Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.5 TDI] pompa wtryskowa

Silniki wysokoprężne
citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 06 sty 2010, 14:14

janekk pisze:wymienialem ostatnio filtr paliwa i przez dluzszy czas nie chcial odpalic i nie odpalil
Ze tak powiem: to normalne;zapowietrzył się.
janekk pisze:okazuje sie ze na 1 garze jest w miare ok a na pozostalych leci piana
Także normalne po długim kreceniu.Zapowietrzony układ wysokiego ciśnienia.
A mechanik odpowietrzył to porządnie? A auto teraz chodzi?
I od razu mowa ze "padła pompa" :!: .
Jak układ paliwowy nie daje rady odpowiednio zasilić VP to także będzie mułowaty.

juchas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 20 sty 2009, 11:02
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: juchas » 07 sty 2010, 10:15

a po drugie jeżeli by padł sterownik to on odcina całkowicie przelot paliwa przez vp z tego co pamiętam. moim zdaniem - kiepski mechanik

gacuś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 316
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 07 sty 2010, 19:11

ja jeżdżę już swoją niunią 1,5 roku i też dołożyłem na różne naprawy ok.4 tysi ale nie narzekam jak się chce jeździć taką limuzyną to trzeba liczyć się z tym że części są droższe niż do innego auta.niestety nie da się hulać takim wozem i robić roarząd za 500 zeta.i jeszcze jedno w większości przepłacamy bo mechanicy dopiero uczą się na naszych autkach.

Awatar użytkownika
janekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 04 sty 2010, 02:20
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: janekk » 10 sty 2010, 23:54

juchas pisze:a po drugie jeżeli by padł sterownik to on odcina całkowicie przelot paliwa przez vp z tego co pamiętam. moim zdaniem - kiepski mechanik
wiec w kazdym razie okazalo sie ze przy wymianie filtru paliwa, peklo takie male czarne cos (od powrotu paliwa), pewnie przy zbyt mocnym wcisnieciu, silnik byl caly zapowietrzony, cala zabawa z przyjechaniem laweta (mechanika) z wymiana tego elementu i 5litrow diesla ktore mechanik wlal w silnik kosztowalo mnie 260pln :)
lepsze to niz wydatek na pompe wtryskowa.. jak co po niektorzy "mechanicy" sadzili

jak widac to prawda, ze wiekszosc mechanikow sie uczy caly czas.. ale da rade znalezc czasami magika znalezc..
A6 2.5 TDi :]

pspkrzysiek14
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 11 sty 2010, 17:12
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: pspkrzysiek14 » 11 sty 2010, 17:19

witam jestem nowy i niechce otwierac nowego postu wiec w tym zapytam. Ostatnio poszla mi pompa wtryskowa w silniku 163km(czy cos takiego) i moje pytanie jest takie ze posiadam pompe i wtryski z silnika 180 km i czy moge to wrzlozyc do 163konnego silnika i czy sie cos nierozwali??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja