sterujący) będę ten dodatek dolewał głównie z powodu normalnej, równej pracy, równego przyspieszania na całkiem zimnym silniku..
Może ktoś podpowie co to było, dodatek plus płyn do spryskiwaczy 4,5l na BP za ok 44zł czarna buteleczka ma 60 albo 65l ON. Chyba musze zrobić zapas
[ Dodano: 2010-01-06, 12:24 ]
To był środek firmy Xeramic http://tiny.pl/hmgrc
Ja kupiłem na bp coś takiego http://moto.allegro.pl/item885230001_xe ... _o_5l.html i dzisiaj zrobiła się z niego galaretka. :evil:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
- Lokalizacja: Lubin dolnośląskie
- jarominek44
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 paź 2009, 13:16
- Lokalizacja: kraków
Witam
Podziele się doświadczeniem jakie miałem z dodatkami do oleju napędowego.Na początek przypomne że pompa wtryskowa jest smarowana tylko olejem napędowym,a wszystkie dodatki do paliwa są oparte na mocnych rozpuszczalnikach.Dlatego trzeba zachować szczególną ostrożność i umiar przy dawkowaniu takich dodatków.Sam miałem problem w poprzednim moim aucie,gdzie przesadziłem odrobine z dodatkiem na efekty nie musiałem długo czekać.Po przejechaniu 250km zatarła się pompa wtryskowa a konsekwęcji wymieniłem całą pompe na inną oczywiście używke.Dodam że na stacji paliwowej jeżeli tankujemy paliwo zimowe to jest już ono z dodatkami,oczywiście w różnej proporcji jak to u nas w kraju bywa,co za tym idzie już traci na smarności i przy nierozważnym dolewaniu na własną reke bez umiaru możecie mieć efekt podobny do mojego czego nikomu nie życzę.Oczywiście powie ktoś że odpowiednio przygotowany olej napędowy powinien spełniac normy tzn.wytrzymywać -30stopni,mieć odpowiednią smarność,liczbę cetanową itd itd.Niestety to kosztuje a u nas na wszystkim chce sie zarobić.Ja osobiście w zimie leje zimowy olej napędowy BP Ultimate jest drogi ale nie miałem z nim problemu,chociaż czytałem na naszym forum że bywa różnie.
Podziele się doświadczeniem jakie miałem z dodatkami do oleju napędowego.Na początek przypomne że pompa wtryskowa jest smarowana tylko olejem napędowym,a wszystkie dodatki do paliwa są oparte na mocnych rozpuszczalnikach.Dlatego trzeba zachować szczególną ostrożność i umiar przy dawkowaniu takich dodatków.Sam miałem problem w poprzednim moim aucie,gdzie przesadziłem odrobine z dodatkiem na efekty nie musiałem długo czekać.Po przejechaniu 250km zatarła się pompa wtryskowa a konsekwęcji wymieniłem całą pompe na inną oczywiście używke.Dodam że na stacji paliwowej jeżeli tankujemy paliwo zimowe to jest już ono z dodatkami,oczywiście w różnej proporcji jak to u nas w kraju bywa,co za tym idzie już traci na smarności i przy nierozważnym dolewaniu na własną reke bez umiaru możecie mieć efekt podobny do mojego czego nikomu nie życzę.Oczywiście powie ktoś że odpowiednio przygotowany olej napędowy powinien spełniac normy tzn.wytrzymywać -30stopni,mieć odpowiednią smarność,liczbę cetanową itd itd.Niestety to kosztuje a u nas na wszystkim chce sie zarobić.Ja osobiście w zimie leje zimowy olej napędowy BP Ultimate jest drogi ale nie miałem z nim problemu,chociaż czytałem na naszym forum że bywa różnie.
Ostatnio zmieniony 26 sty 2010, 21:09 przez jarominek44, łącznie zmieniany 1 raz.
Leon
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Ja osobiście już od jakiegoś czasu dolewam Castrol TDA i jestem zadowolony, poleciłem go kilku znajomym i ich opinie są takie jak moje, jest to moim zdaniem bardzo dobry dodatek do diesla, obecnie kończy mi się druga buteleczka, czyli przepaliłem na tym dodatku ponad 400 litrów
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga