[A6 C5 AFN] Zmiana turbo
- K@MiL
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 544
- Rejestracja: 20 wrz 2008, 13:52
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3Miasto
- Kontakt:
[A6 C5 AFN] Zmiana turbo
Witam!
Mam takie pytanie do Was. W jednym Audi mam AFN'a w którym będę chciał dać CHIP na jakieś 130-140KM. Autko chodzi całkiem fajnie ale zastanawiam się nad wymianą turbo. I teraz pytanie czy do AFN'a można zamontować turbawkę z jakiegoś innego modelu? Czy dzięki temu przybędzie już w tym momencie parę KM? Oraz czy po wymianie turbo trzeba przeprogramować kompa/mapy?
Mam takie pytanie do Was. W jednym Audi mam AFN'a w którym będę chciał dać CHIP na jakieś 130-140KM. Autko chodzi całkiem fajnie ale zastanawiam się nad wymianą turbo. I teraz pytanie czy do AFN'a można zamontować turbawkę z jakiegoś innego modelu? Czy dzięki temu przybędzie już w tym momencie parę KM? Oraz czy po wymianie turbo trzeba przeprogramować kompa/mapy?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 270
- Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
- Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
- Kontakt:
Wymiana turbiny da Ci tylko możliwość zrobienia więcej o ok 5-10KM nic więcej bo i tak braknie paliwa. Jeżeli i tak masz turbo do wymiany to pakuj od 130ki, dłużej pojeździ niż seria(pod warunkiem że będzie w dobrym stanie).
Jak jednak się zdecydujesz na seryjną turbinę to mam taką na sprzedaż
Jak jednak się zdecydujesz na seryjną turbinę to mam taką na sprzedaż

Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
po co chcesz wymieniac turbo skoro nie wymienisz nic innego ...
moim zdaniem bez sensu ....
spalanie przy jezdzie takiej jak do tej pory nie wzrosnie
ale majac chipa nie da sie tak jezdzic wiec napewno bedzie wieksze myzle ze nie powinno byc wiecej niz 1 litr przy butowaniu
wkladaj 216 + hybryde 18/20 i masz 150 kunia o ile zdrowa pompa
najlepiej przed chipem na hamownie
na seryjnych klockach wtedy bedziesz wiedział na czym stoisz
bo moze byc tak ze pompa nie pocisnie wiecej niz 130ps i wtedy ....
sam sobie odpowiedz na pytanie
moim zdaniem bez sensu ....
spalanie przy jezdzie takiej jak do tej pory nie wzrosnie
ale majac chipa nie da sie tak jezdzic wiec napewno bedzie wieksze myzle ze nie powinno byc wiecej niz 1 litr przy butowaniu
wkladaj 216 + hybryde 18/20 i masz 150 kunia o ile zdrowa pompa
najlepiej przed chipem na hamownie
na seryjnych klockach wtedy bedziesz wiedział na czym stoisz
bo moze byc tak ze pompa nie pocisnie wiecej niz 130ps i wtedy ....
sam sobie odpowiedz na pytanie
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
moim zdaniem na seryjnych innych klockach + turbo od AWX nic (ewentualnie moze minimalnie ale to minimalnie moment u gory bedzie wyzej i max 5 koni wiecej )
bo co ci da samo powietrze jak nie bedziesz mial paliwa
dla mnie to jest tak jakbys
zalozyl z tylu wieksze kola a z przodu mniejsze i mowil ze masz z gorki bo chcesz zby ci auto szybciej jezdzilo ....
bo co ci da samo powietrze jak nie bedziesz mial paliwa

dla mnie to jest tak jakbys
zalozyl z tylu wieksze kola a z przodu mniejsze i mowil ze masz z gorki bo chcesz zby ci auto szybciej jezdzilo ....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 270
- Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
- Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
- Kontakt:
alukard, kolega się pyta czy może przy okazji zamiany turbiny wrzuć wiekszą, nie pyta o jakiś mega tuning tylko o to czy można i co to da....
a wracając do Twojej wypowiedzi...na 160KM jest prosty sposób:
- turbo od AWX a nie żadne hybrydy
- 216ki
- FMIC
- soft
to wszystko kosztuje, a turbo od AWXa jest nie wiele droższe więc niech je sobie założy, jak będzie miał ochotę to w przyszłości wrzuci 216ki...itd
a wracając do Twojej wypowiedzi...na 160KM jest prosty sposób:
- turbo od AWX a nie żadne hybrydy
- 216ki
- FMIC
- soft
to wszystko kosztuje, a turbo od AWXa jest nie wiele droższe więc niech je sobie założy, jak będzie miał ochotę to w przyszłości wrzuci 216ki...itd
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
tuneforce.pl
serwisdpf.pl